Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki kiva on kiellettyä ja epäterveellistä?

Vierailija
09.10.2023 |

Viina, mäkkisafka, suklaa, sipsi, limsa, videopelit...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kaikki inhottava on terveellistä, liikunta, kasvikset, tipatonta...

Vierailija
2/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen hyvä kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on outo käsitys kivasta.

Minusta liikunta on kivaa.

Vierailija
4/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suklaata epäterveellisenä. Eikä mikään olekaan kohtuukäytössä .

Vierailija
5/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä testi ihmiselle, haluuksä purra sitä paholaisen hienolta näyttävää omenaa vaiko et :)

Vierailija
6/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi kokeilla kaakaota viileään maitoon, kuivamarjoja tai marjaa jne. Kunnes tulee seuraava kerta kun uskaltaa vetää suklaan. Tai joku itse tehty jälkiruoka. Luultavasti tulisi vastaan seinä jos vetäisi vaikka liikaa keksiä, olisi että eipä maistu, ei enää ikinä.

Vierailija
7/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä testi ihmiselle, haluuksä purra sitä paholaisen hienolta näyttävää omenaa vaiko et :)

Miksi tuollaista pitäisi testata? Raamatun perusteella elämä on pelkkä hassunhauska peli, jonka Jumala on vissiin tylsyyksissään keksinyt itselleen. Välillä se lyö vetoa paholaisen kanssa, että kauanko joku ihmisraukka jaksaa pitää Jumalaa hyvänä tyyppinä kun vähän lyödään ja potkitaan päähän.

Vierailija
8/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen aina jaksanut ihmetellä. Ei ole olemassakaan mitään OIKEASTI hyvältä maistuvaa tai kivaa tekemistä, mikä ei olisi terveydelle haitallista tai muuten rasittavaa/ työlästä, että siitä voisi jatkuvasti nauttia. Miksi maailma on luotu niin kieroksi, että kaikesta kivasta rangaistaan tavalla tai toisella pidemmän päälle.

Vierailija
9/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kielletty. Itse pystyn noita mainittuja helposti hankkimaan.

Vierailija
10/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on pahaa. Herkuista lihoo ja videopelit ei enää aikuisena saa samanlaista innostusta aikaan kuin lapsena.

Vierailija
11/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta liikkuminen on ihanaa ja kasvikset hyviä. Alkoholi on perseestä, hetken kiva ja kauhea olo seuraavana päivänä. Teillä on outo käsitys kivasta.

Vierailija
12/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä suklaata epäterveellisenä. Eikä mikään olekaan kohtuukäytössä .

Kohtuus kaikessa vain pullo päivässä, niin sujuvasti kaikki hommat käy.  Tauoilla sitten aski päivässä.

Vierailija
13/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole kiellettyä eikä epäterveellistä,  vaikka onkin kivaa.

Vierailija
14/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiitos. 

Vierailija
15/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta liikkuminen on ihanaa ja kasvikset hyviä. Alkoholi on perseestä, hetken kiva ja kauhea olo seuraavana päivänä. Teillä on outo käsitys kivasta.

Minusta ainakin olisi kiva mättää donitseja, kakkua, jäätelöä, suklaapatukoita ja sipsiä mielin määrin, jos niistä ei lihoisi ja pilaisi terveyttään. Ruoaksikin söisin pelkästään hampurilaisia, pitsaa ja muuta mättöruokaa, jos nekään ei lihottaisi ja saisin niistä kaikki tarvittavat vitamiinit ja ravintoaineet. Mutta tietenkin nuo kaikki on myös "kiellettyjä", kuinkas muutenkaan 😑

Toivon että joskus keksittäisiin sellainen pilleri, joka saisi kaiken maistumaan hyvältä, niin voisi vaan syödä pelkkiä kasviksia ja muuta terveellistä ruokaa.

Vierailija
16/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten olen samaa mieltä, mutta silloin tällöin desin verran punaviiniä eikä minulle ole ikinä vielä tullut siitä mitään kauheaa oloa seuraavaksi päiväksi. 

Vierailija
17/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole kiellettyä eikä epäterveellistä,  vaikka onkin kivaa.

Paitsi siitäkin voit saada sukupuolitauteja, joita ei käytännössä mitenkään muuten voisi saada ja lähes aina on riskinä raskaaksi tuleminen ehkäisystä huolimatta. Edellä mainittujen lisäksi seksistäkään ei voi nauttia niin paljon kuin haluaisi, kun siihenkin tarvitaan molempien suostumus ja senpä vuoksi jotkut joutuvat elämään koko elämänsä ilman, vaikka kuinka sitä haluaisivat. Ihan typerää!

Vierailija
18/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen aina jaksanut ihmetellä. Ei ole olemassakaan mitään OIKEASTI hyvältä maistuvaa tai kivaa tekemistä, mikä ei olisi terveydelle haitallista tai muuten rasittavaa/ työlästä, että siitä voisi jatkuvasti nauttia. Miksi maailma on luotu niin kieroksi, että kaikesta kivasta rangaistaan tavalla tai toisella pidemmän päälle.

Outoa. Minulla on ollut vuosikymmenet aina kivaa tekemistä, esim. ruoan laitto, taulujen maalaaminen, kasvimaa ja puutarha, marjojen ja sienien kerääminen niiden säilöntä. Kirjojen lukeminen ja kaikenlaisten asioiden tutkiminen on mielenkiintoista ja helppoa kun kaikkea löytyy netistä. Ennen sai selata tietokirjoja ja mennä kirjastoon eikä aina edes löytynyt mitä haki. Hyvältä maistuvaa on maailma täynnä, sellaisiakin missä ei ole valtavaa määrää sokeria tai sitten teet itse. Jos joku ei löydä mitään kivaa täytyy olla melko mielikuvitukseton tai laiska sohvaperuna, aloitekyvytön. 

Vierailija
19/19 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi