Naiset! Mitä mieltä olette miehestä, jolla on pelituoli, polkimet ja ratti sekä iso pelinäyttö olohuoneessa
Toki mistään pelkästä sisustuksesta ei ole kyse kun ovat kovassa käytössä
Kommentit (114)
Rasti ja policet??? Olohuoneessa???
Aikuinen ihminen ostaa auton ja ajaa sillä,
lapsi leikkii ajavansa autolla olohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan paljon pelaava mies alkuhuuman jälkeen siirtyy takaisin pelaamaan ja seksi jää suhteessa vähiin, koska tyydytys tulee muualta.
Otan mieluummin sellaisen miehen jatkossa, joka ei pelaa. Tätä virhettä en aio toistaa enää, jos tämä suhde aikanaan päättyy. Todennäköisesti seksin puuttumiseen miehen pelaamisen vuoksi.
Hyvä vaan päästää toinen vapaille markkinoille, jos ei kerran sovi yhteen. Minulle taas kelpaa oikein mainiosti tietokoneita ja pelejä osaava/arvostava mies, joka ei ole jatkuvasti kinuamassa seksiä tai nälvi näitä harrastuksia. 🤷🏻
Hyvä että olohuoneessa eikä saunassa
-M47
Kun tutustuttiin miehelläni oli ihan sellainen ajopelipenkki jossa oli samassa istuin, ratti ja polkimet sekä kolme näyttöä. Pelaaminen on vain yksi pieni osa häntä, hän ei ole mikään peliriippuvainen vaan voi olla illan menemättä ollenkaan tietokoneelle ja hyvin voi olla viikon (ja pidempäänkin) reissussa. Hän on normaali työssäkäyvä mies jolla on myös "tosielämän kavereita" (eli keitä tapaa ihan oikeasti eikä vain verkossa).
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellinen, tuon kanssa ei yhteen tarvitse muuttaa, nyt ei koti- ja elämänarvot käy yhteen. Itse en kuuna päivänä haluaisi kotiin mitään noin rumia, rujoja ja isoja esineitä, ja vielä olohuoneeseen mikä on kodin sydän.
Sinä olet varmaa niitä naisia jotka ihmettelee miksi mies ei viihdy kotona kun ei siellä saa olla mitään miehelle kun sinun pitää saada koko koti miellyttämään vain sinua
Vierailija wrote:
Ilman muuta potentiaalinen, harrastukset viittaa älykkyyteen.
Urheilu ja ajelupelit eivät vaadi älykkyyttä.
Itse pelailen joka päivä tunnin-pari enkä koe että se muuttaisi minua ihmisenä puoleen jos toiseenkaan. Ihan tavallinen leikkimielinen harrastus tämä pelaaminen on ja pelaan tiimityöskentely shoottereita. Pyrin aina väkivallottomuuteen pelatessa mikäli tehtävät antavat siihen myöten, joten sopii hyvin naisenkin ajatusmaailmaan.
Ei ole noista muita kuin pelituoli, mutta sekin vain koska se on mukava ja jotenkin tässä läppärin äärellä on istuttava.
m25
Mukava, että miehellä on harrastus.
Ajattelen, että varmaan ihan kiva mies ja potentiaalinen seurustelukumppani, mutta jollekin muulle naiselle, kuin mulle.
Tietokone pelaaminen yksi kaikkein parhaimmista harrastuksista. Kehittää aivoja ja käsi silmä koordinaatiota. Monet pelit ruokkivat mielikuvitusta ja pitävät mielen virkeänä. Sitähän vanhuksillekin tehdään hoitokodeissa. Niille järjestetään kaikenlaista pikkukivaa peliä ja leikkiä joka aktivoi aivoja ja kohottaa kuntoa. Kannatan ehdottomasti pelaamista! Ja pelimiestä!
Ajattelisin, että meillä on hyvin samanlaiset harrastukset. Rallipelejä tosin en pelaa, mutta pelaamista muuten harrastan. :)
Miksi sanot mies? Penskahan tuollainen on!
Kai hän saa omia tavaroitaan pitää omassa olohuoneessa, outo kysymys.
Ajattelisin, että meillä ei ole varmaankaan kauheasti yhteistä.
Hyvä että on harrastuksia, mutta olisin hiukan huolissaan että mahtaako ulkoilla ja liikkua ihmisten ilmoilla, varsinkin jos tekee etätyötä kotoa käsin, voi olla sosiaalisesti aika rajoittunut.
En ajattelisi olevan oikeastaan sen kummoisempi kuin av-palstalla roikkuvan naisen tai yliksellä asuvan miespuolisen. Ei sen parempi tai pahempi.
Missä sinä sitten olet, kun mies on vallannut olohuoneen? Onko teillä erillinen keittiö vai kökötätkö makuuhuoneessa?