Naiset! Mitä mieltä olette miehestä, jolla on pelituoli, polkimet ja ratti sekä iso pelinäyttö olohuoneessa
Toki mistään pelkästä sisustuksesta ei ole kyse kun ovat kovassa käytössä
Kommentit (114)
Omassa asunnossasi sehän ihan sinun asiasi missä tuollaisia pidät. Jos yhdessä asuttaisiin, toivoisin, että tuollaiset ei ole olohuoneessa, vaan vaikka ihan omassa huoneessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollaisen ison pelinäytön saisi? Nykyinen 10 vuotta vanha 60 hertsinen tv ei ole kauhean hyvä rallipeleissä
Netistä löytyy vaikka mitä isoja pelinäyttöjä. Kannattaa katsella https://kodinkone.com/paras-pelinaytto/ noihin rallipeleihin kaikista paras on sellainen missä on kaareva näyttö niin peliin uppoutuu paremmin
Vierailija kirjoitti:
Mä pitäisin äärimmäisen huolestuttavana punasena lippuna että sun itsetunto on niin surkea että sä et voi tykätä mistä tykkäät rinta rottingilla.
Mä olen saanu kolme erillistä kertaa irtopesää esittelemällä mun warhammer figuja baari-illan jälkeen, ei merkkaa mitään.
Aika kova! Mun ekat ns. kunnon treffit päätyi siihen, että pelasin tyypin kämpillä ekaa kertaa elämässäni wowia. Tuli puhetta pelaamisesta ja mainitsin, että wowia en ole koskaan pelannut vaikka muuten kyllä tullut vietettyä aikaa koneen ääressä ja sitten mentiin.
15 vuotta myöhemmin saman tyypin kanssa yhdessä ja pelataan edelleen aktiivisesti kimpassa plus järkätään laneja, joskin wowia (tai Ultima onlinea) ei ollakaan enää vuosiin pelattu :D
Minä olen naisenpuoli, joten vastaan tähän, kun olet niin kiinnostunut mielipiteestäni.
Siid annan mieheni pelata pasianssia läppärillään. Olen hyvin kiltti vaimo. Sitä olen, ollut jo vuosikymmeniä.
Sillä aikaa, kun kudon tai virkkaan jotain on hänelläkin oltava jotain eikä ristikotkaan aina häntä jaksa kiinnostaa.
Ei hän mitään tuoleja siihen tarvitse. Maatkoon seslonkilla.
Hän on kunnon mies, isä ja isoisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä on, ei ole minulta mitenkään pois. Omalla miesystävälläni on pelituoli ja pari isoa näyttöä, mutta ei rattia ja polkimia, koska niihin liittyvät pelit eivät kiinnosta häntä.
Sanoitko MIESystävä?
😂😂🤣😂🤣😂😂😂👎
Älkää vaan lisääntykö...pliiiiis.!!Emojien käyttäjät ovat kyllä ihan oma luokkansa. Hirveän näköistä sotkua. Ja kuten lainatusta viestistä näkee, kirjoitusten taso laskee samaa tahtia kuin emojit tekstissä lisii.
😳 😅 😂
Miesvauva. Saattaa myös esiintyä narsismia. Jos pelais edes jotain Civ 4,5 tai 6, niin olisi sentään edes älykästä aivojumppaa. Onko myös sporttinen auto pihalla, jolla kaasuttaa kaikkien ohi?
Riippuu siitä miten hyvä on ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajopeleissä ei ole mitään "taituruutta". Pthui! Aivot narikkaan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajopeleissä ei ole mitään "taituruutta". Pthui! Aivot narikkaan paskaa.
Tämä, pelais edes tosimiesten pelejä niin kyllä sitten voisin istua sylissä ja käskeä gitgud.
Epäseksikästä. Jos olisi erillisessä työhuoneessa niin vielä ehkä ok...
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollaisen ison pelinäytön saisi? Nykyinen 10 vuotta vanha 60 hertsinen tv ei ole kauhean hyvä rallipeleissä
https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/319b/Naytot?sort=price%3Adesc
Tuolta löytyy. Toi paras on vain 370 tonnia. Semmosen kun ostat niin kyllä se nainenkin alkaa kiinnostumaan. Ja antaa varmasti myös likaista pyllynreikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta löytyy. Toi paras on vain 370 tonnia. Semmosen kun ostat niin kyllä se nainenkin alkaa kiinnostumaan. Ja antaa varmasti myös likaista pyllynreikää.
Virkistystaajuus: 3840 Hz. Huh huh tuolla kelpaisi pelata minecraftia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virkistystaajuus: 3840 Hz. Huh huh tuolla kelpaisi pelata minecraftia
THE CHILDREN YEARN FOR THE MINES
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt ja lihava?
Ei ole mieheni kovin pitkä muttei järin lihavakaan. Aina ovat mahtuneet kaikki Tokmannilta hänelle ostamani vaatteet.
Hän on ekologinen vaihtoehto.
Käyttää mielellään kaikki loppuun, olen sangen ilahtunut esim. nykyisestä reikäfarkkumuodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy vaikka mitä isoja pelinäyttöjä. Kannattaa katsella https://kodinkone.com/paras-pelinaytto/ noihin rallipeleihin kaikista paras on sellainen missä on kaareva näyttö niin peliin uppoutuu paremmin
Kaarevasta näytöstä tulee pää kipeäksi
On kokemusta vain yhdestä tuollaisesta ja oli täysin peliriippuvainen. Jos ei päässyt pelaamaan koneelle, niin sitten kännykällä maanisesti selasi kaikkia pelijuttuja. Pakeni sinne pelimaailmaan kaikkia ongelmiansa. Mikään muu ei kiinnostanut, kuin pelaaminen ja herkkujen mössöttäminen siinä pelatessa. Ei ollut enää mistään harrastuksesta kyse, vaan pakkomielteestä ja riippuvuudesta. Toivottavasti on ymmärtänyt hakea itselleen apua.
Kuulostaa ihan kivalta. Jos pelaaminen on ajallisesti kontrollissa, niin ihan hyvä harrastus. Pelaamisella on monia positiivisia vaikutuksia, kuten silmän ja käden yhteistyö, harmaan aivoaineksen lisääntyminen, sosiaalisten taitojen paraneminen, ongelmanratkaisu ja kielitaidon kehittyminen. Pelaaminen on yleisempää pojilla ja tutkitusti pojilla on vähemmän mielenterveyden häiriöitä kuin tytöillä, jotka taas viettävät enemmän aikaa somessa. Some tyypillisesti aiheuttaa riittämättömyyden tunteita, FOMOa, kiusaamisen kohteeksi joutumista ja ahdistusta. Olisin enemmän huolissani tyttöjen liiallisesta somen seuraamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta potentiaalinen, harrastukset viittaa älykkyyteen.
🤣
Se on pelimies.