Kari Kanala paljastaa nämä kolme asiaa ovat tärkeimmät parinvalinnassa: "Siinä on mahdollisuus saada loppuelämän pari"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kari-kanala-paljastaa-nama-kolme-as…
- Siinä pitäisi toimia Kolme asiaa. Arki ja arvot olisivat kunnossa. Ja sitten sopivasti erilaisuuttaa, että vetovoima olisi mahdollista. Paljon työtä ja jos sieltä löytyy kolme asiaa: yhteys, tuki ja tärkeys, niin siinä on mahdollisuus saada loppuelämän pari.
Oletko samaa mieltä? Itse painottaisin myös seksuaalisen yhteensopivuuden tärkeyttä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jostain lukenut, että naiselle tärkeintä parinvalinnassa on miehen tuoksu ja ulkonäkö - tässä järkestyksessä. Miehelle taas tärkeintä on naisen ulkonäkö. Että vesittyikö nyt kuitenkin Karin asiantuntijan aatokset.
Jos noin on, niin ei ole ihme että niin monet päätyvät eroon. Ehkäisypillerit näes sekoittavat naisen kyvyn valita sopiva kumppani feromonien mukaan. Sitten kun jossain vaiheessa pitääkin tauon ehkäisystä, niin huomaa, ettei olekaan miehestä yhtään viehättynyt.
Tämä saattaa selittää myös lapsettomuutta. Väärä kumppani biologisesti, geenit ei sovi yhteen optimaalisella tavalla joten raskaus ei ala. Toisen miehen kanssa alkaisi heti
Kari Kanalan kanssa voisin kyllä mennä naimisiin 😍😍😍 upea mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä. Kaipaan naisesta myös sellaista ulkonäköä, että tunnen seksuaalista vetovoimaa.
Seksuaalinen vetovoima ei tule pelkästään ulkonäöstä. Ei ainakaan minulla, olen siis nainen. Toki tietynlainen miehen ulkonäkö on sille edellytys. Mutta siihen vaikuttaa muukin - habitus, puhetyyli, ilmeet jne. Esim. kerran pikadeittitapahtumassa katsoin yhtä miestä että onpas hyvännäköinen. Heti kun avasi suunsa niin kiinnostukseni lopahti täysin enkä nähnytkään häntä enää viehättävänä.
Tämmöistä se toisinaan on myös naisten kanssa. Mutta kyllä ulkonäöllä ja fysikalla on myös paljon merkitystä eikä se ole lainkaan pinnallista (rumat ja tylsät aina huutelee...) ja tietenkin seksi on yksi tärkeimmistä, jos ei tärkein yksittäińen asia arvojen ohella (ja arvoilla en nyt tarkoita mitään ok-taloa, vaan ihan etenkin politiikkaa: puolet suomalaisista ei voisi seurustella persujen kanssa ja tämä on iso asia.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jostain lukenut, että naiselle tärkeintä parinvalinnassa on miehen tuoksu ja ulkonäkö - tässä järkestyksessä. Miehelle taas tärkeintä on naisen ulkonäkö. Että vesittyikö nyt kuitenkin Karin asiantuntijan aatokset.
Jos noin on, niin ei ole ihme että niin monet päätyvät eroon. Ehkäisypillerit näes sekoittavat naisen kyvyn valita sopiva kumppani feromonien mukaan. Sitten kun jossain vaiheessa pitääkin tauon ehkäisystä, niin huomaa, ettei olekaan miehestä yhtään viehättynyt.
Osittain tuosta syystä en käytä mitään ehkäisyvalmisteita. Tulee luonnollisemmin valittua kumppani. Tällä hetkellä tapailen miestä, joka tuoksuu pökerryttävän hyvältä. Sellaiselta, että tekee mieli siirtyä vällyjen väliin. Ja kun tarpeeksi usein viihtyy lakanoiden välissä ja iho ihoa vasten, niin se lujittaa suhdetta. Näin alkukantaisia me voimme olla.
Kanalalla jo kolmas avioliitto. Ei tod mikään parisuhdeasioiden asiantuntija. Tv-pappi huuhaa.
Meillä täsmää muuten nuo kaikki paitsi se, että pitäisi tehdä paljon työtä suhteen eteen. Loistavasti on mennyt ilman sitäkin kohta 30v.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tuon tuoksun tärkeyden. Nuorempana seurustelin pojan kanssa, joka tuoksui kummalliselta nenääni. Siis ihan suihkunkin jälkeen. En vain tottunut siihen tuoksuun joten en tykännyt esim. istua sohvalla hänen vieressään. Läheisyys väheni ja suhde loppui. Hän oli muuten aivan ihana poika ja onneksi kummatkin löysimme rakkauden muualta.
Kamala julkkistyrkky tuo Kanala. Mieluummin kuuntelen parisuhdeoppeja ym. sellaisilta joiden oma liitto on kestänyt väh. 20 vuotta.
sen takia tietty tyrkyttänyt itseään julkkiseksi kaikki nämä vuodet
No löysikö Kanala toisen sarjapettäjän, jotta ovat sitten arvoineen linjassa.
Papin irvikuva. Miten tuollainen yleensäkään saa toimia pappina. Ja ohjelma on aivan moraaliton. Avioliiton halveksimista. Papillekaan mikään ei näytä olevan pyhää. Kuinka pitkään viitsii enää itse pysyä luterilaisessa kirkossa, kun joillakin asioilla ei tunnu olevan enää mitään väliä