Kolmannet treffit, miehellä puhelimessa deittiappi auki...
Kolmannet treffit ja mies itse pyytää katsomaan puhelimestaan musiikkia.
Samalla huomasin että deittiappi oli siellä auki.
Hän on nimenomaan sanonut ettei tapaa monia ja haluaa tutustua. Pitäisitkö outona?
Kommentit (57)
Introvertin oloinenkin mies voi pelata. Samalla tavalla vetoaa muihin näytellyllä kiltteydellä kuin sinuunkin.
Tod.näk. kiintymysduhdehäiriöinen, joka etsii lakkaamatta narsistista lähdettä. Ei tule lopettamaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Introvertin oloinenkin mies voi pelata. Samalla tavalla vetoaa muihin näytellyllä kiltteydellä kuin sinuunkin.
Tod.näk. kiintymysduhdehäiriöinen, joka etsii lakkaamatta narsistista lähdettä. Ei tule lopettamaan koskaan.
No äläpä, tapailin olevinaan rentuista viisastuneena oikeata kilttimiesten kilttimiestä, mutta kun esirippu alkoi nousta niin olikin kaiken pahin häntäheikki minkä oon ikinä tavannut!
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoi tavanneensa viimeksi naista useamman päivän, samoin kun halusi minun kanssani. Mutta nainen oli lopulta perääntynyt.
Minä vähän himmailin treffien kanssa, enkä suostunut niin intensiiviseen kun hän olisi halunnut. Hän halusi halia paljon ja viettää päiviä yhdessä.
Sitten kuitenkin deittiappi oli siellä auki.
Onkohan tämä outoa 🤔
Ja kuitenkin 80% tinderin miehistä ei saa yhtäkään mätchiä.
Eli ihan oma vika kun oot lähtenyt jännä petterln matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äläpä, tapailin olevinaan rentuista viisastuneena oikeata kilttimiesten kilttimiestä, mutta kun esirippu alkoi nousta niin olikin kaiken pahin häntäheikki minkä oon ikinä tavannut!
Esirippu nousee ja lavalle astelee jänittävä mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, kolme korkeakoulututkintoa ja hyvästä perheestä.. Mutta siihen oli ihan syynsä, että oli sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin 80% tinderin miehistä ei saa yhtäkään mätchiä.
Eli ihan oma vika kun oot lähtenyt jännä petterln matkaan.
Jokainen mies on ihan itse vastuussa käytöksestään!
Älä yritä.
No toteat vaan että ai sulla on siinä deittiappi, onko montakin naista pyörityksessä. Sitten suostut tai et suostu olemaan yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
No toteat vaan että ai sulla on siinä deittiappi, onko montakin naista pyörityksessä. Sitten suostut tai et suostu olemaan yksi niistä.
Sanoo ettei jaksa säätää monia. Asiasta on keskusteltu heti aluksi.
Et jää (tapailu)suhteeseen jossa koet rajojen menevän rikki. Jatkat etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo ettei jaksa säätää monia. Asiasta on keskusteltu heti aluksi.
Tindermies sanoo mitä tahansa mikä palvelee hänen omaa agendaansa. Ei väliä pitääkö paikkaansa.
Usein ne epärehelliset jäävät kiinni juuri jostakin tällaisesta hyvin alkeellisesta virheestä. Ja muka ovat hienosti suunnitelleet, etteivät voi jäädä mistään kiinni.. .
Vierailija kirjoitti:
Usein ne epärehelliset jäävät kiinni juuri jostakin tällaisesta hyvin alkeellisesta virheestä. Ja muka ovat hienosti suunnitelleet, etteivät voi jäädä mistään kiinni.. .
Yksi mitä mietin, oliko se tarkoituksellista että näkisin sen.
Sanoi vielä että luottaa puhelimen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse! JUOKSE
Että oikein kolmannet treffit ja deittiappi viellä puhelimessä? Hui.
Vierailija kirjoitti:
Kuten nähdään asiasta on erilaisia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi olla. Halusi aiheuttaa selittämätöntä ristiriitaa ja saada sinut epäilemään itseäsi/havaintojasi. Jos otat asian puheeksi, hän pääsee sanomaan että luotti sinuun, mutta et ollut luottamuksen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kolmannet treffit ja deittiäppi auki.
Mitä se siis tarkoittaa että sovellus on auki? Miten tämä selviää kun etsii musiikkia puhelimesta? En tajua. Eli mies antaa puhelimen naiselle, sanoo että katso siitä musiikkia, ja siinä onkin Tinder näytöllä? Vai häh?
Nainen voi vaatia mieheltä, mies ei naiselta.