Kolmannet treffit, miehellä puhelimessa deittiappi auki...
Kolmannet treffit ja mies itse pyytää katsomaan puhelimestaan musiikkia.
Samalla huomasin että deittiappi oli siellä auki.
Hän on nimenomaan sanonut ettei tapaa monia ja haluaa tutustua. Pitäisitkö outona?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olla sovittu ettei tapailla muita, niin silloinhan se on ihan ok, että siellä vielä pyörii.
Tiedän, itse en kyllä pyöri.
Ap
Pitäisin. Kun ollaan treffeillä jonkun kanssa, pidetään somet ja apit kiinni.
Olen niin kapeakatseinen ja vanhanaikainen että mies joka ylipäätään pyörii jossain deittisivustolla on outo. Jos joskus vielä sinkkuna tuolla katselen uutta kaveria, en etsi niitä mainituilta sivuilta. Jos irl ei löydy, olen ilman. Ehkä ei sitten vastannut AP kysymykseen mutta kerroin kuitenkin
Dumppaisin ja muokkaisin omaa ilmoitustani niin, että kävisi selväksi, että yksi kerrallaan.
Miten siinä voisi keneenkään tutustua, jos toinen ei muista, oletko Tiina vai Tuija ja mitä kenellekin kertonut. Ei tuollaisen kanssa jaksaisi, saati mitään tulisi.
Todellinen turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei kyllä katsele puhelintaan. Vietimme koko päivän yhdessä.
Se oli vaan jäänyt sinne auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No ajattelen itse niin, ettei kolmansilla treffeillä vielä tarvitse poistaa treffisovelluksia. Jos on kuitenkin vannonut ettei tapaa muita vaan haluaa tutustua vain sinuun, suhtautuisin varauksella sanomisiinsa. Miksi sellaista pitää edes sanoa jos vasta kolmannet treffit? Tutustukaa rauhassa ja katselkaa. Jos miehellä on kiire ja sanoo sellaista mitä uskoo sinun haluavan kuulla, niin se on varoitusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No ajattelen itse niin, ettei kolmansilla treffeillä vielä tarvitse poistaa treffisovelluksia. Jos on kuitenkin vannonut ettei tapaa muita vaan haluaa tutustua vain sinuun, suhtautuisin varauksella sanomisiinsa. Miksi sellaista pitää edes sanoa jos vasta kolmannet treffit? Tutustukaa rauhassa ja katselkaa. Jos miehellä on kiire ja sanoo sellaista mitä uskoo sinun haluavan kuulla, niin se on varoitusmerkki.
Aivan!
Tosin saatan itsekin käydä apissa pyyhkäisemässä ja sitten katsoa niitä ihmisiä että ei kyllä kiinnosta muut kun se jota olen tavannut.
Äijällä ei ole aikomustakaan luopua muista naisista. Tämä on niin nähty. Totuus kolahtaa sinulle sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kapeakatseinen ja vanhanaikainen että mies joka ylipäätään pyörii jossain deittisivustolla on outo. Jos joskus vielä sinkkuna tuolla katselen uutta kaveria, en etsi niitä mainituilta sivuilta. Jos irl ei löydy, olen ilman. Ehkä ei sitten vastannut AP kysymykseen mutta kerroin kuitenkin
Olet sentään rehellinen asiasta, mutta oletko koskaan miettinyt onko noin raju kapeakatseisuus terveellistä ja ajaako se sinun etuasi?
Vierailija kirjoitti:
Äijällä ei ole aikomustakaan luopua muista naisista. Tämä on niin nähty. Totuus kolahtaa sinulle sitten myöhemmin.
Olemme tunteneet pari viikkoa, hän ei ole tavannut muita ja on aina tavoitettavissa.
Mies voi tapailla 3-5 naista samaan aikaan koska on komea ja sinäkin sitä tapailet sen takia koska se on komea.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole pelimies tyyppiä eikä edes erityisen hyvännäköinen.
Hän sanoo hakevansa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo vähän riipu niiden treffien luonteesta ja sisällöstä, ja muusta kommunikaatiosta. Jos on jo kolmena viikonloppuna vietetty täysi vuorokausi yhdessä, on seksiä jne. ja muutenkin jatkuvasti viestitellään ja soitellaan, ollaan aika paljon pidemmällä, kuin että jos on kolmesti käyty tunnin kahvit juomassa ja muuten ei mitään.
Ei siis riipu tapaamisten määrästä vaan laadusta.
Ap (ehkä) kirjoitti kommentissa, että täysi päivä meni yhdessä. On se aika outoa, jos ei deittiappit siinä jo unohdu. Moni mies ei lopeta paremman etsimistä, vaikka suhde olisi kuinka pitkällä. Kysypäs, ap, mieheltä, että kuinka pitkään on ollut tinderissä. Ehkä mies on tinder-koukussa ja etsii ikuisesti parempaa vaikka ikään kuin olisikin jo jonkun löytänyt. Varo sellaisia. Täysin sitoutumiskyvyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole pelimies tyyppiä eikä edes erityisen hyvännäköinen.
Hän sanoo hakevansa parisuhdetta.
Valot päälle. Pahimmat pelimiehet on niitä, joita et osaa epäillä pelimiehiksi. Jopa ruma voi olla pelimies, jos on hyvät sosiaaliset taidot.
Ei kai kolmien treffien jälkeen vielä olla niin vakaasti suhteessa että deittiäppejä poistettaisiin? Etenkin jos mistään ei ole vielä sovittu.
Deittiapit aiheuttaa riippuvuutta siinä missä some. Ei välttämättä ole helppo luopua tavasta.
Kai sitä nyt edes treffien ajan malttaa olla etsimättä seuraa, kun kerran on jo sitä saanut 😅
Jos ei olla sovittu ettei tapailla muita, niin silloinhan se on ihan ok, että siellä vielä pyörii.