Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko älvsbytalot avaimet-käteen periaatteella?

Vierailija
28.12.2006 |

Onko kenelläkään kokemuksia? Paljonko maksaa tontin perustus..n. suunnilleen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusmääräykset vaan on nykyään niin kovat, että itse tekemälläkin sitä rahaa vaan valuu ja valuu... Useammasta paikasta olen lukenut ja jutellut alan ihmisten kanssa, ja kaikki sanovat, että nuo " halvat ja laadukkaat itsetehdyt" ovat joko satuja tai poikkeuksia. Ei kannata lähteä rakentamaan, ellei ole valmis noin 1500 Euron neliöbudjetttiin. Ja siihenkin saa itse tehdö todella paljon+*

Vierailija
22/24 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKAINEN (paitsi sinä) tajuaa, että eri hintaiset tuotteet ovat todennäköisesti erilaatuisia! Oletko tyhmä???

Miksi pitää verrata Fiatia Bemariin? Tai Älväriä johonkin muuhun kalliimpaan vaihtoehtoon?

Samanhintaisi vaihtoehtoja pitää verrata keskenään ja valita niistä se itselleen sopivin.

Vierailija:[i

Vertaa esim. fiat-bmw Tarvitseeko edes keskustella?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneena odotan!

Vierailija:

ja todellakin, ala-arvoinen laatu huokuu älväristä. Ikävää jos jotakin loukkaa, mutta itse en rahojani huonoon laita kun samalla rahalla saa laadukkaampaakin.

Vierailija
24/24 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parkettilattiat muualla ja laattalattiat keittiössä ja eteisessä. Sekä laatat kylppärin seinässä. Älvsbytalossa asuttu 6 vuotta ja mitään huonoa sanottavaa ei ole. Luulenpa, että nämä persaukiset vuokrakämpissä asujat ovat pikkusen kateellisia meille omakotitaloasujille. Voi voi rakentakaa vaikka leikkimökki.