Vihaan ulkoista vanhenemista
Olen 37-vuotias nainen ja pelästyin ihan minusta otettuja kuvia, iho ei ole enää kuin 25-vuotiaalla. Iho näyttää väsyneeltä ja rasittuneelta. En haluaisi vanheta enää yhtään ulkonäöllisesti. Tiedän olevani pinnallinen mutta tuntuu kamalalta ajatus että esimerkiksi 10 vuoden päästä nuorelta näyttämiselle voi sanoa hyvästit. Liikun kyllä päivittäin na olen urheilullinen ja kroppakin hyvä.
Kai se on tosiasia että nuoret naiset saavat eniten sitä huomiota juuri sen takia kun on nuori ja nuoren näköinen. Miten nauttia muutenkin vanhenemista kun ei fyysinenkin kunto tule olemaan yhtä hyvä. Inhoan kolotuksia, kropan eri vaivoja ja kipuja jne. Ja tulevat vaihdevuodet. Oksettaakin koko ajatus. En halua mummoutua vaan pysä nuorekkaana. Onkohan minulla joku ikäkriisi meneillään.
Kommentit (78)
Kaikki me sitä vihataan. Se päivä, kun et enää tunnista itseäsi valokuvasta 😨. Ja siitä hetkestä alamäki vaan jyrkkenee.
Kai sulla mutakin elämässäsi on kuin ulkonäkö? Ei sillä, ettäkö ulkonäöllä ei olisi mitään väliä, mutta ehkä sen merkitys ei ihan niin suuri ole.
No, joskus joillekin käy niin että ajatusmaailma kypsyy iän mukana myös. Toivotaan että olet yksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla mutakin elämässäsi on kuin ulkonäkö? Ei sillä, ettäkö ulkonäöllä ei olisi mitään väliä, mutta ehkä sen merkitys ei ihan niin suuri ole.
Joillekin ei ole mutta minulle on aika iso osa, siis nuoremmalta näyttäminen. Menisin kyllä kauneusleikkaukseen mutta ei ole tarpeeksi vielä rahaa siihen. Ap
Parasta totutella ajatukseen, että rumemmaksi vain muutut. Se vie aikaa hyväksyä se, mutta voin kertoa, että 10 vuoden päästä näytät paljon vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Parasta totutella ajatukseen, että rumemmaksi vain muutut. Se vie aikaa hyväksyä se, mutta voin kertoa, että 10 vuoden päästä näytät paljon vanhemmalta.
Se onkin pahin juttu tässä :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin pahin juttu tässä :( Ap
Niin onkin. Totuus ei ole aina kivaa. Nykyään halutaan paeta faktoja ja uskoa satuihin, mutta ihminen vanhenee edelleen, kuten on aina tehnyt.
Lua David Sinclairin kirja Elinkaari. Aika iso osa vanhenemisesta on periaatteessa estettävissä.
Kaikki ihmiset vanhenevat.
Maailma on täynnä ruttuihoisia, puolikaljuja ja pallomahaisia miehiä.
Vaikuttaa, että stressaat muutenkin asioita. Krooninen stressi tutkitusti vanhentaa ihmistä nopeammin. Suosittelisin jonkinlaista elämänasenteen muutosta tai hankkimaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että stressaat muutenkin asioita. Krooninen stressi tutkitusti vanhentaa ihmistä nopeammin. Suosittelisin jonkinlaista elämänasenteen muutosta tai hankkimaan apua.
Kieltämättä stressi on viimeaikoina ollut paljon läsnä.... perheen kanssa ei mene hyvin, töissä on hektistä jne. Ap
Sama juttu, huomasin juuri käsien ihon olevan kuivahko. Terv. 67v
Vierailija kirjoitti:
Lua David Sinclairin kirja Elinkaari. Aika iso osa vanhenemisesta on periaatteessa estettävissä.
Iso kiitos tästä kirjavinkistä, vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta.
Olen 71 ja välillä ihmettelen, kuka vanha sukulainen peilistäni katsoo. Hoidan ihoani niin hyvin kuin voin ja uskokaa tai älkää, mutta kauniilla meikillä saan itseni ihan nätin näköiseksi vieläkin
ja ihon heleäksi. Omasta mielestä! Vanhakin voi olla kaunis, ei sitä ikää eikä vanhenemista kukaan voi estää. Hifuhoitoja olen ottanut, mutta kirurgit saavat pysyä kaukana. Asenne on se mikä ratkaisee. Esim. tanssitunnit ovat yhtä nautinnollisia kuin ennenkin. Minusta on kiva olla nainen, edelleen., vaikka joka vuosi tulee ikää lisää, kuten meille kaikille. Näillä mennään, itse kukin.
Siis mitä sillä miesten huomiolla tekee? Puoliso katsoo rakastaan tietenkin vaalenpunaisten linssien läpi, mutta mitä tekee ihminen ventovieraan huomiolla? Kaunis, eroottinen, what ever voi olla missä iässä vaan.
Minä tykkään meikata ja laittautua ja tyytyväinen olen vaikken nuorelta tytöltä näytäkään. Kaunis olen silti.
N37
Ajattele positiivisesti: miesten ällöttävä kuolaaminen perääsi vähenee
Kyllä minusta miehet huomioi kaiken ikäisiä naisia. Työkaveri on +50 ja jatkuvasti joku mies lirkuttelemassa hälle 🙄
Vierailija kirjoitti:
Niin paitsi, ettei se ole "ällöttävää kuolaamista", kun kyseinen mies on komea. Ja juuri sitä moni nainen tuleekin ikävöimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paitsi, ettei se ole "ällöttävää kuolaamista", kun kyseinen mies on komea. Ja juuri sitä moni nainen tuleekin ikävöimään.
No enpä nyt sanoisi 😂😂 Hyväkäytöksinen mies voittaa mallipojun koska vaan
Tänään on hyvä päivä kuolla.