Onko Posti hukannut kirjeitäsi viime aikoina?
Onko muita joiden kirjeitä kadonnut lähiaikoina?
Parin viikon sisällä katosi yksi lähettämäni kirje, ja toinen tulossa ollut kirje katosi myös. Kirjeissä ollut jotain pikkutavaraa nettikirppareilta. Moneen vuoteen ei ole ollut ongelmia, mutta nyt yhtäkkiä kun osuu omalle kohdalle peräti kaksi kertaa parin viikon sisällä, niin kyllä alkaa hälytyskellot soimaan, että mitä Postissa oikein tapahtuu!
Kommentit (48)
Traficomista voi kadonneita tiedustella!!! Kyllä posti on surkeaksi mennyt :(((
Lyhyen ajan sisällä on tullut kaksi muistutuslaskua, kun alkuperäisiä ei ole tullut. Niissä ei ollut muistutuskuluja. Firmat varmaan jo tietävät postin tilanteen.
Meille ei tullut aina kerran viikossa ilmestyvää lehteä. Postissa epäiltiin että laatikkomme on huonossa paikassa ja rikki että lehti katoaa. Kerroin että laatikkomme on oikein priima metallinen uudehko laatikko ja nimet näkyvissä mutta lehteä ei silti tule. Ilmoitin monta kertaa lehden puuttumista sitten jakajan esimies toi puuttuvan lehden itse muutaman kerran laatikkoon ja lupasi puhua jakajalle asiasta ja vahtia että jakaja laittaa lehtemme meidän lajittelulokeroon postissa. Jakaja jäi eläkkeelle ja tämä ongelma poistui.
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoon tungetaan naapurin postia joka viikko kun sen laatikko on niin täynnä että kansi ei mene kiinni. En tiedä minne mun täytyy viedä naapurin postit kun sen laatikkoon ei enää mahdu. Ei kuulu mielestäni mun viedä niitä jatkuvasti postiin, siellä jo kerran epäiltiin että otan naapurin laatikosta postin! Tämä menee jo aivan hulluksi, puoltavat postissa jakajia että he tekevät työnsä tunnollisesti oikein.
Toi on törkeetä. Postinjakajan pitää ilmoittaa asukkaille että niiden laatikko on täynnä ja se pitää tyhjentää.
Ei toisen postia saa laittaa toisen laatikkoon. Huonoa työmoraalia postissa.
Uskomatonta että teillä katoaa niin paljon postia. Olen viimeisen 15 vuoden aikana lähettänyt varmaan yli 2000 postilähetystä ulkomaille (eBayssa myymiäni tavaroita). Suuri osa ihan vaan 1-luokan kirjeenä ilman mitään seurantaa, pienempi osa paketteina tai seurannalla. Ainoastaan yksi kirje on kadonnut jossain Aasiassa, olikohan Indonesiassa – toki ostajakin saattoi kusettaa. Joskus on ollut viivästymisiä, varsinkin korona-aikaan, mutta lopulta kaikki muut on kuitenkin päätyneet perille, eikä ole tullut negatiivista palautetta. Liekö sitten turvallisempaa lähettää postia ulkomaille..?
Postinjakajat olivat ennen kanta suomalaisia, eikä tällaisia ongelmia ollut.
Sama homma taksinkuljettajissa, mahtavia ammattilaisia, joihin saattoi aina luottaa, niin maksuihin, kuin turvallisuuteen yleisesti, olivat aina myös "kartalla".
Myös opettaja oli ennen haluttu ammatti, nyt hakijamäärät ovat romahtaneet ja sitä myötä taso.
EU:n vapaa liikkuvuus ja suur yrityksiä palveleva halpatyövoima on rapauttanut suomalaista yhteiskuntaa pahemmin kuin koskaan rauhan aikana.
Laatikkoon tungetaan naapurin postia joka viikko kun sen laatikko on niin täynnä että kansi ei mene kiinni. En tiedä minne mun täytyy viedä naapurin postit kun sen laatikkoon ei enää mahdu. Ei kuulu mielestäni mun viedä niitä jatkuvasti postiin, siellä jo kerran epäiltiin että otan naapurin laatikosta postin! Tämä menee jo aivan hulluksi, puoltavat postissa jakajia että he tekevät työnsä tunnollisesti oikein.