Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!
Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.
Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.
Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.
Kommentit (646)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ne pojat vielä räplää tauotta vehjettään, venytellään, heilutellaan ja vedellään. Näitä on paljon! Ei tyttöjen annettaisi ikimaailmassa kulkea julkisilla paikoilla sormet pimppiä hinkaten. Mutta pojat suihkuosastolla käsi koko ajan pippelissä eikä äidit sano eikä tee mitään.
Tekevät ihan miestenkin puolella. Siinä ei edes mitään seksuaalista, vaan poikien normaalia leikkiä. Muistathan että kukkahattu kielletty allastiloissa.
Ahaaaa siis me tytötkin ilmeisesti saadaan ihan vapaasti räplätä ja roplata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ne isot pojat voivat identifioitua naiseksi ja tulla sinne ihan itse.
No kun ei voi. Vai onko sinulla tästä asiasta jokin seksuaalifantasia kun jaksat sitä hokea.
Moni toteuttaa fantasiaansa tulla naisten puolelle ilmoittamalla sukupuolensa naiseksi. Minkäs teet?
Missä nämä pervopertit oikein ovat, kun en vielä tähän päivään mennessä ole naisten puolella yhtäkään nähnyt?
Sinä et joko tunnista heitä tai käyt eri aikaan kuin he. Myös sillä on merkitystä missä käyt. Onko kyseessä pieni paikkakunta?
Väittäisin kyllä erottavani miehen naisesta (biologisesti) ja erottavani myös sen, onko 'mies' (transnainen) siellä vaan suihkussa vai vilkuilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minua myös huvittaa, että meillä on tässä ketju joka käsittelee ihan oikeaa monien naisten kohtaamaa pukkariongelmaa, mutta tänne tullaan sen sijaan vääntämään ongelmasta joka on parhaimmillaan kuvitteellinen ja pahimmillaan äärimmäisen harvinainen tapaus."
Miksi Suomen naiset halusivat sukupuolesta ilmoitusasian ja pervopertit pukkareihinsa? Transnaisillahan oli jo vuosikymmenet oikeus saada naisen paperit ja käyttää niiden mukaisia tiloja. Miksi sama erityisoikeus haluttiin ei-transeille pervooleille?
Ketkä naiset? Onko tosiaan niin, että naiset ovat yksin ja vain yksin tämän päätöksen taustalla?
Jos katsot itsemäärittelyn kannattajien ja äänestäjien sukupuolijakaumaa, niin merkittävä enemmistö heistä on naisia ja soijapoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ne pojat vielä räplää tauotta vehjettään, venytellään, heilutellaan ja vedellään. Näitä on paljon! Ei tyttöjen annettaisi ikimaailmassa kulkea julkisilla paikoilla sormet pimppiä hinkaten. Mutta pojat suihkuosastolla käsi koko ajan pippelissä eikä äidit sano eikä tee mitään.
Tekevät ihan miestenkin puolella. Siinä ei edes mitään seksuaalista, vaan poikien normaalia leikkiä. Muistathan että kukkahattu kielletty allastiloissa.
Tytöille opetetaan pienestä pitäen, että saunan lauteilla ei istuta lettu levällään eikä varsin räplätä sitä muiden nähden. Onko tosi, ettei pojille opeteta vastaavaa? Omissa oloissaan saavat kosketella...
Meidän hallilla on 7 vuoden ikäraja sen jälkeen mennään omalle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei voi. Vai onko sinulla tästä asiasta jokin seksuaalifantasia kun jaksat sitä hokea.
Moni toteuttaa fantasiaansa tulla naisten puolelle ilmoittamalla sukupuolensa naiseksi. Minkäs teet?
Missä nämä pervopertit oikein ovat, kun en vielä tähän päivään mennessä ole naisten puolella yhtäkään nähnyt?
Sä et ole vieläkään vastannut, että miksi Suomeen haluttiin pervopetterit naisten tiloihin mahdollistava laki? Miksi ei-transeilla pervooleilla pitää olla oikeus saada naisen paperit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minua myös huvittaa, että meillä on tässä ketju joka käsittelee ihan oikeaa monien naisten kohtaamaa pukkariongelmaa, mutta tänne tullaan sen sijaan vääntämään ongelmasta joka on parhaimmillaan kuvitteellinen ja pahimmillaan äärimmäisen harvinainen tapaus."
Miksi Suomen naiset halusivat sukupuolesta ilmoitusasian ja pervopertit pukkareihinsa? Transnaisillahan oli jo vuosikymmenet oikeus saada naisen paperit ja käyttää niiden mukaisia tiloja. Miksi sama erityisoikeus haluttiin ei-transeille pervooleille?
Ketkä naiset? Onko tosiaan niin, että naiset ovat yksin ja vain yksin tämän päätöksen taustalla?
Jos katsot itsemäärittelyn kannattajien ja äänestäjien sukupuolijakaumaa, niin merkittävä enemmistö heistä on naisia ja soijapoikia.
Kannatan erityispukutilojen käyttöä. Itsemääriteltyyn sukupuoleen on ihmisillä oikeus, siitä ei silti pidä tehdä muiden ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et joko tunnista heitä tai käyt eri aikaan kuin he. Myös sillä on merkitystä missä käyt. Onko kyseessä pieni paikkakunta?
Väittäisin kyllä erottavani miehen naisesta (bio
Useimmat naiset ja tytöt eivät halua vieraita mieskehoisia henkilöitä samoihin intiimitiloihin, vaikka katse ja penis pysyisivät alhaalla. Silti vihervassunaiset halusivat pukkareista, pesutiloista ja saunoista unisex-tiloja, vaikka ovessa olisikin naissymboli.
Vierailija kirjoitti:
Rajoitus on lainvastainen, sillä tiloja käytetään henkilötunnuksen tai sukupuoli-ilmoituksen perusteella. Jos penishenkilö ilmoittaa olevansa nainen/tyttö, niin hänen pääsyään ei voi estää. Henkilökunnalla ei myöskään ole valtuuksia henkilötietojen tarkistukseen. Kannattaa kertoa hallilla, etteivät päädy oikeuteen syrjinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan erityispukutilojen käyttöä. Itsemääriteltyyn sukupuoleen on ihmisillä oikeus, siitä ei silti pidä tehdä muiden ongelmaa.
Miten se voisi olla olematta muiden ongelma? Ne tilat on normaaleilta pois. Ne saisivat edustukseensa nähden ylivertaisen määrän tilaa -> syrjii normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaaaa siis me tytötkin ilmeisesti saadaan ihan vapaasti räplätä ja roplata?
Totta kai. Tuo tapa on vain yleisempää pojilla. Siihen ei liity mitään seksuaalista. Pienet pojat ihmettelevät vehjettään. Jos tytöilläkin olisi heiluva vehje hekin varmasti tekisivät enemmän samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin kyllä erottavani miehen naisesta (biologisesti) ja erottavani myös sen, onko 'mies' (transnainen) siellä vaan suihkussa vai vilkuilemassa.
Mitenkäs muut kohdat? Oletko aina uimahallissa tarkkailemassa ketä siellä käy? Sijaitseekö uimahalli isolla vai pienellä paikkakunnalla?
Pikkupoikana serkkutytöt olivat kiinnostuneet värkistäni. Se oli uteliaisuutta, mutta ei seksiä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupoikana serkkutytöt olivat kiinnostuneet värkistäni. Se oli uteliaisuutta, mutta ei seksiä silloin.
meillä oli seksiäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajoitus on lainvastainen, sillä tiloja käytetään henkilötunnuksen tai sukupuoli-ilmoituksen perusteella. Jos penishenkilö ilmoittaa olevansa nainen/tyttö, niin hänen pääsyään ei voi estää. Henkilökunnalla ei myöskään ole valtuuksia henkilötietojen tarkistukseen. Kannattaa kertoa hallilla, etteivät päädy oikeuteen syrjinnästä.
Juuri näin. Itse olen 59v mies, ja käyn aina naisten puolella pesulla/saunassa. Unohtui kertoa, että identifioidun uimahalleissa aina naiseksi, muulloin en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Itse olen 59v mies, ja käyn aina naisten puolella pesulla/saunassa. Unohtui kertoa, että identifioidun uimahalleissa aina naiseksi, muulloin en.
Itse olen 88v nainen ja käyn aina miesten puolella pesulla. Tai olen käynyt viimeiset 10 vuotta muttei ketään ole kiinnostanut tähänkään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 88v nainen ja käyn aina miesten puolella pesulla. Tai olen käynyt viimeiset 10 vuotta muttei ketään ole kiinnostanut tähänkään asti.
Naisen läsnäolo miesten puolella voi olla ahdistava ja kiusallinen kokemus, mutta ei samanlainen turvallisuusriski kuin mieskehoiset naisten puolella. Miehet ovat keskimäärin isompia ja vahvempia kuin naiset. Lisäksi miehillä on yli 90 prosenttia väkivalta- ja seksirikostuomioista. Transhoidotkaan eivät poista etuoikeutettua asennetta, aggressiota, tai miestyyppisiä käytösmalleja ja rikostyyppejä. Monen maan vankilatilastot kertovat transnaisvankien syyllistyneen moninkertaisesti seksirikoksiin muihin miesvankeihin verrattuna. Itsemäärittely on äärimmäisen huono idea naisten ja tyttöjen turvallisuuden ja yksityisyyden kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä kuvitteellinen ongelma ja harvinainen tapaus?
Näkyvästi miehekkäät ihmiset naisten pukuhuoneessa itsemäärittelylain varjolla. Ei ainakaan Suomessa tapahdu käytännössä ollenkaan.
Kuinka niin ei tapahdu? Käyn uimassa joka viikko ja noita näkyy noin kerran kahdessa kuussa
Olen minäkin miehkkäitä biologisia naisia nähnyt vaikka kuinka mutta en kyllä yhtään biologista miestä naisten puolella. Kuinka se miehekkyys siellä sinun pukuhuoneessa ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sai fantasia täyttymyksen?