Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!

Vierailija
07.10.2023 |

Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.

Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.

Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.

Kommentit (646)

Vierailija
581/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten vastavuoroisesti vie tyttöjäsi miesten puolelle jos noin ahdistaa? Problem solved.

M40

Et taida olla tyttölasten isä, kun ehdotat itse vaihtoehdoksi pian esiteini-ikäisen tytön vientiä miesten puolelle? M41

Ei todella taida. Olen nähnyt aikuisten setämiehien kyyläävän ja kuolaavan semmoisia 14 vuotiaita tyttöjä. Ei todellakaan tulisi mieleeni viedä 10 vuotiasta tytärtäni miesten puolelle. Kun olin itse sen ikäinen, alkoi aikuisten miesten ahdistelu, eikä maailma ole muuttunut miksikään.

Mutta miehet eivät tiedä mistä puhumme, koska heillä ei ole kokemusta. Eivät he ymmärrä miltä se teini-ikäisestä tuntuu. 

Vierailija
582/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan kehorauha vielä niille jotka ymmärtävät, että sukupuolia on kaksi. 

Muuta yhteiskuntaa velvoittavan juridisen sukupuolitiedon voi vaihtaa omalla ilmoituksella ilman transdiagnoosia tai aiettakaan transhoitoihin. Vihervasemmistonaiset halusivat ja saivat sellaisen lain. Eli kuka tahansa voi käyttää mitä tiloja tahansa. Kiittäkää vihervassuja unisex-unelmasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän 15-vuotias transtyttö (vielä leikkaamaton mutta hormonihoidossa) sekä 13-vuotias poika tulevat tasan tarkkaan kanssani naisten puolelle. Miesten puolella on varkaita ja myös kiusaamista ja uhkailua.

T: Äiti-86

Hitto mikä itsekäs mamma taas siellä. Sinun kumpikaan teini-ikäinen poikalapsi ei saa mennä naisten puolelle. Jos eivät pärjää, eivät mene uimahalliin. 

Vierailija
584/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne pojat vielä räplää tauotta vehjettään, venytellään, heilutellaan ja vedellään. Näitä on paljon! Ei tyttöjen annettaisi ikimaailmassa kulkea julkisilla paikoilla sormet pimppiä hinkaten. Mutta pojat suihkuosastolla käsi koko ajan pippelissä eikä äidit sano eikä tee mitään.

Oletko pedofiili ja tuijottelet mitä pienet pojat suihkuosastolla tekevät? 

En ole, mutta vaikea olla näkemättä kun 7-8v. poika tulee tuijottamaan minua ja tytärtä ja alkaa vedellä kädellä. Äiti huutelee jostain kaukaa lempeästi, että tulehan Luukas kulta jo. Tytöt ei saisi ikinä tehdä noin.

Vierailija
585/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ne isot pojat voivat identifioitua naiseksi ja tulla sinne ihan itse.

No kun ei voi. Vai onko sinulla tästä asiasta jokin seksuaalifantasia kun jaksat sitä hokea.

Ovatko sukupuolen moninaisuus ja itsemäärittely sinulle lainkaan tuttuja konsepteja? Nykymaailmassa naisella voi olla penis ja miehille on omat tamponit. Naiset saivat mitä tilasivat.

Vierailija
586/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vienyt 12 ja 14 vuotiaita tyttäriäni miestenpuolelle. He eivät osaa käyttää kaappeja. Kerran heidän puhelimet varastettiin kun eivät osanneet laittaa kaappia lukkoon. Käytämme yhteistä kaappia sillä he kadottavat avaimen helposti. Kukaan ei ole valittanut vielä

Tuon ikäiset tytöt joutuvat seksuaalisen häirinnän kohteiksi muutenkin, ilman että isin täytyy heittää heitä leijonien syötäväksi....

Vierailija
587/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua myös huvittaa, että meillä on tässä ketju joka käsittelee ihan oikeaa monien naisten kohtaamaa pukkariongelmaa, mutta tänne tullaan sen sijaan vääntämään ongelmasta joka on parhaimmillaan kuvitteellinen ja pahimmillaan äärimmäisen harvinainen tapaus."

Miksi Suomen naiset halusivat sukupuolesta ilmoitusasian ja pervopertit pukkareihinsa? Transnaisillahan oli jo vuosikymmenet oikeus saada naisen paperit ja käyttää niiden mukaisia tiloja. Miksi sama erityisoikeus haluttiin ei-transeille pervooleille?

Vierailija
588/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ahdasmielinen kuin oletat että ovat poikia vaan koska heillä penis. Kysyitkö edes mitä pronomineja käyttävät?

Vierailija
589/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei voi. Vai onko sinulla tästä asiasta jokin seksuaalifantasia kun jaksat sitä hokea.

Ovatko sukupuolen moninaisuus ja itsemäärittely sinulle lainkaan tuttuja konsepteja? Nykymaailmassa naisella voi olla penis ja miehille on omat tamponit. Naiset saivat mitä tilasivat.

Vihervassunaiset eivät ole mitään konservatiivisia kullidfoobikoita! Vihervassujen mielestä kalukuva puhelimessa on seksirikos, mutta sama kulli pukkarissa on tervetullut moninaisuuden ja edistyksen osoitus.

Vierailija
590/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minua myös huvittaa, että meillä on tässä ketju joka käsittelee ihan oikeaa monien naisten kohtaamaa pukkariongelmaa, mutta tänne tullaan sen sijaan vääntämään ongelmasta joka on parhaimmillaan kuvitteellinen ja pahimmillaan äärimmäisen harvinainen tapaus."

Mikä on tämä kuvitteellinen ongelma ja harvinainen tapaus?

Näkyvästi miehekkäät ihmiset naisten pukuhuoneessa itsemäärittelylain varjolla. Ei ainakaan Suomessa tapahdu käytännössä ollenkaan.

Miksi se kuitenkin haluttiin sallia oikein lain voimalla? Pukkareita kuitenkin käytetään ensisijaisesti henkilötunnuksen ja sukupuoli-ilmoituksen perusteella. Ei ole mitään laillista perustetta estää penishenkilöiden pääsyä naisten ja tyttöjen intiimitiloihin. Suomen laki ei takaa naisille ja tytöille peniksettömiä tiloja.

Vierailija
591/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne pojat vielä räplää tauotta vehjettään, venytellään, heilutellaan ja vedellään. Näitä on paljon! Ei tyttöjen annettaisi ikimaailmassa kulkea julkisilla paikoilla sormet pimppiä hinkaten. Mutta pojat suihkuosastolla käsi koko ajan pippelissä eikä äidit sano eikä tee mitään.

Vihervassujen mukaan penis voi olla naisen sukupuolielin, eli eipäs mennä olettelemaan kenenkään sukupuolta värkkien perusteella!

Vierailija
592/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomen naiset halusivat sukupuolesta ilmoitusasian ja pervopertit pukkareihinsa? Transnaisillahan oli jo vuosikymmenet oikeus saada naisen paperit ja käyttää niiden mukaisia tiloja. Miksi sama erityisoikeus haluttiin ei-transeille pervooleille?

Ketkä naiset? Onko tosiaan niin, että naiset ovat yksin ja vain yksin tämän päätöksen taustalla?

Vierailija
593/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vienyt 12 ja 14 vuotiaita tyttäriäni miestenpuolelle. He eivät osaa käyttää kaappeja. Kerran heidän puhelimet varastettiin kun eivät osanneet laittaa kaappia lukkoon. Käytämme yhteistä kaappia sillä he kadottavat avaimen helposti. Kukaan ei ole valittanut vielä

Tuon ikäiset tytöt joutuvat seksuaalisen häirinnän kohteiksi muutenkin, ilman että isin täytyy heittää heitä leijonien syötäväksi....

Miksi äidit sitten halusivat päästää penikselliset henkilöt suoraan tyttöjen pukkariin? Itsemäärittelyn kannattajista enemmistö oli naisia.

Vierailija
594/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tule silloin kun minä olen hallissa.

Et sinä sitä määrää. Nykyään saa identifioitua vapaasti ja käyttäytyä sen mukaan. Sinunlaisesi suvaitsemattomat pilaavat kaikkien maineen. Suomi on suvaitsevainen maa.

Vierailija
595/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni toteuttaa fantasiaansa tulla naisten puolelle ilmoittamalla sukupuolensa naiseksi. Minkäs teet?

Vierailija
596/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät ihan miestenkin puolella. Siinä ei edes mitään seksuaalista, vaan poikien normaalia leikkiä. Muistathan että kukkahattu kielletty allastiloissa. 

Vierailija
597/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tule silloin kun minä olen hallissa.

Et sinä sitä määrää. Nykyään saa identifioitua vapaasti ja käyttäytyä sen mukaan. Sinunlaisesi suvaitsemattomat pilaavat kaikkien maineen. Suomi on suvaitsevainen maa.

Niin onkin

t. pervopena 65 vuotta, 135 kg, tanko tanassa naisten puolella.

Vierailija
598/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvat löytyy Ylilaudalta 😘

Vierailija
599/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni toteuttaa fantasiaansa tulla naisten puolelle ilmoittamalla sukupuolensa naiseksi. Minkäs teet?

Missä nämä pervopertit oikein ovat, kun en vielä tähän päivään mennessä ole naisten puolella yhtäkään nähnyt?

Vierailija
600/646 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän 15-vuotias transtyttö (vielä leikkaamaton mutta hormonihoidossa) sekä 13-vuotias poika tulevat tasan tarkkaan kanssani naisten puolelle. Miesten puolella on varkaita ja myös kiusaamista ja uhkailua.

T: Äiti-86

Meidän uimahallissa oli miesten saunaosastolla kerran joukkotappelu. Naisten puoli on paljon rauhallisempi.

Kikkelimiekkailua! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi