Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!

Vierailija
07.10.2023 |

Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.

Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.

Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.

Kommentit (646)

Vierailija
521/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne voivat näyttää pojilta, mutta nythän sukupuoli on ihan valittavissa itse, eli et voi tietää, kysyitkö?

Näissä asioissa on myös merkitystä sillä, miten muut ihmiset kokevat sukupuolen. 

Jos tuntee tai ilmoittaa olevansa nainen tai jos sulla on naisen paperit, niin silloin voi käyttää naisten puolta.

Alakouluikäisillä harvoin tuollaisia papereita on. 

Vierailija
522/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ensin huudetaan kurkku suorana ettei sukupuolia ole. Ja nyt sitten puhutaan miesten ja naisten pukkareista. Ei mitään logiikkaa!

Päättäkää jo, onko niitä sukupuolia olemassa vai ei!

kuule jus noin,,,,,

Soittakaa ihmettelijät vaikka vihreiden ex puheenjohtajalle ja kysykää neuvoa. Vihervassarit ovat tuon kaijessa viisaudessaan järjestänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassunaiset halusivat unisex-maailman kaikille varoituksista huolimatta. Suomen naisilla ja tytöillä ei ole lakisääteistä oikeutta peniksettömiin tiloihin.

Eipä taas yllättänyt, kun tuokin asia ryssittiin 😆

Vierailija
524/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin uima-altaassa ja menin miesten pukuhuoneeseen, ja siellä oli isä, jolla oli 6-vuotias poika ja 9- tai 10-vuotias tytär he puhuivat Itä-Euroopan kieltä puolaa tai vastaavaa Olin ujo tytön takia ja peitin itseni pyyhkeellä, mitä saavutimme kylvyssä, he yrittivät käydä läpi ulkona ja kylpeä, mutta mies käski heitä muistamaan ja peseytymään! isä suuttui ja alkoi valittaa, onneksi pukuhuoneessa ollut hengenpelastaja tuli siivoamaan, hän sanoi, että heidän täytyy käydä suihkussa tai heidät heitetään ulos, he kävivät suihkussa ja riisuivat uimapuvunsa. Ajattelin, että jos he ovat alasti, niin ei tarvitse olla ujo ja katkaista puhelinta ja mennä suihkuun.

iikoriko se siellä taas yrittää härkkiä? 

Vierailija
525/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisibpa itsekin päässyt kouluiässä uimahallissa naisten puolelle katselemaan parikymppisten naisten tissejä, pyllyreikiä ja sheivattuja herkkupimppejä. Tuon pitäisi oikeastaan olla jokapojan ihmisoikeus edes muutaman kerran nuoruudessa. 

pyllynteikiä? eikö sulla ole pakaroita

monet kumartuu,pesee hiuksiaan pää alaspäin, istuu jalat koukussa ja haara vähän levällään. laihalla näkyy jonninverran p reikä noin.. joku avaa reilummin haaransa lauteilla,joku istuu supussa

Vierailija
526/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungin uimahallissa on kyllä sääntö, että kouluikäiset sukupuolensa mukaiselle puolelle. Totta se niitä poikiakin hävettää, jos koulussa teinitytöt juoruaa kaikille että Pekka oli tyttöjen pukkarissa.

Varmaan voidaan poiketa jonkun kehitysvammaisten kohdalla, mutta ne harvemmin on kenenkään tavallisen teinitytön luokkakavereita.

Tulisiko kellään mieleen viedä 10-vuotias tyttö miesten puolelle?

Entäs kehitysmaalaisten kohdalla. Jos  ali-poika haluaa tutkia vieraan tädin römpsää suihkussa. Kai se on sallittavaa.

Vierailija
527/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iso poika ja haluan nähdä isot roikkuvat jättilollot suihkussa. Ette voi estää minua, jos haluan nähdä niin minähän näen.

Keijo 44, 155 kg

Katso sitten peiliin niin siellähän ne roikkuvat.

Vierailija
528/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi tuoda? Sukupuolet ovat niin last season, onhan kouluissakin nykyisin unisex pukkarit ja suihkutilat. Me olemme kaikki ihmisiä eikä tuolle aataminaikuiselle jaottelulle ole mitään tarvetta.

No mene poikasi kanssa niihin unisex-tiloihin sitten. Valtaosa kokee edelleen olevansa sitä sukupuolta joka on heille syntymässä määritelty, ja tässä mennään enemmistön mukaan. Kouluikäinenkin ymmärtää näitä asioita jo, hyvässä ja pahassa. 

Naisten tilat ovat nykyään unisex-tiloja, koska naiset halusivat sukupuolen itsemäärittelyn Suomeen.

Vierailija
529/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset pojat ei ole mitenkään vaarallisia naisille ja vika on ainoastaan omissa luuloissasi. Jos et sitä kestä niin voi itse pysyä poissa uimahalleista.

Joku siinä on ettei tyttöjä minkään ikäisiä viedä miesten pukkariin. Siispä pysykööt pojatkin omassaan. 

Varmaan ihan se että isä käy töissä ja äiti ehtii päivällä käymään uimahallissa lastensa kanssa. On tosin tyttöjä tullut nähtyä miesten pukkarissa eikä siinä mitään ongelmaa ole ikinä ollut.

Vierailija
530/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en käy enää nykyään uimahalleissa. Maailma on mennyt niin omituiseksi. Huomaa tästäkin ketjusta hyvin.

Tämä, tyypillinen Vauvislaisen konservatiivin kortti: aailma on yhtäkkiä "mennyt" jonkinlaiseksi.  

Maailma karkasi kun konservatiivi jumittuii 50-luvulle.   

Vihervassarien maailma karkasi vihervassarien käsistä. Piti päästä muuttamaan taas asiat ja huonostihan siinä vihervassareille taas kävi.

Kärsitään ja itketään yhdessä.

Vierailija
531/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen ja aika muodokaskin nainen.

Olin suihkussa ja kumarruin pesemään reisiä ja pohkeita, ja en tiedä mistä tuli olo että nyt joku tuijottaa...

Käännyin ja näin pojan seisomassa takanani ja hän tuijotti suoraan strategisille alueilleni ja olihan hän ollut siinä jo jonkin aikaa, koska oli myös seisokki päällä

Sanoithan asiasta uimahallin valvojille?

Vierailija
532/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten vastavuoroisesti vie tyttöjäsi miesten puolelle jos noin ahdistaa? Problem solved.

M40

No sillähän se ahdistus todellakin ratkeaisi. Että nainen menisi tyttäriensä kanssa miesten puolelle. En ymmärrä, mitä päässäsi liikkuu etkä varmaan sinäkään. Problem not solved.

Ei miehet ota paniikkia jos joku muutaman vuoden tyttö on isänsä kanssa miesten puolella. Jos mukana on aikuinen nainen niin tietysti silloin esisijaisesti käytätte naisten puolta.

No ettepä tietenkään. Koska kukaan pikkutyttö ei kyylää teitä ahdistavasti. Ei kuulu nimittäin pikkutyttöjen repertuaariin.

Kyllähän ne kyylää ja esittävät vielä kovaäänisiä noloja kysymyksiä isilleen. Naissiivoojat sentään vain kyyläävät.

Vierailija
533/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs naiset miesten puolella? Siivoojat kiiluvin silmin kuolaamassa teinipoikia.

Vierailija
534/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli

Vierailija
535/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeen väliä? Jotkut 8-10- vuotiaat lapset (oli sitten tyttöjä tai poikia) eivät ymmärrä vielä mistään mitään. Ne on lapsia, haloo. 

Vierailija
536/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen iso poika ja haluan nähdä isot roikkuvat jättilollot suihkussa. Ette voi estää minua, jos haluan nähdä niin minähän näen.

Keijo 44, 155 kg

Katso sitten peiliin niin siellähän ne roikkuvat.

Ei ne tuolla painolla roiku vaan lepäävät rauhallisesti pötsin päällä.

Vierailija
537/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen ja aika muodokaskin nainen.

Olin suihkussa ja kumarruin pesemään reisiä ja pohkeita, ja en tiedä mistä tuli olo että nyt joku tuijottaa...

Käännyin ja näin pojan seisomassa takanani ja hän tuijotti suoraan strategisille alueilleni ja olihan hän ollut siinä jo jonkin aikaa, koska oli myös seisokki päällä

Ilmoitithan asiasta valvojille??

Vierailija
538/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuoda 19v veetin, jos tämä kuitenkin on henkiseltä kehitykseltään 5v?

Vierailija
539/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on sukupuoletonsammakko, ikää noin 21v. Transsammakkona voi vaihtaa vaatteensa, vaikka uimahallinkahvilassa.

Vierailija
540/646 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kyse on siitä, etteikö 7-9 v lapset osaisi housuja pukea tai ovea lukita. Me tykätään käydä kylpylöissä ja lasta jännittää aina uudessa paikassa, miten päästä pukkareilta pesutiloihin ja sieltä altaaseen. Saatikka löytää oikea pukkarin ovi lähtiessä. Itsekin olen aikuisena harhaillut esim. Flamingossa ja monessa muussakin kylpylässä!

7 -vuotias on aika pieni näissä yksin liikkumaan.

Ei mekään  ihan outoon paikkaan kylpylöissä ja halleissa menty, yksin mennessä oltiin paikoissa joissa oli jo ollut isän tai minun kanssani. Hyvin osasi 7v mennä edestakaisin. Myöhemmin lukutaitoisena ja uudessa paikassa muistutin lukemaan niitä kylttejä ja katsomaan minne muut suihkusta menevät uikkareissa että päätyy altaille ja toisinpäin katsomaan minne mennään suihkusta pukemaan.  Hän aina odotti altailla minua suihkutilan ovella ja siihen jätin lähtiessä.