Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi olet sinkku?

Vierailija
07.10.2023 |

?

Kommentit (230)

Vierailija
161/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkanpa vielä tuosta vakasta ja kannesta, kun aloitin. 

Itse en kaipaa kipeästi kaipaa kantta tai vakkaa, miten tuo vanhan kansan mielestä meneekään. Olisi mukavaa, jos joku rakastaisi, arvostaisi, olisi tavoitettavissa, ajatuksissa, rinnalla. Tämä tietysti molemmin puolista. Mutta koska tuollaista ei ole tullut vastaan kuin kerran, olen ihan tyytyväinen sinkkuna. En aktiivisesti etsi miestä, tulee vastaan jos on tullakseen.

Tiedän siis, kuinka ihanaa toimivassa parisuhteessa on, mutta se ei ole onnellisuuteni edellytys. Olen kokonainen ilman toista puolikasta, jos nyt kliseillä jatkan. 

Olen seurustellut useammankin kerran, eikä niistä ole jäänyt traumoja. En ole ikinä parisuhteessa kokenut olevani piika, seksilelu, äiti tai hoitaja, käsittämätön ajatus. Minun kokemuksellani miehet ovat ihan yhtä järkeviä, tunteellisia ja tarvitsevia kuin naisetkin, että samalla tasolla ollaan. Aina ei vain kahden ihmisen tavoitteet, elämäntavat ja haaveet sovi yhteen. Etenkin kun ikää on yli 40 vuotta, alkaa oma elämä olla sen verran omilla raiteillaan, että melkoista sovittelua olisikin saattaa kahden elämät sujuvasti yhteen. Mutta tuskin mahdotonta. 

Vierailija
162/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on helppoa hankkia "huippukivaa" seuraa jota voikin käyttää milloin itse haluaa. Lähetykset postin laatikkoon ja sillä simppeli. Seksi aina käden ulottuvilla. Keskityn enempi ilmaston muutokseen, kirppareihin, polkupyörään.

Käyn turkissa muutaman kertaa vuodessa, siellä nainen huomioidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvisin erosta. Juuri nyt on hyvä näin. Tapailen välillä yhtä ja joskus harvemmin toista. Elän muulle kuin parisuhteelle, vihdoin.

Voimaantuminen on tapahtunut.

Kyllä, huomasin saman.

Vierailija
164/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vain vastenmielisiä käytökseltään. Eivät voi olla edes tuttavallisissa väleissä ja keskustella kun miehillä ei ole muu mielessä kuin seksi. Olen joka ikiseen miespuoliseen ystävään joutunut katkaisemaan välit kun kaikki on osoittautuneet lopulta seksiä vonkaaviksi törkimyksiksi. Olen sen ikäinen jo että heikosti menee jos seksin mahdollisuus on se miksi pitää yhteyttä. Ihmettelen myös sitä, että vaikka miten yritän saada aikaiseksi normaalia kommunikointia ja asioista puhumista niin vastaus on jotain puolirivoa, joka ei liity mitenkään siihen mistä puhuin. Viimeksi yritin keskustella säästä niin tuli viestinä jotain ahdisteluksi tulkittavaa takaisin ja vielä varatulta mieheltä! En ole hänellekään ikinä millään tavalla esittänyt olevani kiinnostunut hänestä. On mennyt kokonaan maku miehistä.

Olen väsynyt ja en voi lopettaa nauramista. Ei kaikki miehet ole tuollaisia.

Vierailija
165/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi vastata miksi kysyt ja mitä sillä tiedolla teet? Sama kuin kysyisi miksi söit ton makaronilaatikon, miksi nukut? Tms. Tarviiko joka asiaan olla joku perkuleen tärkeä selitys tai syy?

Vierailija
166/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska onnistun houkuttelemaan vain väkivaltaisia juoppoja. Itse olen absolutisti.

Vierailija
167/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi en ole tai miksi en olisi tai miksi olen tai miksi olisin.

Vierailija
168/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä kysymyksiä.

Vierailija
169/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi useammalla on joulun ruokapöydässä kinkku?

Vierailija
170/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minua minua kiinnosta hopeaketut, mt-ongelmaiset ja kädettömät miehet. Se rajaa jo 80% ikäluokkani sinkkumiehistä pois. Sitten kun siihen jäljellä olevaan 20% lisätään minun kranttu miesmaku, niin eipä siihen ketään jää.

Suurin tyrkkyryhmä on hopeaketut. Ihan niiku mua kiinnostaisi joku eläkepiikaa hakeva vanha ja eturauhas-ongelmainen kalju mies. Seuraavana 40+ lapsettomat miehet. Niitä on tosi paljon, eivätkä ehkä ihan ymmärrä, etten halua lapsia enää tässä iässä.

Ymmärsinkö oikein että ikäluokkaasi kuuluu hopeaketut, niin ainakin kirjoitit tekstisi alussa ? Haluat siis 20 vuotiaan nuorukaisen, olet kuin madonna.

Vierailija
171/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli muutama hyvä kommentti liittyen miesten tunnemaailmaan. Komppaan sitä, että mies ei panosta tunnetasolla naiseen ja parisuhteeseen, kuten nainen panostaa suhteeseen ja mieheen. Nainen haluaa olla me, mutta mies haluaa olla yksilö ja pysyä valppaana ympäristöstään ja toisista naisista, pysyä suht vapaana henkisesti potentiaalista, "parempaa" naista varten.

Miehille ihan kiva suhde ihan kivaan, perusnättiin naiseen on siihen saakka ihan ok kunnes vastaan tulee se "parempi" tai muuten vain tuoreempi ja jännittävämpi uusi valloitus.

Sain myöhemmin selville, että ex oli sarjakihlautuja, minä yksi siellä joukossa muutaman vuoden. Exän sanoin "kanssasi on ollut elämäni paras suhde ja parasta seksiä tähän saakka" kun hän dumppasi minut nuoremman vuoksi. Mies etsii aina uutta ja "parempaa".

Ei kannata liikoja miehiin resursseja laittaa, ei fyysisiä, henkisiä eikä taloudellisia. Siinä saa vain näpeilleen.

Seurustella kannattaa vain, jos kykenee asennoitumaan siihen ihan kivana ajanvietteenä joka loppuu kuitenkin jossain vaiheessa. Kepeästi ja kevyesti.

Tässä taas vaikuttaa se, millainen mies pitää saada.

Sinun piti saada se komea ja jänskä, mies jolla on pelimiehen piirteet mutta jonka toivoit silti olevan sellainen joka sitoutuu juuri sinun kanssasi.

Ihan tavallinen perusjantteri oli kyseessä. N 170cm pitkä. Vähän mahaa vaikka salilla kävikin ja ohuuntunut tukka.

Jos joskus jotakin vielä sekoan yrittämään, niin ehdottomasti sitä komeinta lihaskimppua. Loppuu suhdeviritelmä jossain vaiheessa kuitenkin. Miksi haaskata enempää aikaa perusjannuihin. Tästä lähtien minulle kelpaa päälle vain paras.

Sinun pitää valita itseäni hieman vanhempi mies. Silloin se suhde kestää miehen puolelta.

Tää oli vähän vanhempi perusjannu.

Enää en sekaannu yhtään vanhempaan enkä tavikseen. Komeat nuorukaiset ok. Loppuu se kuitenkin lyhyeen. Mitä väliä.

Vierailija
172/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen outo ja mt-ongelmainen joskin kaunis nainen. En löydä ihmistä joka olisi samalla aaltopituudella ja jota kohtaan tuntisin halua. Kaverisuhteeseen en ala. Ne ihmiset joiden kanssa bondaa, bondaa kaverimielessä. Ne ihmiset joista muussa mielessä kiinnostun, torjuu mut. Ja oikeastaan pitäisi lisätä kriteerilistaan että miehelläkin olisi parempi olla mt-haasteita. Normo ei ymmärrä hullua. Vaikka siis nämä haasteet ei kyllä mun kohdalla näy päälle päin. Mutta kuitenkin. Moni asia vaikuttaa. Siksi vihaan sitä kun ihmetellään että miten kaunis nainen voi olla sinkku. Enkä halua ylpeillä. Objektiivisesti ottaen olen keskivertoa kauniimpi. Mallintöitäkin tehnyt.

Millä tavalla outo?

Mitä mt ongelmia?

Vierailija
173/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksinäisyys on kohtaloni. 

Vierailija
174/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ollut liian pieni pippeli . En sellaisella tee mitään . Vain korkein a-luokka kelpaa ja sellaista vaikea löytää .

Vierailija
175/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen outo ja mt-ongelmainen joskin kaunis nainen. En löydä ihmistä joka olisi samalla aaltopituudella ja jota kohtaan tuntisin halua. Kaverisuhteeseen en ala. Ne ihmiset joiden kanssa bondaa, bondaa kaverimielessä. Ne ihmiset joista muussa mielessä kiinnostun, torjuu mut. Ja oikeastaan pitäisi lisätä kriteerilistaan että miehelläkin olisi parempi olla mt-haasteita. Normo ei ymmärrä hullua. Vaikka siis nämä haasteet ei kyllä mun kohdalla näy päälle päin. Mutta kuitenkin. Moni asia vaikuttaa. Siksi vihaan sitä kun ihmetellään että miten kaunis nainen voi olla sinkku. Enkä halua ylpeillä. Objektiivisesti ottaen olen keskivertoa kauniimpi. Mallintöitäkin tehnyt.

Olen sinkku, koska olen neuroottinen ja mulla on välttelevä kiintymyssuhdetyyli. Pystyn pitämään ihmisten ilmoilla pokkaa ja vaikutan kai suht' normaalilta, mutta se on vain pintaa. Olen myös normaalipainoinen ja se on mun ikäluokassa jo keskivertoa hoikempi. Naamakauneudesta en tiedä. Mutta tosiaan ei voi ulkonäöstä kenenkään syitä tietää. 

Vierailija
176/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen lukenut tätä palstaa enkä enää uskalla olla missään tekemisissä miesten kanssa.

Vierailija
177/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka ja olen kiinnostunut todellisesta rakkaudesta ja yhteydestä. 

Nettipalstojen lukeminen on pelästyttänyt yhä kauemmas. Miesten (pääosin) suhtautuminen netissä on ollut töykeää ja katkeraa, eivät kykene huomioonottamaan ja olemaan fiksusti. 

Voi olla että nettiin kokoontuvat pääasiassa töykeät miehet, niin reaalimaailmassa voi olla EHKÄ kivempia miehiä. Vaikea sanoa.

Vierailija
178/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettipalstojen lukeminen on pelästyttänyt yhä kauemmas. Miesten (pääosin) suhtautuminen netissä on ollut töykeää ja katkeraa, eivät kykene huomioonottamaan ja olemaan fiksusti. 

Voi olla että nettiin kokoontuvat pääasiassa töykeät miehet, niin reaalimaailmassa voi olla EHKÄ kivempia miehiä. Vaikea sanoa.

Minä olin kuten sinä, kunnes haksahdin livenä kivanoloiseen tavis mieheen. Rakkaudeksi luulin kun mies joka päivä hoki rakastavansa. Parin vuoden päästä kihlauksestamme petti ja jätti kylmästi. Hommasi uuden asunnon ja jätti tyhjän päälle.

Suosittelen, että jatkat elämääsi itseksesi. Miesten kanssa elämä huononee. Yksin olen minäkin onnellisempi. Ehkä nyt minulla on kuitenkin helpompaa kuin ennen tuota suhdetta, kun ei tarvitse enää haaveksia, kun näin mitä se miehen rakkaus oikeasti on.

Vierailija
179/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettu mitä uikuttajia täällä. Miksiköhän teille joillekin aina käy niin, että kohtaatte vain niitä paskoja miehiä. Monet taas elää hyvissä parisuhteissa, mutta heillä varmaan on ollut teidän mielestänne vain tuuria. Ei varmaan kannata harkitakaan peliliin katsomista, vaan kannattaa elää ulisevana marttyyrina.

tässä ketjussahan kysyttiin MIKSI olet sinkku.

onko ihme että sinkut naiset vastaa?

eikä varatut naiset, joilla on hyvä mies.

Vierailija
180/230 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kuten sinä, kunnes haksahdin livenä kivanoloiseen tavis mieheen. Rakkaudeksi luulin kun mies joka päivä hoki rakastavansa. Parin vuoden päästä kihlauksestamme petti ja jätti kylmästi. Hommasi uuden asunnon ja jätti tyhjän päälle.

Suosittelen, että jatkat elämääsi itseksesi. Miesten kanssa elämä huononee. Yksin olen minäkin onnellisempi. Ehkä nyt minulla on kuitenkin helpompaa kuin ennen tuota suhdetta, kun ei tarvitse enää haaveksia, kun näin mitä se miehen rakkaus oikeasti on.

🤍 Kiitos vastauksesta, luin ajatuksella. Lienet oikeassa ja harmittaa minuakin puolestasi, miten asiat menivät - onneksi petosta ei jatkunut loputtomiin ja pääsit vapauteen. Joskus haaveilemisen maailma on oikeasti parempaa ja onnellisempaa kuin reaalimaailma. Yksin voi myös päästä onneen. Jumala on myös yllämme, jos hänen puoleen ylös kääntyy - Jumala ei unohda rakkauteen ja hyvyyteen haluavaa suojattomaksi. Sinulle kaikkea hyvää. 💛