Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Taylor Swift on niin suosittu?

Vierailija
07.10.2023 |

Onko hänen biisinsä hyviä mielestäsi?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus yrittänyt kuunnella hänen kappaleitaan, mutta niissä ei ole mielestäni tunnetta, ne ei herätä tunteita. Tylsää, latteaa musiikkia. En ymmärrä suosiotaan, mutta makuasiahan tuo on.

Vierailija
82/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus yrittänyt kuunnella hänen kappaleitaan, mutta niissä ei ole mielestäni tunnetta, ne ei herätä tunteita. Tylsää, latteaa musiikkia. En ymmärrä suosiotaan, mutta makuasiahan tuo on.

Suosittelen kuuntelemaan kappaleet Ronan, Soon you'll get better  ja Nothing New.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustamusiikkina ehkä ok, mutta ei sellaista musiikkia, mitä oikeasti kuuntelemalla kuuntelisi.

Vierailija
84/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kuuntelemaan kappaleet Ronan, Soon you'll get better  ja Nothing New.

Kuuntelin kaksi ekaa ja olen edelleen samaa mieltä. Ei vaan lähde. Taylor ei ole mikään tunteiden tulkki. Laulaa hissutellen ilman tunnetta.

Vierailija
85/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin kaksi ekaa ja olen edelleen samaa mieltä. Ei vaan lähde. Taylor ei ole mikään tunteiden tulkki. Laulaa hissutellen ilman tunnetta.

No kaikki musiikki ei ole kaikille. Taylor on tunnettu ja palkittu monta kertaa hienoista lyriikoistaan ja kahta ensin mainitsemaani pidetään yleisesti yhtinä hänen koskettavimmista biiseistään.

Vierailija
86/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikki musiikki ei ole kaikille. Taylor on tunnettu ja palkittu monta kertaa hienoista lyriikoistaan ja kahta ensin mainitsemaani pidetään yleisesti yhtinä hänen koskettavimmista biiseistään.

Jännä. Yleensä kyllä herkistyn helposti musiikista ja koskettavista sanoituksista. Jokin ei vaan klikkaa mun aivoissa, kun kuuntelen hänen ääntään.

Vierailija
87/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hänellä ole minkäänlaista rock ääntä ja särmää soundissa. Joka kylältä Suomesta ja maailmalta löytyy tuollainen nätti tyttö samanlaisella lauluäänellä.

Vierailija
88/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisesti Yhdysvaltalaisille musiikkimarkkinoille sopiva laulaja eli girl next door ja kun ei ärsytä ketään edes raamattuvyöhykkeellä niin luulis sitä nyt 300 miljoonan ihmisen joukosta kuulijoita/faneja löytyvän.Oli muuten hyvä siinä brittiläisessä nukkeparodiasarjassa. 

Vierailija
89/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aylor Swift on suosittu monista syistä, jotka liittyvät hänen lahjakkuuteensa, monipuolisuuteensa ja esiintymistaitoihinsa. Tässä on muutamia tekijöitä, jotka ovat auttaneet häntä saavuttamaan suuren suosion:

Musiikillinen lahjakkuus: Taylor Swift on lahjakas lauluntekijä ja laulaja. Hänen kappaleensa käsittelevät usein henkilökohtaisia ja universaaleja aiheita, kuten rakkaus, ihmissuhteet ja itsensä löytäminen. Hänen kykynsä luoda koukuttavia melodioita ja tarttuvia sanoituksia ovat tehneet hänestä monien musiikin ystävien suosikin.

Monipuolisuus: Taylor Swiftin musiikkityyli on muuttunut aikojen saatossa, mikä on auttanut häntä tavoittamaan laajan yleisön. Hän aloitti country-musiikilla ja siirtyi sitten pop-musiikin pariin. Tämä monipuolisuus on mahdollistanut sen, että hänen musiikkinsa puhuttelee eri ikäryhmiä ja musiikkimakutyylejä.

Persoonallisuus ja aitous: Taylor Swiftin rehellisyys ja aitous ovat tehneet hänestä m

Tekoäly on näköjään kirjoittanut tämän.

Vierailija
90/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin makaronilaatikko; melko hajutonta ja mautonta mutta jotenkin tekee tyytyväiseksi.

Vierailija
91/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä runko, panisin.

Vierailija
92/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusinapoppia äärimmilleen viritetyssä markkinointikoneistossa. Levy-yhtiö on keksinyt, miten hänellä tahkotaan rahaa, ja nykyisenä someaikana sitä fanikuntaa on helppo saada isoltakin alueelta. 

Musiikillisesti ihan ok. Nykyään se ihan ok näyttää riittävän miljardööriksi, kunhan saa rahan tulemaan rahan luo. Taylorissa on varmasti niin monen sijoittajan rahat kiinni, että hänestä tehdään suurta vaikka väkisin. Eihän moni suomalainenkaan poppitähti ole laululahjoiltaan kovin kaksinen, silti suosiota riittää. 

Minä siis väitän, että raha puhuu. Kun kasvaa tarpeeksi isoksi, sinua ei helpolla päästetä kutistumaan.

Vierailija
93/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen että miksi vasta nyt supersuosittu kun teki parhaat biisit lähes 10v sitten, esim "Style" joka jää kenen tahansa korviin soimaan. Uudistuotanto ihan kuraa entiseen verrattuna, niin tylsiä biisejä ettei jaksa loppuun asti kuunnella.

Ulkonäöltäänhän on tosi viehättävä, söpö, hymyilevä  ja samalla itsevarman näköinen. Ja just se että korostaa naisellisuutta esim huulipunalla, mielestäni oikein näyttävä. Kivaa vaihtelua esim narttunaamaisiin Dua Lipaan tai Billie Eilishiin jotka oikein yrittää näyttää rumalta.

Vierailija
94/126 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tietääkseni koskaan kuullut yhtään Taylorin biisiä, enkä usko ihan heti kuuntelevanikaan. Mutta arvostan jokaista artistia, joka tekee itse kappaleensa, se on hienoa. Suosion syytä en siis osaa sanoa, itse kuuntelen metallia ja rokkia.

Vierailija
95/126 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, musiikki ja yleinen suosio. Tapaamani korkeakoulutetut naisfanit eivät osaa nimetä suosikkibiisiään mutta pitävät kaikista tai monesta kappaleesta.

En usko, että kaikki fanit varsinaisesti tiedostavat ihailevansa ulkonäköä. Kyse on kuitenkin Marin- ja Barbie-tyyppisestä tapauksesta. Joku on esillä, suosittu ja arvostettu ja huolitellun kaunis ulkonäöltään.

Vierailija
96/126 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka on. Sukua Gaylordille?

Vierailija
97/126 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Taylor Swift ja Tom Brady bongataan treffeiltä? 

Vähän kuin Adele ja The Rock, paitsi että urheilijaa fanittaneella Adelella oli nuoruuden pyöreys, josta on nykyään päässyt yli, ja The Rockilla himbon maine.

Taylorilla ja Tomilla vaikuttaa olevan yhteensopivat mannekiiniulkonäöt ja menestyvät imagot. Voi heissä varmaan olla jotain samaa tai henkistä kasvua vaikeuksien kautta julkisuuden ulkopuolella.

Vierailija
98/126 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin geneeristä poppia ettei iske yhtään. Hyvin tuotettua kyllä ja ihan hyvin se myös laulaa. Kyllä tuota radiosta kuuntelee kun ajaa töihin, mutta siinäpä se. Samaa osastoa kuin Suomessa vaikka joku Behm.

Vierailija
99/126 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävän näköinen.

Vierailija
100/126 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on itseironiaa biiseissään. Kiertueet ovat todella suosittuja ja hän on todella kuunneltu artisti Spotifyssä. Hän on sellainen "naapurintyttö" jonka biisit ovat listapoppia. Hän ei nakuile somessa ja haasta riita muiden artistien kanssa. Eli hänen julkisuuskuvansa on varmasti myös naapurintyttömäisempi eikä niin provosoiva. Lisäksi hän tekee samaistuttavia biisejä rakkaudesta, eroista ja elämästä. Hän on super menestynyt naisartisti ja kirjoittaa omat biisinsä. Siinä mielessä hän on myös hieno roolimalli monille tytöille ja naisille. Sellaista positiivista naisenergiaa ja voimaantumista. Ei pikkutuhmia sanoituksia ja roisimpaa lyriikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan