Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Taylor Swift on niin suosittu?

Vierailija
07.10.2023 |

Onko hänen biisinsä hyviä mielestäsi?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti iske se musiikki minuun, poikaystävä kyllä tykkää. Hyvä lauluntekijä mukamas :D Itse kuuntelen lähinnä metallia, darkwave ja 70-luvun rock-musiikkia.

N29

Mikä siinä on valitettavaa?

Vierailija
42/126 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fani kirjoitti:

Taylor kirjoittaa tosi hyviä, oivaltavia biisejä. Omasta elämästään tietysti, mutta myös fantasioista sekä täysin kuvitellusta tarinoista, tai sitten toisista ihmisistä, keistä hän on inspiroitunut. Eli ei pelkästään omista seurustelusuhteistaan todellakaan. Hienoja kielikuvia käyttää, ja sanaleikit biiseissä on kekseliäitä.. Ja

Vaihtaa tyyliä mutkattomisti ja rohkeasti.

On mieletön kirjoittaja ja karismaattinen, hauska esiintyjä.

Oma lempparialbumini on folklore. Toisena Reputation ja kolmantena Midnights. Parhaita biisejä mm. Last great american dynasty, mad woman ja willow. Ja wildest dreams ja blank space ja dear reader jne jne..

Menen itse Tukholmaan toukokuussa katsomaan häntä ja olen superinnoissani!!!

Taylor Swiftin "1989 (Taylor's Version") ilmestyy perjantaina 27.10.2023 ja hänen uusi konserttielokuvansa Eras kiertueelta on jo rikkonut lipputuloennätyksiä pelkästään ennakkomyynnin perusteella ennen sen julkaisua elokuvateattereissa.

Taylor Swift vaikuttaa pysyneen harvinaisen täysipäisenä , sillä moni muu menee sekaisin vähäisemmästäkin menestyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuhlaa aikaansa siihen miksi jotkut laulajat, bändit, näyttelijät, elokuvat, kirjat, uskonnot, elämäntavat, ruokavaliot, filosofiat, poliittiset suuntaukset, nautintoaineet, seksuaaliset suuntaukset, kulttuurit, jäätelöt, leivonnaiset, ym. joista ei itse välitä, ovat ihmeen suosittuja niin meneehän se elämä sitäkin ihmetellessä.

Niin voi tehdä jos haluaa, tai sitten voi kuluttaa aikansa muutenkin kunnes sitten joku päivä heittää veivinsä. Onko tuolla niin väliä.

Vierailija
44/126 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on. Nyt vasta aloin kuunnella hänen biisejään ja tykästyin. Osassa on nerokkaita sanoituksia. Pidän myös siitä, että hänessä osa kilttiä tyttöä, osa seksikästä naista, osa nörttiä, osa jätkämäistä käytöstä jne.

T: 5-kymppinen mummeli

Vierailija
45/126 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuhlaa aikaansa siihen miksi jotkut laulajat, bändit, näyttelijät, elokuvat, kirjat, uskonnot, elämäntavat, ruokavaliot, filosofiat, poliittiset suuntaukset, nautintoaineet, seksuaaliset suuntaukset, kulttuurit, jäätelöt, leivonnaiset, ym. joista ei itse välitä, ovat ihmeen suosittuja niin meneehän se elämä sitäkin ihmetellessä.

Niin voi tehdä jos haluaa, tai sitten voi kuluttaa aikansa muutenkin kunnes sitten joku päivä heittää veivinsä. Onko tuolla niin väliä.

Olet oikeassa. Itse olen ajatellut elämäntyökseni ihmetellä miksi Dodie Stevens oli niin suosittu 1950-luvulla. En voi ajatella parempaa elämäntyötä ja elämän tarkoitusta.

Vierailija
46/126 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja kevytkenkäinen. Tuollahan on ollut varmaan 100 eri miestä.

Vierailija
47/126 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni olen välttynyt hänen musiikistaan, tai ainakaan en osaa nimetä tai tunnistaa yhtäkään hänen kappalettaan.

Vierailija
48/126 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor on kissahullu niin kuin minäkin.

49/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoihoinen kaunis nainen huippumallin vartalolla. Eipä siihen muuta tarvita. 

Tuollaisia naisia olisi satoja muitakin. Se on kyllä näitä selittämättömiäö juttuja, että miksi joku breikkaa vaikkei ole yhtään sen kummallisempi kuin muutkaan, voi olla vaikka huonompikin.

Vierailija
50/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Onhan hän kaunis ja valokuvauksellinen, mutta biisit on aikamoista yhdentekevää tusinapoppia.

Vierailija
51/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä palsta huvittava kun toisaalta valitetaan "yhdentekevästä tusinapopista", mutta kuitenkin kaikki vähänkin valtavirrasta poikkeava on sitten "tekotaiteellista" xDD

Vierailija
52/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä palsta huvittava kun toisaalta valitetaan "yhdentekevästä tusinapopista", mutta kuitenkin kaikki vähänkin valtavirrasta poikkeava on sitten "tekotaiteellista" xDD

On tosi hassua hehee, että juttelet täällä yhden ja saman henkilön kanssa.

Vierailija
53/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Näitä artisteja joiden kohdalla ihmettelee ihmisten musiikkimakua. Jokin aika sitten hesarissa oli juttu sen uusimmasta albumista, mikä oli parasta mitä se oli ikinä tehnyt. Pelkkiä ylistyssanoja koko juttu.

Laitoin sittewn spotifysta kuunteluun enkä jaksanut kuunnella ainuttakaan piisiä loppuun, itse olisin antanut arvosanaksi täyttä paskaa.

Niin, eri ihmiset tykkäävät eri asioista. Sitä juuri sanotaan mauksi.

Vierailija
54/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin lahjakas artisti, aloitti uransa jo nuorena ja on persoonallisen kaunis ja fiksu.

En hirveästi kuuntele Swiftiä mutta keski-ikäisenä naisena olen ällistynyt kuinka erityyppisiä hittejä hän on osannut tehdä ja kaikki erinomaisia.

Vierailija
55/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva amerikkalainenkaan ymmärtää, miksi Haloo Helsinki tai Katri Helena ovat/olleet (Suomessa) niin suosittuja. Erona se, että amerikkalaiset ilmiöt leviävät myös ulkomaille.

Vierailija
56/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä monta hyvää biisiä.

Plus ei haittaa että on ulkonäöltään luokkaa huippumalli.

Huippumalli? Onko tuo muka hyvännäköinen?

Vierailija
57/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoihoinen kaunis nainen huippumallin vartalolla. Eipä siihen muuta tarvita. 

Kyllä tuollaiseen menestykseen tarvitaan aika paljon muutakin.

Vierailija
58/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä monta hyvää biisiä.

Plus ei haittaa että on ulkonäöltään luokkaa huippumalli.

Huippumalli? Onko tuo muka hyvännäköinen?

On.

T: Heteromies

Vierailija
59/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Itse olen ajatellut elämäntyökseni ihmetellä miksi Dodie Stevens oli niin suosittu 1950-luvulla. En voi ajatella parempaa elämäntyötä ja elämän tarkoitusta.

Tai Eero Väre Suomessa 1940-luvulla - niin iso ja suosittu tähti, miksi? 

Tai Danny Kaye? Herraisä, että se oli iso ja näkyvä tähti vielä lapsuudessani, isompi kuin Beatles ja Elvis yhteensä, melkein. Beatlesia ja Elvistä kuulee ja näkee tänä päivänäkin.

Vierailija
60/126 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja kevytkenkäinen. Tuollahan on ollut varmaan 100 eri miestä.

Nainen on 33-vuotias ja deittaillut mitä, kymmentä miestä? Hirveää kevytkenkäisyyttä! /s

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi