Mies petti työkaverin kanssa, rukoilee mua antamaan anteeksi
Annoinkin uuden mahd mutta mies jäi uudelleen kiinni yhteydenpidosta. Mentiin pariterapiaan. Miehellä tunteita ao naista kohtaan, ei halua erota vaan valitsee ns meidän perheen. On ollut ns hyvä aviomies viime kk kuitenkin kävi ilmi että on pitänyt yhteyttä ao naiseen. Ei ole ollut fyysinen suhde enää mutta kahvit silloin tällöin. Ovat samassa työpaikassa. Olen sekaisin enkä tiedä mitä tehdä. Mies on valehdellut ettei tää nainen ole ollut jossain tilaisuuksissa ja sitten onkin käynyt ilmi että onkin. Eli voi olla ettei fyysinen suhde ole jatkunut, henkisesti näköjään vaikea päästä irti. Itseäni eniten ottaa päähän valehtelu ja salaili. Onko muilla samoja kokemuksia? Mikä neuvoksi?
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" petän" naistani vaikka häntä rakastankin koska haluan panna muitakin naisia. Se on miehenä oikeutettua. Naiset haluavat miehiä joita muutkin naiset haluavat.
Joo ja minua haluaa ihan helvetisiti miehiä ja nekin miehet joita kaikki naiset haluaa niin olen oikeutettu panemaan niitä kaikkia. No ei se mene niin.
Naiset eivät halua panna kaikkia miehiä. Miehet haluavat panna kaikkia naisia. Noin yleistäen. Niin se vaan menee. Älkää miehet alistuko elämään naisten ehdoilla!
Miksi teidän tuoreen lihan perässä juoksevien pitää sitten edes pariutua? Olkaa sinkkuja niin ette satuta ketään kun naitte ympäriinsä. En ymmärrä, jos veri vetää koko ajan uusien valloitusten kimppuun, miksi kantaa kapsäkkinsä kenenkään tykö vakituisesti.
Ukko katoaa kuin hauki rannasta, kun työpaikan nainen näyttää vihreää valoa. Olet varanainen. Jos tulee bänät uuden naisen kanssa, niin palaa takaisin
Anna rukoilla. Totta kai se nyt tekee niin että saa kaikki mitä haluaa mutta ei arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pitäisi varmaan saada olla vaimo, tyttöystävä, seksisuhde ja salasuhde jne, mutta ei se kyllä vaan niin mene...
Monesti on vielä niin, että tämmöiset miehet on itse aivan sairaalloisen mustasukkaisia kumppanistaan, ja toista epäillään sitten kyllä kaiken aikaa milloin mistäkin "pettämisestä".
Mies tuskin tulee muuttumaan. Nyt on tärkeää miettiä, mitä itse elämältä haluat ja mitkä on asialle ne omat rajat. Vaikea kuvitella, että nykytilanteessasi voisit olla mitenkään aidosti onnellinen. Aitoa onneakin on silti olemassa, ja suosittelisin tavoittelemaan sitä.
Miksi se ei niin menisi? Se on miehen tavoite että on monia naisia. Naisen tavoite on olla ainoastaan yhden,, parhaimman miehen kanssa. Miksi pitäisi mennä naisten ehdoilla?
Miksi miehen tavoite on aina saada se nainen, jonka tavoite on olla ainoastaan yhden miehen kanssa? Miksi miehet ei tajua, että on MONENLAISIA naisia, joiden tavoite on olla kaikkien tai useampien miesten kanssa?
Miksi mies ei tajua, että niiltä kaikilta saa haluamansa, ei tarvitse olla uskollinen, eikä ennen kaikkea valehdella ja pettää koko ajan? On myös kyse rehellisyydestä ja luottamuksesta. Jos näitä ei ole, ei ole mitään muutakaan.
Kun nämä kaksi lajia löytävät toisensa, ovat kaikki tyytyväisiä. Moraalittomat keskenään ja yhden kumppanin kanssa eläjät keskenään.
Osa miehistä ja naisista on ihan varmasti sellaisia, joille riittää vain yksi kumppani, mutta muut saavat panna vaikka isolla joukolla, jättiorgioissa. Itsensä jakelijat jättäkööt toisenlaiset rauhaan.
Kun aina voi kysyä. "Sopiiko sinulle, että olen myös muiden kanssa"? Ja siihen sitten se vastaus, kyllä tai ei. Jos ei käy, niin sitten vaan käppäilet seuraavan luo ja sama alusta...
Koska suurin osa pettäjistä on myös pershäröjä. Tässä homman nimen sanelee toisen loukkaamisesta ja pettämisen jännityksen tuottama nautinto. Jo mainittukin tarve syödä ja säätää kakku. Silkka sadismi ja oman sisäisen kaaoksen ja pimeyden levittäminen ympäristöönsä.
Näinpä. Sairaitahan nämä "panen taas täällä tyttöystävää, vaimo ei tiedä" -tyypit ovat.
Sadismilla ajatellaan, kuinka omaa kumppania satutetaan, "kun se ei tiedä". Moni nainen ihan varmasti kysyy "onko meillä kaikki hyvin, eihän sulla ole ketään toista"? jne Ja siihenkin valheita, suoraan silmiin katsoen, ei rakas, olen vain sinun yms.
Yleensä asia kuitenkin lopulta paljastuu, ja sadisti alkaa vielä sen ruikuttamisensa, kun pitäisi saada anteeksi (ja jatkaa kyseistä hommaa). On niin kuin oikeutettu? Ei kunnioita edes oman ihmisensä tuskaa ja lähde ilman paskanpuhumista kamoineen menemään.
Ja nämähän valehtelevat omille lapsilleenkin; "Isi missä sä oot ollut, me ollaan odotettu"?? "Isi oli töissä". Yök.
Ja ap vielä kyselee, että mitä mä tekisin.
Ja nuo sadistit haukkuvat ihmisiä jotka paljastavat heidän tekonsa lapsille ikätasonsa mukaan. He haluavat että kaikki perheessä elävät valheessa. Tyhjyyttään kumisevassa kulississa jonka pettäjä on itse luonut oman päänsä sisällä. Vastuuta omista teoistaan ja menneisyydestään välttelvät viimeiseen saakka.
Kannattaako tuollaisesta pienestä ulkopuolisesta suhteesta suuttua. Jos on hyvä mies ja jaksaa hoitaa velvollisuutensa aviovuoteessa ja perheen parissa niin onko siitä nyt niin paljoa haittaa jos vähän käy jotain työkaveria polkemassa?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako tuollaisesta pienestä ulkopuolisesta suhteesta suuttua. Jos on hyvä mies ja jaksaa hoitaa velvollisuutensa aviovuoteessa ja perheen parissa niin onko siitä nyt niin paljoa haittaa jos vähän käy jotain työkaveria polkemassa?
Jos siitä on selvästi sovittu niin eri asia. Muuten ei ole hyväksyttävää. Valheet ovat heikon, joskus jopa narsistisen ihnisen, merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on tollanen hu@ripukki, viennissä aikoinaan töissä. Sekä Aasiassa että kotimaassa jatkuvasti petti äitiä. Itse olen täysin sekaisin nyt aikuisuudessa, en löydä lainkaan otetta. Sekoilen ulkomailla muka-opiskelijana ja ikää kohta 30.
Oletko ajatellut miksi se on vaikuttanut sinuun niin vahvasti? Mistä tiedät että isäsi on pettänyt? Tuskin isäsi sitä on sinulle kertonut.
Asia tuli kerran julki, ja sen jälkeen oli ns julkinen salaisuus. Isä piti äitiä itsestäänselvyytenä ja äiti oli - on yhä - niin lapanen, että jäi roikkumaan liittoon. Isä nyt mielellään toki söi ja säästi kakun; kotona pelasi kaikki loistavasti.
Minulta meni luotto ihmisiin ja parisuhteisiin - mitä järkeä tuollaisessa on? Jo teiniä kärsin tämän aiheuttamista vaikeista masennuskausista. Sen mitä olen vertaisten kanssa jutellut saman kokeneiden kanssa, en todellakaan ole ainoa.
Äitisi ei ole lapanen vaan hieno ihminen. Ikävää että ajattelet äidistäsi noin. Kaikki johtuu siitä että naiset eivät aidosti halua miehiä. Sen takia eivät ymmärrä miesten halua naisiin. Ja mammat yläpeukuttaa myötätunnosta kun kerrot ettei isäsi ollut kunnollinen ja siitä on tullut sinulle traumoja. Ja mammat sanoo ettei miehiä tarvi mihinkään. Ettekö näe tuota ristiriitaa? Strong and independent, you go girl 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" petän" naistani vaikka häntä rakastankin koska haluan panna muitakin naisia. Se on miehenä oikeutettua. Naiset haluavat miehiä joita muutkin naiset haluavat.
Sä olet pelkkä taudinpesä. Kuten ne monet naisesikin.
Pettämistä tarvitset, koska itsetuntosi on nolla ja siten todistelet kelpaamistasi koko ajan.
Rakastajana olet surkea, koska et pysty kehittymään parisuhteessasi "naisesi" kanssa. Kunnon rakkauselämä perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja luottamukseen. Sun kohdalta nämä olennaiset elementit puuttuvat.
Olet pelkkä säälittävä epärehellinen p*ska.
Ei ole tauteja. Luuletko että naiset ovat tautisia? Itsetuntoni on hyvä, en tarvitse mitään hyväksyntää keneltäkään enkä todistella kelpaamistani. Miten voit olla noin yksinkertainen?. Panen mahdollisimman monia naisia koska haluan vaihtelua. Se on toki naisten mahdotonta ymmärtää. Tässä teille naisille totuus: paras pillu on uusi pillu
Sen takia naiset haluavat jättää miehen jo yhden pettämisen takia koska naisten ego ei kestä sitä että oma pillu ei olekaan paras maailmassa 😅
Ei ei, naiset eivät ajattele jalkovälillään, kuten miehet. Naiset odottavat mieheltä kunnioitusta, se pllu ja seksi tulevat vasta sitten sen jälkeen. Vaikeaahan se on, kun kusiputki sanelee elämisen.
Naisillahan se nimenomaan sanelee koko elämän. Tietää jo siitä että jos joku siihen ilman lupaa kajoaa niin naisen koko elämä on piloilla. Ja tosiaan harhaluulo että oma pillu on maailman paras.
Onko joku sanonut, että oma vehje on maailman paras? On varmaan ollut kaatokännissä. Tai sitten olet ollut tekemisissä todella alatasoisten kanssa. Sun kommentti jo itsessään on hyvin matalaotsaisen kirjoittelua. Ei taida olla mitään henkisiä ja moraalisia arvoja kuvioissa mukana?
Ihmiseen kajoaminen ilman asianomaisen lupaa on jo rikos, jos et sattunut tietämään.
Jos sinun anukseesi tunkeudutaan ilman lupaa, järkytyt siitä ihan varmasti, vaikka mitä muuta väittäisit.
Ja tuohon oman vehkeen ylistykseen vielä sellaista, että on ihan yleisessä tiedossa, että peniskateutta ja jopa niiden mittaamista on miesten keskuudessa. Kyllä se on nimenomaan mies, joka korreloi minuutensa oman elimensä kokoon.
Kaikenlaista on myös tullut elämässä vastaan ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä on selvästi sovittu niin eri asia. Muuten ei ole hyväksyttävää. Valheet ovat heikon, joskus jopa narsistisen ihnisen, merkki.
Ei sitä voi sopia kun naisten olematon ja narsistinen ego ei sitä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pitäisi varmaan saada olla vaimo, tyttöystävä, seksisuhde ja salasuhde jne, mutta ei se kyllä vaan niin mene...
Monesti on vielä niin, että tämmöiset miehet on itse aivan sairaalloisen mustasukkaisia kumppanistaan, ja toista epäillään sitten kyllä kaiken aikaa milloin mistäkin "pettämisestä".
Mies tuskin tulee muuttumaan. Nyt on tärkeää miettiä, mitä itse elämältä haluat ja mitkä on asialle ne omat rajat. Vaikea kuvitella, että nykytilanteessasi voisit olla mitenkään aidosti onnellinen. Aitoa onneakin on silti olemassa, ja suosittelisin tavoittelemaan sitä.
Miksi se ei niin menisi? Se on miehen tavoite että on monia naisia. Naisen tavoite on olla ainoastaan yhden,, parhaimman miehen kanssa. Miksi pitäisi mennä naisten ehdoilla?
Miksi miehen tavoite on aina saada se nainen, jonka tavoite on olla ainoastaan yhden miehen kanssa? Miksi miehet ei tajua, että on MONENLAISIA naisia, joiden tavoite on olla kaikkien tai useampien miesten kanssa?
Miksi mies ei tajua, että niiltä kaikilta saa haluamansa, ei tarvitse olla uskollinen, eikä ennen kaikkea valehdella ja pettää koko ajan? On myös kyse rehellisyydestä ja luottamuksesta. Jos näitä ei ole, ei ole mitään muutakaan.
Kun nämä kaksi lajia löytävät toisensa, ovat kaikki tyytyväisiä. Moraalittomat keskenään ja yhden kumppanin kanssa eläjät keskenään.
Osa miehistä ja naisista on ihan varmasti sellaisia, joille riittää vain yksi kumppani, mutta muut saavat panna vaikka isolla joukolla, jättiorgioissa. Itsensä jakelijat jättäkööt toisenlaiset rauhaan.
Kun aina voi kysyä. "Sopiiko sinulle, että olen myös muiden kanssa"? Ja siihen sitten se vastaus, kyllä tai ei. Jos ei käy, niin sitten vaan käppäilet seuraavan luo ja sama alusta...
Koita nyt ymmärtää että lähes kaikki naiset haluavat olla vain yhden miehen kanssa. On harvinainen poikkeus että nainen haluaa olla.monen miehen kanssa. Miehillä taas päinvastoin.
Tämä naisten halu olla vain yhden miehen kanssa on naurettavaa puppua. Olen paljon elämään nähnyt ja todistanut niin monta kertaa kun naimisissa olevat naiset ovat halunneet ja päässeetikin minun naimatoman miehen vuoteeseen. Tätä riittävästi nähneenä lenkin päättänyt jäädä naimattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Miehesi on kiinnostunut enemmän työkaveristaan kuin perheestään. Vaikuttaa aika pelleltä jätkältä.
Ei siinä mitään pelleä ole, että kiinnostuu, ihastuu, rakastuu johonkuhun toiseen. Ei sille itse mitään voi. Mies on lähtenyt terapiaan, sanonut sitoutuvansa vaimoonsa ja perheeseen. Se, että on valehdellut ettei tämä toinen nainen ollut jossain työpaikan tilaisuudessa, on voinut olla vain yritys suojella vaimoa turhalta stressiltä. Kuten aina, kuulemme vain toisen osapuolen näkemyksen asiasta.
Onko se niin, että jos ei petä, niin se johtuu siitä, että ei vaan saa siltä työkaverilta?
Meillä ainakin kaikki kuolaa sitä yhtä herkkupeffaa ja olisi heti valmis, mutta kun alemman tason herroille heruttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja minua haluaa ihan helvetisiti miehiä ja nekin miehet joita kaikki naiset haluaa niin olen oikeutettu panemaan niitä kaikkia. No ei se mene niin.
Naiset eivät halua panna kaikkia miehiä. Miehet haluavat panna kaikkia naisia. Noin yleistäen. Niin se vaan menee. Älkää miehet alistuko elämään naisten ehdoilla!
Miksi teidän tuoreen lihan perässä juoksevien pitää sitten edes pariutua? Olkaa sinkkuja niin ette satuta ketään kun naitte ympäriinsä. En ymmärrä, jos veri vetää koko ajan uusien valloitusten kimppuun, miksi kantaa kapsäkkinsä kenenkään tykö vakituisesti.
Just tätä minäkin ihmettelen. Lentäköön kukasta kukkaan, jos se on se mitä haluaa. Miksi siinä sivussa pitää tuhota jonkun elämä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ehkä mun kanssa kaikki toimii, koti, lapset,sukulaiset jne..
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sussa roikkuu kun kuitenkin giggelson vetää uutta pimatsua kohti?
Niin. Sinä jäisit suhteeseen olemaan tutut seinät ja sohva, kun miehen mielenkiinto ihan muualla. Älä tee tuota itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Miehesi on kiinnostunut enemmän työkaveristaan kuin perheestään. Vaikuttaa aika pelleltä jätkältä.
Ei siinä mitään pelleä ole, että kiinnostuu, ihastuu, rakastuu johonkuhun toiseen. Ei sille itse mitään voi. Mies on lähtenyt terapiaan, sanonut sitoutuvansa vaimoonsa ja perheeseen. Se, että on valehdellut ettei tämä toinen nainen ollut jossain työpaikan tilaisuudessa, on voinut olla vain yritys suojella vaimoa turhalta stressiltä. Kuten aina, kuulemme vain toisen osapuolen näkemyksen asiasta.
Rehellisyys on rakkauden edellytys. Ilman sitä ei ole rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin, että jos ei petä, niin se johtuu siitä, että ei vaan saa siltä työkaverilta?
Meillä ainakin kaikki kuolaa sitä yhtä herkkupeffaa ja olisi heti valmis, mutta kun alemman tason herroille heruttele.
Näinhän se on, alfauroksille herkkupeffakin antaa ja muut sitten menee kotiin vaimon luo. Ymmärrän hyvin noita alfauroksia, herkkuja on vaikea vastustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi sopia kun naisten olematon ja narsistinen ego ei sitä kestä.
No jätä sitten normaalit sitoutumista kaipaavat naiset rauhaan! Et voi muuttaa kenenkään arvomaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tätä minäkin ihmettelen. Lentäköön kukasta kukkaan, jos se on se mitä haluaa. Miksi siinä sivussa pitää tuhota jonkun elämä?
Koska kotiin tarvitaan äiti perheen suurimmalle lapselle.
Terveisin, Narsisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa pettäjistä on myös pershäröjä. Tässä homman nimen sanelee toisen loukkaamisesta ja pettämisen jännityksen tuottama nautinto. Jo mainittukin tarve syödä ja säätää kakku. Silkka sadismi ja oman sisäisen kaaoksen ja pimeyden levittäminen ympäristöönsä.
Näinpä. Sairaitahan nämä "panen taas täällä tyttöystävää, vaimo ei tiedä" -tyypit ovat.
Sadismilla ajatellaan, kuinka omaa kumppania satutetaan, "kun se ei tiedä". Moni nainen ihan varmasti kysyy "onko meillä kaikki hyvin, eihän sulla ole ketään toista"? jne Ja siihenkin valheita, suoraan silmiin katsoen, ei rakas, olen vain sinun yms.
Yleensä asia kuitenkin lopulta paljastuu, ja sadisti alkaa vielä sen ruikuttamisensa, kun pitäisi saada anteeksi (ja jatkaa kyseistä hommaa). On niin kuin oikeutettu? Ei kunnioita edes oman ihmisensä tuskaa ja lähde ilman paskanpuhumista kamoineen menemään.
Ja nämähän valehtelevat omille lapsilleenkin; "Isi missä sä oot ollut, me ollaan odotettu"?? "Isi oli töissä". Yök.
Ja nuo sadistit haukkuvat ihmisiä jotka paljastavat heidän tekonsa lapsille ikätasonsa mukaan. He haluavat että kaikki perheessä elävät valheessa. Tyhjyyttään kumisevassa kulississa jonka pettäjä on itse luonut oman päänsä sisällä. Vastuuta omista teoistaan ja menneisyydestään välttelvät viimeiseen saakka.
Ja kun nämä sairaat raahaavat vielä kaiken menneisyytensä aina uudelleen ja uudelleen uuteen ja tuoreeseen, valheisiin perustuvaan, suhteeseensa kertomatta millainen oikeasti on, ja miten toimii ja elää.
Kuin taparikollinen.
Kaikki alkaa alusta, sama tuska uudelle kumppanille ja seuraaville lapsille. Ja todellakin vielä väittää kovin rakastavansa? :o
Mulla on eräs tuttu, jolla takana ainakin 7 suhdetta (avioliitto, avoliitto, useita kihlauksia), ja ainakin neljälle lapsia. Pakeni Espanjaan töihin, kun ei enää kotimaan kamaralla kukaan nainen mennyt halpaan. Kaipa ne jo pikku hiljaa tunsivat toisensa ja mainekin levisi.
Kela kiittää, kun on elaripäivä. Senttiäkään ei ole itse maksellut. Pimeissä töissä oli kotimaassa.
Lirkutteli minullekin, vaikka mieheni on hänen ystävänsä. Täysin pitelemätön. Tutut tunnistaa :D