Mies petti työkaverin kanssa, rukoilee mua antamaan anteeksi
Annoinkin uuden mahd mutta mies jäi uudelleen kiinni yhteydenpidosta. Mentiin pariterapiaan. Miehellä tunteita ao naista kohtaan, ei halua erota vaan valitsee ns meidän perheen. On ollut ns hyvä aviomies viime kk kuitenkin kävi ilmi että on pitänyt yhteyttä ao naiseen. Ei ole ollut fyysinen suhde enää mutta kahvit silloin tällöin. Ovat samassa työpaikassa. Olen sekaisin enkä tiedä mitä tehdä. Mies on valehdellut ettei tää nainen ole ollut jossain tilaisuuksissa ja sitten onkin käynyt ilmi että onkin. Eli voi olla ettei fyysinen suhde ole jatkunut, henkisesti näköjään vaikea päästä irti. Itseäni eniten ottaa päähän valehtelu ja salaili. Onko muilla samoja kokemuksia? Mikä neuvoksi?
Kommentit (240)
Kysy mieheltä riitätkö jatkossa hänelle vai avaatteko suhteen niin voit ottaa rakastajan . Luottamuksen menettäminen on aika paha juttu , vaikea rakentaa uudestaan .
Miksi se sussa roikkuu kun kuitenkin giggelson vetää uutta pimatsua kohti?
Ei se muutu. Kerran pettää niin pettää uudestaan. Pitää hyväksyä se tai erota.
En tiedä. Ehkä mun kanssa kaikki toimii, koti, lapset,sukulaiset jne..
Vierailija kirjoitti:
Jos jäät, niin epäilet miestä loppuelämäsi, oma mielenterveytesi kärsii etkä enää koskaan tule olemaan aidosti onnellinen suhteessa. Miehesi petti sinut ja perheenne, eikä mikään enää palaa ennalleen. Näin se vain on. Mitä pidempään pitkität eroa, sitä vaikeammaksi se tulee ja annat miehesi toiminnalle hyväksynnän.
Nolo äijä, ei näitä tunnusteta.
Inssi 45v
Eiköhän homma ole taputeltu. Vanhan lämmittämisellä ei tule kuin parempaa keittoa, ihmissuhteisiin ei taida oikein päteä sama resepti.
Viimeinen vaihtoehto olisi miehen vaihtaa työpaikkaa ja irrottautua kerta kaikkiaan koko vosusta (juu, sitä se on, kun ihan varmasti tietää, että miehellä on perhe, ja mies on sika) jos sen siis haluat pitää ja pysyä yhdessä.
On kuin huumetta roikottaisit nistin nenän edessä, jos saavat edelleen olla kosketuksissa, vaikka olisikin hässiminen loppunut. Ja ei se sieltä sen päästä ihan heti lähde. Lopputulema on, että epäilet sitä 24/7 ja tulet itse hulluksi. Sun aika menee hukkaan, mitä jos taistelet ihan turhaan suhteesi puolesta...
Sama kokemus minulla. Halusin uskoa miehen puheita ja pelastaa lapsiperheen erolta, joten jäin avioliittoon.
Kuuden vuoden kuluttua paljastui miehen pitkä salasuhde toiseen naiseen. Eli eri nainen kuin ekalla kerralla.
Itse olin henkisesti hajalla koko sen ajan kun eka pettäminen oli paljastunut ja hain eroa tuon seuraavan salasuhteen jälkeen.
Voin vaan sanoa ap:lle että suhteenne ei palaa koskaan ennalleen vaikka takaraivossani yrität uskotella itsellesi, että ehkä tämä vielä tästä korjaantuu. Ei korjaannu. Miehesi uusi jo tekonsa.
Eroa yt niin et tuhoa mielenterveyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tiedä miten uuden kanssa menee yhteen muuton jälkeen. Nyt on ollut vain se kielletyn hedelmän maukkaus huulilla ja persiissä, niin on alkanut miettiä, että jospa se arki alkaa kuitenkin, eikä mikään muutu. Kahden vaiheilla, kun oma nainen on kuitenkin kiva ja tykkää, mutta giggelssonin mielipidekin on tärkeä. Joskus se voi mennä näinkin, ettei ukko lähde oitis raamit kaulassa, vaan haikailee kotiin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän homma ole taputeltu. Vanhan lämmittämisellä ei tule kuin parempaa keittoa, ihmissuhteisiin ei taida oikein päteä sama resepti.
Viimeinen vaihtoehto olisi miehen vaihtaa työpaikkaa ja irrottautua kerta kaikkiaan koko vosusta (juu, sitä se on, kun ihan varmasti tietää, että miehellä on perhe, ja mies on sika) jos sen siis haluat pitää ja pysyä yhdessä.
On kuin huumetta roikottaisit nistin nenän edessä, jos saavat edelleen olla kosketuksissa, vaikka olisikin hässiminen loppunut. Ja ei se sieltä sen päästä ihan heti lähde. Lopputulema on, että epäilet sitä 24/7 ja tulet itse hulluksi. Sun aika menee hukkaan, mitä jos taistelet ihan turhaan suhteesi puolesta...
Siis tuohan ei yhteen naiseen jää. Nuo *ihmiset* eivät ole koskaan luotettavia. Minusta on noin ylipäätään käsittämätöntä, että heillä jos joillakin on ydinperhepakkomielteitä, ja aivan tunnoton kyky pettää muka-rakkaansa täysin. Hirvittäviä, kuvottavia olentoja.
En oikein ymmärrä, miten pariterapia auttaisi siihen, että mies on itsekäs, ei pysty kontrolloimaan impulssejaan ja himoissaan menee työkaverinsa kanssa sänkyyn. Sivusta.
Miehesi on narsisti/psykopaatti. Juokse.
Jos mies "rukoilee" niin älä IKINÄ ota takaisin moista lapasta!
Oi elämäni valo, Tänään olet Bill Gates, Elon Musk, Björn Wahlroos. Arabian öljyprinssi. Ilman sinua tästä ei tulisi yhtään mitään. pus pus pus pus pus
Ei tuosta tule mitään. Mitään kahveja kuulu olla vapaa-ajalla muiden naisten kanssa. Sinun pitää laittaa rajat mitä sinulle saa tehdä.
Työkaverin kanssa pelehtiminen ei ole pettämistä. Aina on ollut sallittua esim. pikkujouluissa ja kesäjuhlissa olla työkaverin kanssa sillai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuohan ei yhteen naiseen jää. Nuo *ihmiset* eivät ole koskaan luotettavia. Minusta on noin ylipäätään käsittämätöntä, että heillä jos joillakin on ydinperhepakkomielteitä, ja aivan tunnoton kyky pettää muka-rakkaansa täysin. Hirvittäviä, kuvottavia olentoja.
Sitähän ne ovat. En kuitenkaan laittais 100 prosenttisesti kaikkia samaan koriin, kyllä siellä pari poikkeustakin saattaa olla. Itse en kuitenkaan antaisi enää tilaisuutta, saisi mennä.
Ap näköjään haluaa korjata tilanteen, jopa terapialla. On joillain onnistunut. Täälläkin on ollut kertomuksia, kuinka on päästy yli ja kumppani (mies tai nainen) on ottanut opikseen ja "parantunut".
Mulle jäisi ikuinen epäilys, ja se syö naista.
Eroa. Miehesi on kiinnostunut enemmän työkaveristaan kuin perheestään. Vaikuttaa aika pelleltä jätkältä.