Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti työkaverin kanssa, rukoilee mua antamaan anteeksi

Vierailija
07.10.2023 |

Annoinkin uuden mahd mutta mies jäi uudelleen kiinni yhteydenpidosta. Mentiin pariterapiaan. Miehellä tunteita ao naista kohtaan, ei halua erota vaan valitsee ns meidän perheen. On ollut ns hyvä aviomies viime kk kuitenkin kävi ilmi että on pitänyt yhteyttä ao naiseen. Ei ole ollut fyysinen suhde enää mutta kahvit silloin tällöin. Ovat samassa työpaikassa. Olen sekaisin enkä tiedä mitä tehdä. Mies on valehdellut ettei tää nainen ole ollut jossain tilaisuuksissa ja sitten onkin käynyt ilmi että onkin. Eli voi olla ettei fyysinen suhde ole jatkunut, henkisesti näköjään vaikea päästä irti. Itseäni eniten ottaa päähän valehtelu ja salaili. Onko muilla samoja kokemuksia? Mikä neuvoksi?

Kommentit (240)

Vierailija
161/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu joskus saman valinnan edessä, ku miehellä oli suhde työkaverinsa kanssa. Itki ja rukoili anteeksiantoa, mutta en pystynyt antaa anteeksi. Oli sen verran kauan jatkunut suhde, ettei sitä voinut painaa villasella.

Erottiin, koska luottamusta ei enää ollut.

Oma elämä nyt tosi hyvällä mallilla ja oon päässyt tapahtuneesta yli.

Mutta exällä menossa nyt ties monesko parisuhde meidän eron jälkeen ja aina kuvio on sama. Eka hehkutetaan somessa uutta suhdetta. Sitten kiireesti muutetaan yhteen ja kihlat, kunnes sitten miehellä alkaa veri vetää salasutinoihin. Viidessä vuodessa nyt jo ainakin 4 naista kokenut tän saman kuvion.

Jotkut toistaa samaa kaavaa koko elämänsä  ja luulee että lopputulema muuttuu.

Vierailija
162/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

85% lapsista on ns. käenpoikasia ja naiset täällä tarjoavat ratkaisuksi miehille vasektomiaa.

Naisten ei kannattais puhua pettämisestä.

79% miehistä on isokullisia transnaisia kaapissa. 84% miehistä on impotentteja.

Mitä järkeä jankuttaa juttua mitä edes tyhmimmät ei usko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitäisi varmaan saada olla vaimo, tyttöystävä, seksisuhde ja salasuhde jne, mutta ei se kyllä vaan niin mene...

Monesti on vielä niin, että tämmöiset miehet on itse aivan sairaalloisen mustasukkaisia kumppanistaan, ja toista epäillään sitten kyllä kaiken aikaa milloin mistäkin "pettämisestä".

Mies tuskin tulee muuttumaan. Nyt on tärkeää miettiä, mitä itse elämältä haluat ja mitkä on asialle ne omat rajat. Vaikea kuvitella, että nykytilanteessasi voisit olla mitenkään aidosti onnellinen. Aitoa onneakin on silti olemassa, ja suosittelisin tavoittelemaan sitä.

Miksi se ei niin menisi? Se on miehen tavoite että on monia naisia. Naisen tavoite on olla ainoastaan yhden,, parhaimman miehen kanssa. Miksi pitäisi mennä naisten ehdoilla?

Miksi miehen tavoite on aina saada se nainen, jonka tavoite on olla ainoastaan yhden miehen kanssa? Miksi miehet ei tajua, että on MONENLAISIA naisia, joiden tavoite on olla kaikkien tai useampien miesten kanssa?

Miksi mies ei tajua, että niiltä kaikilta saa haluamansa, ei tarvitse olla uskollinen, eikä ennen kaikkea valehdella ja pettää koko ajan? On myös kyse rehellisyydestä ja luottamuksesta. Jos näitä ei ole, ei ole mitään muutakaan.

Kun nämä kaksi lajia löytävät toisensa, ovat kaikki tyytyväisiä. Moraalittomat keskenään ja yhden kumppanin kanssa eläjät keskenään.

Osa miehistä ja naisista on ihan varmasti sellaisia, joille riittää vain yksi kumppani, mutta muut saavat panna vaikka isolla joukolla, jättiorgioissa. Itsensä jakelijat jättäkööt toisenlaiset rauhaan.

Kun aina voi kysyä. "Sopiiko sinulle, että olen myös muiden kanssa"? Ja siihen sitten se vastaus, kyllä tai ei. Jos ei käy, niin sitten vaan käppäilet seuraavan luo ja sama alusta...

Koita nyt ymmärtää että lähes kaikki naiset haluavat olla vain yhden miehen kanssa. On harvinainen poikkeus että nainen haluaa olla.monen miehen kanssa. Miehillä taas päinvastoin.

Tämä naisten halu olla vain yhden miehen kanssa on naurettavaa puppua. Olen paljon elämään nähnyt ja todistanut niin monta kertaa kun naimisissa olevat naiset ovat halunneet ja päässeetikin minun naimatoman miehen vuoteeseen. Tätä riittävästi nähneenä lenkin päättänyt jäädä naimattomaksi.

Eiköhän siellä ole olleet kanssasi nämä naiset kostoretkellään, kun oma mies on pettänyt? Tällaista tapahtuu. Sellaista ei yleensä kerrota ääneen. (Itse en ole harrastanut kuitenkaan).

Vierailija
164/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" petän" naistani vaikka häntä rakastankin koska haluan panna muitakin naisia. Se on miehenä oikeutettua. Naiset haluavat miehiä joita muutkin naiset haluavat.

Sä olet pelkkä taudinpesä. Kuten ne monet naisesikin.

Pettämistä tarvitset, koska itsetuntosi on nolla ja siten todistelet kelpaamistasi koko ajan.

Rakastajana olet surkea, koska et pysty kehittymään parisuhteessasi "naisesi" kanssa. Kunnon rakkauselämä perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja luottamukseen. Sun kohdalta nämä olennaiset elementit puuttuvat.

Olet pelkkä säälittävä epärehellinen p*ska.

Ei ole tauteja. Luuletko että naiset ovat tautisia? Itsetuntoni on hyvä, en tarvitse mitään hyväksyntää keneltäkään enkä todistella kelpaamistani. Miten voit olla noin yksinkertainen?. Panen mahdollisimman monia naisia koska haluan vaihtelua. Se on toki naisten mahdotonta ymmärtää. Tässä teille naisille totuus: paras pillu on uusi pillu

Sen takia naiset haluavat jättää miehen jo yhden pettämisen takia koska naisten ego ei kestä sitä että oma pillu ei olekaan paras maailmassa 😅

Ei ei, naiset eivät ajattele jalkovälillään, kuten miehet. Naiset odottavat mieheltä kunnioitusta, se pllu ja seksi tulevat vasta sitten sen jälkeen. Vaikeaahan se on, kun kusiputki sanelee elämisen.

Naisillahan se nimenomaan sanelee koko elämän. Tietää jo siitä että jos joku siihen ilman lupaa kajoaa niin naisen koko elämä on piloilla. Ja tosiaan harhaluulo että oma pillu on maailman paras.

Onko joku sanonut, että oma vehje on maailman paras? On varmaan ollut kaatokännissä. Tai sitten olet ollut tekemisissä todella alatasoisten kanssa. Sun kommentti jo itsessään on hyvin matalaotsaisen kirjoittelua. Ei taida olla mitään henkisiä ja moraalisia arvoja kuvioissa mukana?

Ihmiseen kajoaminen ilman asianomaisen lupaa on jo rikos, jos et sattunut tietämään.

Jos sinun anukseesi tunkeudutaan ilman lupaa, järkytyt siitä ihan varmasti, vaikka mitä muuta väittäisit.

Ja tuohon oman vehkeen ylistykseen vielä sellaista, että on ihan yleisessä tiedossa, että peniskateutta ja jopa niiden mittaamista on miesten keskuudessa. Kyllä se on nimenomaan mies, joka korreloi minuutensa oman elimensä kokoon.

Kaikenlaista on myös tullut elämässä vastaan ;D

Kyllä naiset uskovat että oma pillu on maailman paras. Vain naiset ovat peniskateellisia. Miten on yleistä tietoa että miehet olisivat kateellisia muiden vehkeistä? Ei ole tullut moista 50 vuodessa vastaan. Mittaaminen on ihan normaalia muttei sillä ole mitään tekemistä siinä millaiseksi itsensä kokee. Se on vain mitta kuten pituus tai paino. Itsellä normaali mittainen, ei liikuta itseä suuntaan eikä toiseen. Miehet eivät kuvittele että oma kulli on maailman paras koska elävät todellisuudessa eikä harhoissa kuten naiset.

Jos joku minuun tunkeutuisi väkisin niin en järkyttyisi eikä olisi koko loppuelämä piloilla. Toki vituttaisi jne muttei vuosikausia.

Vierailija
165/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" petän" naistani vaikka häntä rakastankin koska haluan panna muitakin naisia. Se on miehenä oikeutettua. Naiset haluavat miehiä joita muutkin naiset haluavat.

Joo ja minua haluaa ihan helvetisiti miehiä ja nekin miehet joita kaikki naiset haluaa niin olen oikeutettu panemaan niitä kaikkia. No ei se mene niin.

Naiset eivät halua panna kaikkia miehiä. Miehet haluavat panna kaikkia naisia. Noin yleistäen. Niin se vaan menee. Älkää miehet alistuko elämään naisten ehdoilla!

Miksi teidän tuoreen lihan perässä juoksevien pitää sitten edes pariutua? Olkaa sinkkuja niin ette satuta ketään kun naitte ympäriinsä. En ymmärrä, jos veri vetää koko ajan uusien valloitusten kimppuun, miksi kantaa kapsäkkinsä kenenkään tykö vakituisesti.

Siksi koska rakastaa yhtä naista ja haluaa elää hänen kanssaan. Se on naisille mahdotonta ymmärtää.

Vierailija
166/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja minua haluaa ihan helvetisiti miehiä ja nekin miehet joita kaikki naiset haluaa niin olen oikeutettu panemaan niitä kaikkia. No ei se mene niin.

Naiset eivät halua panna kaikkia miehiä. Miehet haluavat panna kaikkia naisia. Noin yleistäen. Niin se vaan menee. Älkää miehet alistuko elämään naisten ehdoilla!

Miksi teidän tuoreen lihan perässä juoksevien pitää sitten edes pariutua? Olkaa sinkkuja niin ette satuta ketään kun naitte ympäriinsä. En ymmärrä, jos veri vetää koko ajan uusien valloitusten kimppuun, miksi kantaa kapsäkkinsä kenenkään tykö vakituisesti.

Siksi koska rakastaa yhtä naista ja haluaa elää hänen kanssaan. Se on naisille mahdotonta ymmärtää.

Pettää, koska rakastaa? Onko tyhmempää kuultu? Miesten logiikkaa parhaimmillaan.

Vierailija
167/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet pelkkä taudinpesä. Kuten ne monet naisesikin.

Pettämistä tarvitset, koska itsetuntosi on nolla ja siten todistelet kelpaamistasi koko ajan.

Rakastajana olet surkea, koska et pysty kehittymään parisuhteessasi "naisesi" kanssa. Kunnon rakkauselämä perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja luottamukseen. Sun kohdalta nämä olennaiset elementit puuttuvat.

Olet pelkkä säälittävä epärehellinen p*ska.

Ei ole tauteja. Luuletko että naiset ovat tautisia? Itsetuntoni on hyvä, en tarvitse mitään hyväksyntää keneltäkään enkä todistella kelpaamistani. Miten voit olla noin yksinkertainen?. Panen mahdollisimman monia naisia koska haluan vaihtelua. Se on toki naisten mahdotonta ymmärtää. Tässä teille naisille totuus: paras pillu on uusi pillu

Sen takia naiset haluavat jättää miehen jo yhden pettämisen takia koska naisten ego ei kestä sitä että oma pillu ei olekaan paras maailmassa 😅

Ei ei, naiset eivät ajattele jalkovälillään, kuten miehet. Naiset odottavat mieheltä kunnioitusta, se pllu ja seksi tulevat vasta sitten sen jälkeen. Vaikeaahan se on, kun kusiputki sanelee elämisen.

Naisillahan se nimenomaan sanelee koko elämän. Tietää jo siitä että jos joku siihen ilman lupaa kajoaa niin naisen koko elämä on piloilla. Ja tosiaan harhaluulo että oma pillu on maailman paras.

Onko joku sanonut, että oma vehje on maailman paras? On varmaan ollut kaatokännissä. Tai sitten olet ollut tekemisissä todella alatasoisten kanssa. Sun kommentti jo itsessään on hyvin matalaotsaisen kirjoittelua. Ei taida olla mitään henkisiä ja moraalisia arvoja kuvioissa mukana?

Ihmiseen kajoaminen ilman asianomaisen lupaa on jo rikos, jos et sattunut tietämään.

Jos sinun anukseesi tunkeudutaan ilman lupaa, järkytyt siitä ihan varmasti, vaikka mitä muuta väittäisit.

Ja tuohon oman vehkeen ylistykseen vielä sellaista, että on ihan yleisessä tiedossa, että peniskateutta ja jopa niiden mittaamista on miesten keskuudessa. Kyllä se on nimenomaan mies, joka korreloi minuutensa oman elimensä kokoon.

Kaikenlaista on myös tullut elämässä vastaan ;D

Kyllä naiset uskovat että oma pillu on maailman paras. Vain naiset ovat peniskateellisia. Miten on yleistä tietoa että miehet olisivat kateellisia muiden vehkeistä? Ei ole tullut moista 50 vuodessa vastaan. Mittaaminen on ihan normaalia muttei sillä ole mitään tekemistä siinä millaiseksi itsensä kokee. Se on vain mitta kuten pituus tai paino. Itsellä normaali mittainen, ei liikuta itseä suuntaan eikä toiseen. Miehet eivät kuvittele että oma kulli on maailman paras koska elävät todellisuudessa eikä harhoissa kuten naiset.

Jos joku minuun tunkeutuisi väkisin niin en järkyttyisi eikä olisi koko loppuelämä piloilla. Toki vituttaisi jne muttei vuosikausia.

Koko miehen elämä ja minuus, itsekunnioitus jne. perustuu elimen kokoon, viriiliyteen ja kyvykkyyteen. Entäpä termistö? "Mä panen, painan, mä olen monta kaatanut, sain siltä piparia, viime yönä oli hyvä hoito, ne ulisee multa mun isoa vehjettä" kuten heikkolahjaiset tarinoivat.

Ja se ikuinen "Mies ottaa ja nainen antaa". Rumaa, niin rumaa ja törkeää.

Ja jos ei seiso, niin se on maailmanloppu. Piste. 

Vierailija
168/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitäisi varmaan saada olla vaimo, tyttöystävä, seksisuhde ja salasuhde jne, mutta ei se kyllä vaan niin mene...

Monesti on vielä niin, että tämmöiset miehet on itse aivan sairaalloisen mustasukkaisia kumppanistaan, ja toista epäillään sitten kyllä kaiken aikaa milloin mistäkin "pettämisestä".

Mies tuskin tulee muuttumaan. Nyt on tärkeää miettiä, mitä itse elämältä haluat ja mitkä on asialle ne omat rajat. Vaikea kuvitella, että nykytilanteessasi voisit olla mitenkään aidosti onnellinen. Aitoa onneakin on silti olemassa, ja suosittelisin tavoittelemaan sitä.

Miksi se ei niin menisi? Se on miehen tavoite että on monia naisia. Naisen tavoite on olla ainoastaan yhden,, parhaimman miehen kanssa. Miksi pitäisi mennä naisten ehdoilla?

Miksi miehen tavoite on aina saada se nainen, jonka tavoite on olla ainoastaan yhden miehen kanssa? Miksi miehet ei tajua, että on MONENLAISIA naisia, joiden tavoite on olla kaikkien tai useampien miesten kanssa?

Miksi mies ei tajua, että niiltä kaikilta saa haluamansa, ei tarvitse olla uskollinen, eikä ennen kaikkea valehdella ja pettää koko ajan? On myös kyse rehellisyydestä ja luottamuksesta. Jos näitä ei ole, ei ole mitään muutakaan.

Kun nämä kaksi lajia löytävät toisensa, ovat kaikki tyytyväisiä. Moraalittomat keskenään ja yhden kumppanin kanssa eläjät keskenään.

Osa miehistä ja naisista on ihan varmasti sellaisia, joille riittää vain yksi kumppani, mutta muut saavat panna vaikka isolla joukolla, jättiorgioissa. Itsensä jakelijat jättäkööt toisenlaiset rauhaan.

Kun aina voi kysyä. "Sopiiko sinulle, että olen myös muiden kanssa"? Ja siihen sitten se vastaus, kyllä tai ei. Jos ei käy, niin sitten vaan käppäilet seuraavan luo ja sama alusta...

Koita nyt ymmärtää että lähes kaikki naiset haluavat olla vain yhden miehen kanssa. On harvinainen poikkeus että nainen haluaa olla.monen miehen kanssa. Miehillä taas päinvastoin.

Tämä naisten halu olla vain yhden miehen kanssa on naurettavaa puppua. Olen paljon elämään nähnyt ja todistanut niin monta kertaa kun naimisissa olevat naiset ovat halunneet ja päässeetikin minun naimatoman miehen vuoteeseen. Tätä riittävästi nähneenä lenkin päättänyt jäädä naimattomaksi.

Ei se ole mitään puppua vaan fakta. Kuinka monta naimisissa olevaa naista olet pannut? Luuletko oikeasti että naiset haluavat panna lähen jokaista miestä?

Vierailija
169/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettää, koska rakastaa? Onko tyhmempää kuultu? Miesten logiikkaa parhaimmillaan.

Joo, ne niin kuin tekevät naiselleen kai jonkinlaisen rakkauden palveluksen olemalla muidenkin kanssa. Onhan moni sanonut, että kotiseksi senkus paranee vaan, kun monipuolistuu kodin ulkopuolella tai jotain :D

Kun miksi pantata hyvää, kun sitä voi antaa muillekin? Menee varmaan tuolla logiikalla noin. Kun voi "rakastaa niiiin montaa", on epistä antaa vain yhdelle.. Tätä on miehen rakkaus.

Vierailija
170/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ne niin kuin tekevät naiselleen kai jonkinlaisen rakkauden palveluksen olemalla muidenkin kanssa. Onhan moni sanonut, että kotiseksi senkus paranee vaan, kun monipuolistuu kodin ulkopuolella tai jotain :D

Kun miksi pantata hyvää, kun sitä voi antaa muillekin? Menee varmaan tuolla logiikalla noin. Kun voi "rakastaa niiiin montaa", on epistä antaa vain yhdelle.. Tätä on miehen rakkaus.

Niinpä. Kumma, että se ei päde toisin päin. Jos nainen hiukan parantaa sitä kotiseksielämää antamalla vähän muillekin, niin alkaa jumalaton itku ja ulina :D

Vierailija
171/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" petän"

Meinaatko ettei nainen saisi päättää antaako vai ei? Olen samaa mieltä, naisten pitäisi vongata ja juosta kullin perässä.

Vierailija
172/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit tahallaan väärin. Muita naisia halutaan VAIKKA rakastaa omaa naistaan.

Vierailija
173/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa pettäjistä on myös pershäröjä. Tässä homman nimen sanelee toisen loukkaamisesta ja pettämisen jännityksen tuottama nautinto. Jo mainittukin tarve syödä ja säätää kakku. Silkka sadismi ja oman sisäisen kaaoksen ja pimeyden levittäminen ympäristöönsä.

Näinpä. Sairaitahan nämä "panen taas täällä tyttöystävää, vaimo ei tiedä" -tyypit ovat.

Sadismilla ajatellaan, kuinka omaa kumppania satutetaan, "kun se ei tiedä". Moni nainen ihan varmasti kysyy "onko  meillä kaikki hyvin, eihän sulla ole ketään toista"? jne Ja siihenkin valheita, suoraan silmiin katsoen, ei rakas, olen vain sinun yms.

Yleensä asia kuitenkin lopulta paljastuu, ja sadisti alkaa vielä sen ruikuttamisensa, kun pitäisi saada anteeksi (ja jatkaa kyseistä hommaa). On niin kuin oikeutettu? Ei kunnioita edes oman ihmisensä tuskaa ja lähde ilman paskanpuhumista kamoineen menemään.

Ja nämähän valehtelevat omille lapsilleenkin; "Isi missä sä oot ollut, me ollaan odotettu"?? "Isi oli töissä". Yök.

Ja ap vielä kyselee, että mitä mä tekisin.

Tåmän elämäntyylin edustajat ovat läpeensä mätiä. He eivät ole kykeneviä rakastamaan. Siksi he pettävät ja lentävät kukasta kukkaan.

Vierailija
174/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä naisten kannattaakin pysyä sinkkuina. Miehet eivät tajua rakkaudesta yhtään mitään.

Vierailija
175/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kumma, että se ei päde toisin päin. Jos nainen hiukan parantaa sitä kotiseksielämää antamalla vähän muillekin, niin alkaa jumalaton itku ja ulina :D

Juu, ja tästä saa vielä kotikäyttöön uuden hellittelynimenkin, sellaisen pikantin h-alkuisen. Mies on tietenkin vain  jalomielinen ja naistaan ajatteleva Rakkauden lähettiläs, hyvällä asialla.

Vierailija
176/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" petän"

Meinaatko ettei nainen saisi päättää antaako vai ei? Olen samaa mieltä, naisten pitäisi vongata ja juosta kullin perässä.

Näin meillä ihmisillä on erilaiset arvot ja käsitykset rakkaudesta :D Tai mistä sinä sitten lie puhutkaan, ottamisesta ja painamisesta varmaan.

Kun minun mielestäni juttu on aina "kahden kauppa", sellainen yhteinen. Molemmat nauttivat, ja se on tämän homman idea. Taitaa mennä niin, että jokainen päättää omasta kehostaan.

Mutta niinhän me taas saatiin se "normaali" miehen näkökulma asiaan.

Vierailija
177/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä naisten kannattaakin pysyä sinkkuina. Miehet eivät tajua rakkaudesta yhtään mitään.

Naiset eivät voi määritellä romanttista rakkautta koska eivät kykene rakastamaan aidosti kuin lapsiaan.

Vierailija
178/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" petän"

Näin meillä ihmisillä on erilaiset arvot ja käsitykset rakkaudesta :D Tai mistä sinä sitten lie puhutkaan, ottamisesta ja painamisesta varmaan.

Kun minun mielestäni juttu on aina "kahden kauppa", sellainen yhteinen. Molemmat nauttivat, ja se on tämän homman idea. Taitaa mennä niin, että jokainen päättää omasta kehostaan.

Mutta niinhän me taas saatiin se "normaali" miehen näkökulma asiaan.

Tottakai se on kahden kauppa. Jos ei ole niin se on rikos. Älä nyt pelleile, tiedät itsekin että se on naisesta kiinni pannaanko vai ei. Pl väkisin ottamiset.

Vierailija
179/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tätä minäkin ihmettelen. Lentäköön kukasta kukkaan, jos se on se mitä haluaa. Miksi siinä sivussa pitää tuhota jonkun elämä?

Miten elämä voi tuhoutua jos joku pettää?

Vierailija
180/240 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tätä minäkin ihmettelen. Lentäköön kukasta kukkaan, jos se on se mitä haluaa. Miksi siinä sivussa pitää tuhota jonkun elämä?

Miten elämä voi tuhoutua jos joku pettää?

Aiheuttaa tutkimusten mukaan pitkäkestoisia henkisiä traumoja. Se on henkistä väkivaltaa. Hyväksytkö sinä väkivallan parisuhteissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä