Mies petti työkaverin kanssa, rukoilee mua antamaan anteeksi
Annoinkin uuden mahd mutta mies jäi uudelleen kiinni yhteydenpidosta. Mentiin pariterapiaan. Miehellä tunteita ao naista kohtaan, ei halua erota vaan valitsee ns meidän perheen. On ollut ns hyvä aviomies viime kk kuitenkin kävi ilmi että on pitänyt yhteyttä ao naiseen. Ei ole ollut fyysinen suhde enää mutta kahvit silloin tällöin. Ovat samassa työpaikassa. Olen sekaisin enkä tiedä mitä tehdä. Mies on valehdellut ettei tää nainen ole ollut jossain tilaisuuksissa ja sitten onkin käynyt ilmi että onkin. Eli voi olla ettei fyysinen suhde ole jatkunut, henkisesti näköjään vaikea päästä irti. Itseäni eniten ottaa päähän valehtelu ja salaili. Onko muilla samoja kokemuksia? Mikä neuvoksi?
Kommentit (240)
Mitäs pihtaat Ap, siinä on lopputulos.
Kuka haluaisi seksiä pettäjän kanssa? Ei kukaan. Pettäjien uudet suhteet kaatuvat käytännössä aina alkuhuuman jälkeen.
Jotkut paatuneimmat sarjapettäjät pyrkivät estämään tätä olemalla etäsuhteessa. Mutta. Se. Ei. Onnistu. Koskaan.
" petän" naistani vaikka häntä rakastankin koska haluan panna muitakin naisia. Se on miehenä oikeutettua. Naiset haluavat miehiä joita muutkin naiset haluavat.
Mitä ihmeen terapiaa pettäminen tarvitsee? Hän ei kunnioita sinua mitenkään eikä rakasta. Ei siinä vaiheessa kun toinen on täysin välinpitämätön hyvinvointisi kanssa ole mitään tehtavissä. Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
" petän" naistani vaikka häntä rakastankin koska haluan panna muitakin naisia. Se on miehenä oikeutettua. Naiset haluavat miehiä joita muutkin naiset haluavat.
Joo ja minua haluaa ihan helvetisiti miehiä ja nekin miehet joita kaikki naiset haluaa niin olen oikeutettu panemaan niitä kaikkia. No ei se mene niin.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet pelkkä taudinpesä. Kuten ne monet naisesikin.
Pettämistä tarvitset, koska itsetuntosi on nolla ja siten todistelet kelpaamistasi koko ajan.
Rakastajana olet surkea, koska et pysty kehittymään parisuhteessasi "naisesi" kanssa. Kunnon rakkauselämä perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja luottamukseen. Sun kohdalta nämä olennaiset elementit puuttuvat.
Olet pelkkä säälittävä epärehellinen p*ska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä tarvitset, koska itsetuntosi on nolla ja siten todistelet kelpaamistasi koko ajan.
Rakastajana olet surkea, koska et pysty kehittymään parisuhteessasi "naisesi" kanssa. Kunnon rakkauselämä perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja luottamukseen. Sun kohdalta nämä olennaiset elementit puuttuvat.
Ei ole tauteja. Luuletko että naiset ovat tautisia? Itsetuntoni on hyvä, en tarvitse mitään hyväksyntää keneltäkään enkä todistella kelpaamistani. Miten voit olla noin yksinkertainen?. Panen mahdollisimman monia naisia koska haluan vaihtelua. Se on toki naisten mahdotonta ymmärtää. Tässä teille naisille totuus: paras pillu on uusi pillu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tauteja. Luuletko että naiset ovat tautisia? Itsetuntoni on hyvä, en tarvitse mitään hyväksyntää keneltäkään enkä todistella kelpaamistani. Miten voit olla noin yksinkertainen?. Panen mahdollisimman monia naisia koska haluan vaihtelua. Se on toki naisten mahdotonta ymmärtää. Tässä teille naisille totuus: paras pillu on uusi pillu
Sen takia naiset haluavat jättää miehen jo yhden pettämisen takia koska naisten ego ei kestä sitä että oma pillu ei olekaan paras maailmassa 😅
Mutsini ei tuossa tilanteessa jättänyt faijaani ja faijallani on edelleen yli 80-vuotiaana kierroksessa joku toinen. Niitä toisia on näihin vuosiin mahtunut todella monia.
Vierailija kirjoitti:
Mutsini ei tuossa tilanteessa jättänyt faijaani ja faijallani on edelleen yli 80-vuotiaana kierroksessa joku toinen. Niitä toisia on näihin vuosiin mahtunut todella monia.
Äitisi on viisas ja vahva
Pettäminen on elämän suola. Vain tyhmät jäävät kiinni ja vielä tyhmemmät tunnustavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja minua haluaa ihan helvetisiti miehiä ja nekin miehet joita kaikki naiset haluaa niin olen oikeutettu panemaan niitä kaikkia. No ei se mene niin.
Naiset eivät halua panna kaikkia miehiä. Miehet haluavat panna kaikkia naisia. Noin yleistäen. Niin se vaan menee. Älkää miehet alistuko elämään naisten ehdoilla!
Itse antaisin anteeksi yhden kerran pettämisen. Mutta en sen enempää. Ei tuollaiseen mieheen voi luottaa. Toki kyllästynee työkaveriinsa jossain vaiheessa mutta sen jälkeen tulee uusia "ihastuksia".
Vierailija kirjoitti:
Itse antaisin anteeksi yhden kerran pettämisen. Mutta en sen enempää. Ei tuollaiseen mieheen voi luottaa. Toki kyllästynee työkaveriinsa jossain vaiheessa mutta sen jälkeen tulee uusia "ihastuksia".
Mitä sitten? Miten se on sinulta pois jos mies käy panemassa jotain muuta?
Mies haluaa sekä uuden jännittävän pil'un, että vanhan turvallisen palvelijan.
Valitettavasti sun osa tässä miehen suunnitelmassa on palvella häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit on miehiä jotka eivät saa sitä ensimmäistäkään.
Mun isä on tollanen hu@ripukki, viennissä aikoinaan töissä. Sekä Aasiassa että kotimaassa jatkuvasti petti äitiä. Itse olen täysin sekaisin nyt aikuisuudessa, en löydä lainkaan otetta. Sekoilen ulkomailla muka-opiskelijana ja ikää kohta 30.
Iltalehdessä (maksumuurin takana) oli tänään juttu miehistä jotka syöksyvät uusiin suhteisiin.
Jutussa pariterapeutti Susanna Syld teki erinomaisen ja hyvän osuvan havainnon näistä ihmisistä.
Hän sanoi jutussa että kun uuden suhteen alkuhuuma on ohi niin huomataan että suhteessa on yhtä lailla haasteita kuin aiemmassakin. Sanoi myös että ongelmat ovat kuitenkin edessä jossa menneisyydestään ei ota vastuuta.
Jospa onkin niin että tuo terapeutti on nähnyt juuri tuollaisia ihmisiä paljonkin jotka eivät kanna vastuuta mistään.