Luxemburgin prinssin poika Frederick, 22, on kuollut
Nuorena meni. Geneettinen sairaus syynä.
Kommentit (13)
Onkohan kuningatar Viktorian jälkeläisiä? Siellä kulkee geneettiset sairaudet suvuissa edelleen.
Jaa. Kerrotko vielä mihin minä nyt tarvitsen tätä tietoa?
Sääliksi käy kun katsoo noita kuvia, ystävällisen näköinen. Poika on varmaan saanut kärsiä sairaudesta ja ilmeisesti tiennyt mihin se johtaa. Ei siinä etuoikeutettu asemakaan tunnu missään jos pitää noin nuorena kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kuningatar Viktorian jälkeläisiä? Siellä kulkee geneettiset sairaudet suvuissa edelleen.
Sisäsiittoisuus on tosiaan monen sairauden syy.
Vierailija kirjoitti:
En minä sinua varten tätä tänne laittanut. Painuvittuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt tapaa spämmätä tänne kaikki kuolinuutiset mediasta ja jos niitä ei ole niin spämmää Paula Koivuniemen kuollemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellesikö näit avaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellesikö näit avaat?
Vai, tajusit jo, että sinun lisäksi on olemassa myös ap. Pinnistä vielä vähän lisää.
Mitokondriosairauksille ei kai sisäsiittoisuus altistaa, koska mitokondriot saadaan joka tapauksessa vain äidiltä, eli ei ole mitään väliä sillä, kantaako isä ja äiti keskenään samaa mitokondriovirhettä.
Mitokondriotaudit on tosi kökkö ryhmä eteneviä sairauksia. Toisilla etenee nopeammin ja toisilla hitaammin, mut alttius siihen periytyy X -kromosomissa eli äiti ollut kantaja ja todennäköisesti tuon siskokin on kantaja. Muistaakseni täytyy olla yli 95 prosenttia mitokondrioista viallisia että tauti puhkeaa, ja sen alle jos jää niin on vain kantaja.
11. tosin jatkaa että nyt tuli mieleen että toisaalta kaikki mitokondrioiden ominaisuuksia koodaavat geenit eivät kai sijaitse mitokondrion dna:ssa vaan osa sijaitsee tumassa, jolloin sisäsiittoisuus voisikin vaikuttaa.
Vanhemmille pahinta ja muulle perheelle. Jos oli mitokondrio-sairaus, niin periytyi äidin puolelta? 22-vuotias. Niin surullista!
ikinä kuullukka