Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?

Vierailija
06.10.2023 |

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.

Kommentit (267)

Vierailija
221/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Oliko AP:lla muitakin täysin idioottimaisia kysymyksiä vai oliko tämä tässä?

Tämä ei todellakaan ollut tässä. Oliko sinulla lisää idioottimaisia vastauksia?

Eri

Vierailija
222/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppari on nuorten huumejengien ja puliukkojen vaate, jotta kasvot eivät näkyisi.

Tällä logiikalla napapaidat ja kaikki kireät puserot ovat maksullisten naisten vaatteita.

Niinhän ne on. Nuoret tytöt ovat niissä kuin Pattayan ilokaduilla päivystävät maksulliset. Jotka pukeutuvat mahdollisimman paljastavasti esitelleensä itseään asiakkaille.

Huono vertaus: Thaimaan koko aluehan näet kuuluu trooppiseen ilmastovyöhykkeeseen , joten eihän siellä mitään huppareita välttämättä  edes tarvitse.

Kaikkein vähiten niitä tarvitaan siinä tapauksessa että on tarkoitus 'esitellä' (huom.  SIELLÄ ')itseään mahdollisimman paljastavasti'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tyyli on rento lopun ikää sekä järkevän käytännöllinen. En osta ollenkaan tynkä takkeja siis huputtomia päällys ja väli takkeja. Ainoastaan paidat ovat huputtomia. 😊 En tykkää käyttää kaulaliinoja eikä ne mielestäni sovi lyhytkaulaselle. Olen kokeillut mutta en viihdy niissä tullen kurkuttava tunne. Iän myötä niskoissa pitää olla jotain lämmittävää. Kylmää ja viimaa ei ne eivät siedä enää ollenkaan.

Muitten mielipiteillä ei ole mitään vaikutusta vaan käytän sellaisia vaatteita joista tykkään ja viihdyn niissä. Joo, on omanikäisiäni kuuskymppisiä joilla en koskaan näe muita hupullisia vaatteita kuin ainostaan talvitakissa saattaa olla huppu.

Hupullinen päällystakki ei ole huppari

No minä en sellaisia nuppineulan päitä alkanut halkomaan. 🤣 No onko se virallinen "huppari" sitten sellainen nuorison pään yli vedettävä tai edestä aukaistava vyötärömallinen gollege pusakka niin sellaisia en tietenkään käytä vaan ihan aikuisten pitkiä perseen peittäviä vetoketjullisia huppari jakkuja. 😂 Enkä huppu päässä kulje mitään naamaa peitelläkseni vaan se on sitten ihan muussa hyötykäytössä. 😁

Huppu tekee jakusta tyylikkään näköisen ja ilman sitä siitä puuttuu jotain. Juhlapukeutuminen sitten ihan asia erikseen mutta en tarvitse juhlavaatteita kun sellaisiin en mene.

Vierailija
224/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Miksi muuten kyselet?

Vierailija
225/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tyyli on rento lopun ikää sekä järkevän käytännöllinen. En osta ollenkaan tynkä takkeja siis huputtomia päällys ja väli takkeja. Ainoastaan paidat ovat huputtomia. 😊 En tykkää käyttää kaulaliinoja eikä ne mielestäni sovi lyhytkaulaselle. Olen kokeillut mutta en viihdy niissä tullen kurkuttava tunne. Iän myötä niskoissa pitää olla jotain lämmittävää. Kylmää ja viimaa ei ne eivät siedä enää ollenkaan.

Muitten mielipiteillä ei ole mitään vaikutusta vaan käytän sellaisia vaatteita joista tykkään ja viihdyn niissä. Joo, on omanikäisiäni kuuskymppisiä joilla en koskaan näe muita hupullisia vaatteita kuin ainostaan talvitakissa saattaa olla huppu.

Nyt kiinnostaisi, montako niskaa sinulla on? Outoa, että lyhytkaulaisella on useampi niska. Niiden täytyy olla hyvin lyhyitä, maksimissaan kahden millimetrin korkuisia niskoja.

Valitettavasti nyt en ymmärtänyt kysymystäsi. 🤨 Meni vähän ohi. 🤣

Vierailija
226/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini 75 v käyttää huppareita.

Vierailija
227/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minulla muita olekaan kuin huppareita. Ja pari kauluspaitaa sitten semmoisia tilanteita varten, jossa huppari on alipukeutumista.

Vierailija
228/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteena kyllä hyvä ja muutoin kehtaa enään pitää viiskymppisenä.

Vierailija
229/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isoäiti 175 v haudattiin hupparissa.

Vierailija
230/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan keski-ikäisiä ukonrohjakkeita jotka käyttää teinipoikien laatikkolippiksiä, joten eiköhän hupparitkin mene.

Vierailija
231/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän minulla muita olekaan kuin huppareita. Ja pari kauluspaitaa sitten semmoisia tilanteita varten, jossa huppari on alipukeutumista.

Huppari on alipukeutumista kaikkialla paitsi päiväkodissa, ja sielläkin jos olet aikuinen.

Vierailija
232/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hekoheko. Äiti ei käytä kuin 100% puuvillaa. Hupparit ovat aikuisten lastenlasten hylkäämiä. Häneltä löytyy myös reisitaskuhousuja, ajattele.

Vierailija
233/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
234/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pari hyvää pv/yötä kokeilla noita huppareita, kun vie sen rakkaan koti eläimen pikku kävelyllle.  :) Ei jossain ostarin käytävillä hillua, kunnes myrsky ohi,

Vierailija
235/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi myös sitä juuri hankittu  kokovartalo "univormia" käydä tuulettamassa

Vierailija
236/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hekoheko. Äiti ei käytä kuin 100% puuvillaa. Hupparit ovat aikuisten lastenlasten hylkäämiä. Häneltä löytyy myös reisitaskuhousuja, ajattele.

Mikä saa aikuisen lapsen eli mieslapsen hylkäämään hupparinsa? Varmaankin jättänyt äitimuorille vain pesuun.

Vierailija
237/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen aloitus. Ymmärtäisin jo ap vinkuisi siitä että ylipainoisilla nelikymppisillä naisilla on napapituinen olkaintoppi ja revityt farkut tms  mutta huppari on asiallinen vaate. 

Vierailija
238/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa aikuisen lapsen eli mieslapsen hylkäämään hupparinsa? Varmaankin jättänyt äitimuorille vain pesuun.

Lapsenlapsen. En tiedä, en ole veljenpoikia nähnyt vuosiin, mun tyttäreni (myös aikuinen, käyttää huppareita) osteli niitä ostelun ilosta jossain vaiheessa. 

Vierailija
239/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljussa huppari kätevin.

Vierailija
240/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en  koskaan laittais hupparia koska silloin tatuointini eivät näy ja haluam niiden näkyvän koska ne oli kalliita ja ne on hienoja.  Mutta siis huppari,yäk ihan kuin ,kaapu päällä. En mä mikään nunna ole!

T. kuuma puuma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä