Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia? Sehän on lasten ja teinien vaate.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin kauheesti ulkoile ap?
Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.
ap
Tässä on se syy, miksi Hesa on niin perseestä. Kusipäiden keskittymä kalliine asumiskuluineen, eikä lähikaupassa saisi jonkun mielestä käydä ilman tälläytymistä edustuskuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.
ap
Tässä on se syy, miksi Hesa on niin perseestä. Kusipäiden keskittymä kalliine asumiskuluineen, eikä lähikaupassa saisi jonkun mielestä käydä ilman tälläytymistä edustuskuntoon.
Kukaan ei ole kieltämässä ketään pukeutumasta kuten haluaa, kyse on MIELIPITEISTÄ. Minä esimerkiksi en huppareista, mutta ei minua haittaa jos muut niitä käyttävät. Itse en käytä, sillä mielestäni ne ovat kömpelöitä ja rumia ja tosiaan tuovat mieleen rikolliset oikeudenkäynneissään jne. Minulla lienee oikeus mielipiteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule johonkin IT-firmaan kattomaan, että kuinka monta aikuista siellä on huppareissa :D
IT-firmoille kaikki kunnia, mutta en pukeutumisvinkkejä sieltä suosittelisi kyselemään.
it-tytöt on muodin edelläkävijöitä
Asun Helsingin keskustassa ja käytän säännöllisesti hupparia ja verkkareita ulkona liikkuessa. Tykkään sporttilookista, en ole ainoa. Voin käydä hyvin asioilla tai kahvilla näissä kamppeissa. Ravintolaan, teatteriin yms. laitetaan sitten neuletta, kauluspaitaa, bleiseriä tms. Ihan kivoja vaatteita, mutta minusta aika tylsiä.
Käytän, olen 49 v nainen. Olen it-alan työpaikalla, ja hupparit tuntuu olevan devaajilla erittäin yleinen työasu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan hyvin voi käydä, eikä ole suurin osa ihmisistä millään tapaa tälläytyneitä. Itse asiassa kun muutin Turusta Helsinkiin, minulle oli yllätys, että täällä ihmiset tulee kaupungille ihan missä vaan resuisissakin vaatteissa, kun Turussa oli sitä tälläytymistä ihan päiväseltään ostoksille lähtöäkin varten enemmän.
Aaah hävettää täällä 40v nuorekkaat mammat
Älkääkä käsittäkö väärin, nuorta ihmistä ei juurikaan kiinnosta vanhojen ihmisten vaatteet. Mutta kyllä tulee ihan järkyttävä myötähäpeä keski-ikäisestä, joka kertoo olevansa nuorekas muumihupparimekko päällä :D
T: parikymppinen nainen, joka pukeutuu tilanteen mukaan, kotivaatteisiin kotona, ja siistimpiin vaatteisiin ihmistenilmoilla
En ole elämäni aikana montaa hupparia omistanut, en tykkää siitä hupusta enkä muutenkaan. Käytän mieluummin takin huppua. Olen varmaan kummajainen monen mielestä..
Väljä huppari ja pitkä hame ovat mukavat päällä. Olen viluinen niin huppari aina myös päällystakin alla. Itse en kiinnitä huomiota muiden rätteihin ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, käytän huppareita, mutta vieläkin enemmän hupparimekkoja, joita pystyn käyttämään töissä ja kotona. Nytkin on Pikku Myy-hupparimekko päällä. Lämmin, käytännöllinen ja kätevä asu, jossa on usein taskut, jonne saa työvälineitä, kännykän, avaimet jne.
N43
Rakastan hupparimekkoja ja collegemekkoja! Kesällä ne menee mekosta ilman, että tarvitsee lisätä housuja niiden kanssa. Kylmällä joko leggingsien, trikoiden tai farkkujen kanssa. Näitä minulla on eripituuksina useampi. Käytän kotona, mökillä sekä töissä. Hyvin voi mennä myös kauppaan tämä päällä. On oikein siisti ja rento asu. Ja kaikenikäiselle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Älkääkä käsittäkö väärin, nuorta ihmistä ei juurikaan kiinnosta vanhojen ihmisten vaatteet. Mutta kyllä tulee ihan järkyttävä myötähäpeä keski-ikäisestä, joka kertoo olevansa nuorekas muumihupparimekko päällä :D
T: parikymppinen nainen, joka pukeutuu tilanteen mukaan, kotivaatteisiin kotona, ja siistimpiin vaatteisiin ihmistenilmoilla
Sun ei kannattaisi ottaa noin paljon paineita muiden pukeutumisesta!
Käytän huppareita oikein mielelläni, en oo nelikymppinen, vaan seitsemänkymppinen, ja nuorekkuutta ei tarvitse edes ajatella 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei kannattaisi ottaa noin paljon paineita muiden pukeutumisesta!
Käytän huppareita oikein mielelläni, en oo nelikymppinen, vaan seitsemänkymppinen, ja nuorekkuutta ei tarvitse edes ajatella 😆
Huppari sopii kaikille, ikään katsomatta. Ja niitä on niin monen laisia, että jokaiselle löytyy varmasti sopivan mallinen ja pituinen. Itse tykkään, että on hieman pidempi malli, joka yltää pepun yli. Ja suosin pään yli vedettäviä huppareita. En oikein osaa käyttää vetoketjullista hupparitakkia. Itselläni jää se vetoketju jotenkin törröttämään.
Tyhmä vanha provo tämä aloitus, mutta vastaan kuitenkin. Minusta hupparille on paikkansa oli kantaja on minkä ikäinen tahansa. . Tuntuisi lapsen urheilukisoissa todella oudolta patsastella jossain neuleessa ja farkuissa. Kyllä silloin on verkkarit ja huppari. Ja esim. matkustaessa se on parempi kuin muut pitkähihaiset. Lämmittää vetoisassa lentokoneessa tai junassa ja tarvittaessa saa hupun päähän. Ja ulkoillessa huppari on loistava vaate.
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään huppari? Mielestäni se on lähinnä "collegekangasta" oleva paksuhko, hupullinen vaate, max. vyötärömittainen, jossa yleensä taskut. Minulla ei ole ainuttakaan sellaista, mutta teinityttärellä ja miehelläni kyllä. Itselläni on kyllä vetoketjullisia, hupullisia takkeja, jotka muuten kuten edellä mainitut. Lasketaanko nekin siis huppareiksi? Lisäksi on kaksi hupparimekkoa, selkeästi pidempää siis. Sivistäkää nyt tyhmää, please!
Hupparimekko on rento, huoleton ja naisellinen asu. Erittäin mukava päällä. Kylmällä alle voi lisätä toisen paidan lämmittämään. Täydellinen arkivaate!
Huppari päällä töissä, koiraa kusettaessa, marjamettässä ja puutarhaa tonkiessa. Aika harvoin missään muualla, mutta saatan lähteä käymään kaupassa suoraan pihasta niin sitten on huppari kaupassakin. Pukeutumisessa oleellisinta on, että genitaalit ja maitorauhaset on piilossa muilta, se miten ne verhoaa ei ole niin kovin tärkeää.
Onko oikeasti ihmisiä, joilta pitäisi kysyä mitä vaatteita saa käyttää?
Onko oikeasti ihmisiä, joiden elämä on niin tyhjää, että heillä on aikaa miettiä mitä muut pukevat päälleen?
AP kuvittelee olevansa parempi ihminen. Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti ihmisiä, joilta pitäisi kysyä mitä vaatteita saa käyttää?
Onko oikeasti ihmisiä, joiden elämä on niin tyhjää, että heillä on aikaa miettiä mitä muut pukevat päälleen?
AP kuvittelee olevansa parempi ihminen. Et ole.
Mutta voihan sitä asiasta käydä asiallista keskustelua ja kuulla muiden mielipiteitä.
Sää on usein sopivat hupparille.
Tietty helppous.
Lisätaskut.
Kyllä käytän hupparia ja farkkuja. Olen 70v nainen.
Det finns ingen smäglande kläder här i Finland, men jag tycker at flöda snuckar i följet med leverlådan.