Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?

Vierailija
06.10.2023 |

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.

Kommentit (267)

Vierailija
261/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det finns ingen smäglande kläder här i Finland, men jag tycker at flöda snuckar i följet med leverlådan.

Vierailija
262/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin kauheesti ulkoile ap?

Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.

ap

Tässä on se syy, miksi Hesa on niin perseestä. Kusipäiden keskittymä kalliine asumiskuluineen, eikä lähikaupassa saisi jonkun mielestä käydä ilman tälläytymistä edustuskuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingin keskustassa, täällä ei huppareita käytä kun narkkarit, ma mut, ja teinit.

ap

Tässä on se syy, miksi Hesa on niin perseestä. Kusipäiden keskittymä kalliine asumiskuluineen, eikä lähikaupassa saisi jonkun mielestä käydä ilman tälläytymistä edustuskuntoon.

Kukaan ei ole kieltämässä ketään pukeutumasta kuten haluaa, kyse on MIELIPITEISTÄ. Minä esimerkiksi en huppareista, mutta ei minua haittaa jos muut niitä käyttävät. Itse en käytä, sillä mielestäni ne ovat kömpelöitä ja rumia ja tosiaan tuovat mieleen rikolliset oikeudenkäynneissään jne. Minulla lienee oikeus mielipiteeseeni.

Vierailija
264/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule johonkin IT-firmaan kattomaan, että kuinka monta aikuista siellä on huppareissa :D 

IT-firmoille kaikki kunnia, mutta en pukeutumisvinkkejä sieltä suosittelisi kyselemään.

it-tytöt on muodin edelläkävijöitä

Vierailija
265/267 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingin keskustassa ja käytän säännöllisesti hupparia ja verkkareita ulkona liikkuessa. Tykkään sporttilookista, en ole ainoa. Voin käydä hyvin asioilla tai kahvilla näissä kamppeissa. Ravintolaan, teatteriin yms. laitetaan sitten neuletta, kauluspaitaa, bleiseriä tms. Ihan kivoja vaatteita, mutta minusta aika tylsiä.

Vierailija
266/267 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, olen 49 v nainen. Olen it-alan työpaikalla, ja hupparit tuntuu olevan devaajilla erittäin yleinen työasu.

Vierailija
267/267 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan hyvin voi käydä, eikä ole suurin osa ihmisistä millään tapaa tälläytyneitä. Itse asiassa kun muutin Turusta Helsinkiin, minulle oli yllätys, että täällä ihmiset tulee kaupungille ihan missä vaan resuisissakin vaatteissa, kun Turussa oli sitä tälläytymistä ihan päiväseltään ostoksille lähtöäkin varten enemmän.