Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49vuotias ja minua ahdistaa ajatus jostain paitapuserosta tai bleiseristä ja korkkareista.
Viihdyn hupparissa,farkuissa ja tennareissa ja onneksi työpaikka (kirjasto) tämän mahdollistaa.Olen vilukissa joten huppari ei ole vain rento vaate, vaan myös lämmittävä. Vetoketjullinen huppari ja toppi alla mahdollistaa hupparin avaamisen jos sattuukin tulemaan hiki.
Lisäksi sateen yllättäessä kotimatkalla voi vetää hupun päähän.Voi hyvä luoja :D "Käytän mieluummin hupparia kuin jakkupukua." Ihan kuin maailmassa ei olisi kuin nämä kaksi vaihtoehtoa.
Niin,työelämässä. Ellen olisi töissä kirjastolla joutuisin luultavasti käyttämään bleiseriä ja korkkareita. Ahdistava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule johonkin IT-firmaan kattomaan, että kuinka monta aikuista siellä on huppareissa :D
IT-firmoille kaikki kunnia, mutta en pukeutumisvinkkejä sieltä suosittelisi kyselemään.
Mihin aikuinen tarvitsisi pukeutumisvinkkejä arkeensa? Miksi antaa niin iso painoarvo jollekin kangastuotteille? Oletteko te hupparien vihaajat jotain kirjolaisia, joille vain yksi tapa käyttää vaatteita tuottaa mielenrauhan, ja muut vaihtoehdot saa tasapainon järkkymään?
51v farkku- ja hupparityttö
Tästä ketjusta päätellen hupparinkäyttäjät niitä kirjolaisia ovat, ja mikä tahansa muu vaate saa aikaan tasapainon järkkymisen ja puolustuskannalle menemisen. Se huppari tuntuu olevan ihan tärkein osa identiteettiä.
Vierailija kirjoitti:
Huppari on nuorten huumejengien ja puliukkojen vaate, jotta kasvot eivät näkyisi.
Tällä logiikalla napapaidat ja kaikki kireät puserot ovat maksullisten naisten vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49vuotias ja minua ahdistaa ajatus jostain paitapuserosta tai bleiseristä ja korkkareista.
Viihdyn hupparissa,farkuissa ja tennareissa ja onneksi työpaikka (kirjasto) tämän mahdollistaa.Olen vilukissa joten huppari ei ole vain rento vaate, vaan myös lämmittävä. Vetoketjullinen huppari ja toppi alla mahdollistaa hupparin avaamisen jos sattuukin tulemaan hiki.
Lisäksi sateen yllättäessä kotimatkalla voi vetää hupun päähän.Voi hyvä luoja :D "Käytän mieluummin hupparia kuin jakkupukua." Ihan kuin maailmassa ei olisi kuin nämä kaksi vaihtoehtoa.
Niin,työelämässä. Ellen olisi töissä kirjastolla joutuisin luultavasti käyttämään bleiseriä ja korkkareita. Ahdistava ajatus.
Todellakin on. Myös niissä "virallisissa" työpaikoissa voi käyttää muitakin vaatteita kuin bleiseriä. Itse en käytä jakkupukua enkä hupparia enkä nykyään enää edes korkkareita, mutta olen silti aina tyylikkäästi pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, mulla on ainaski 4 hupparia, pari mustaa, sininen, lohenpunainen. Ihania näin syksyllä, kun ei viel takkia tarvi
N62Asteet melkein nollassa jopa Helsingissä ja sinä kuljet pelkällä hupparilla?
No esim kauppareissu autolla.
Tai lenkillä.
Kyllä tarkenee
Ahdistaa jakkukorkkarit, puen mitä haluan, ei kuulu eikä näy muille, mene ahdasmieli ap itseesi, käytän hupparia ja tennaria ja farkkua hautaan asti, huppari myös yöpukuna tosi kätevä, en jaksa erillistä päähinettä kun kampaus lässähtää, mukavuus on tärkeämpää kuin tyyli, minulla oli huppari hääpukunakin, omapa on asiani, olen hoikka ollut kropaltani aina.
N69 huppari ja farkut ja tennarit nytkin jalassa
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa jakkukorkkarit, puen mitä haluan, ei kuulu eikä näy muille, mene ahdasmieli ap itseesi, käytän hupparia ja tennaria ja farkkua hautaan asti, huppari myös yöpukuna tosi kätevä, en jaksa erillistä päähinettä kun kampaus lässähtää, mukavuus on tärkeämpää kuin tyyli, minulla oli huppari hääpukunakin, omapa on asiani, olen hoikka ollut kropaltani aina.
N69 huppari ja farkut ja tennarit nytkin jalassa
Naurahdin tälle "minulla oli huppari hääpukunakin" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huppari on nuorten huumejengien ja puliukkojen vaate, jotta kasvot eivät näkyisi.
Tällä logiikalla napapaidat ja kaikki kireät puserot ovat maksullisten naisten vaatteita.
Niinhän ne on. Nuoret tytöt ovat niissä kuin Pattayan ilokaduilla päivystävät maksulliset. Jotka pukeutuvat mahdollisimman paljastavasti esitelleensä itseään asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
tottakai. ukon kanssa käytetään pelkästään huppareita. se on käytännöllinen ja mukava vaate.
Näen violetiksi värjätyn pään ja kuulen tupakan karhentavan kirouksia suoltavan äänen.
Minun tyyli on rento lopun ikää sekä järkevän käytännöllinen. En osta ollenkaan tynkä takkeja siis huputtomia päällys ja väli takkeja. Ainoastaan paidat ovat huputtomia. 😊 En tykkää käyttää kaulaliinoja eikä ne mielestäni sovi lyhytkaulaselle. Olen kokeillut mutta en viihdy niissä tullen kurkuttava tunne. Iän myötä niskoissa pitää olla jotain lämmittävää. Kylmää ja viimaa ei ne eivät siedä enää ollenkaan.
Muitten mielipiteillä ei ole mitään vaikutusta vaan käytän sellaisia vaatteita joista tykkään ja viihdyn niissä. Joo, on omanikäisiäni kuuskymppisiä joilla en koskaan näe muita hupullisia vaatteita kuin ainostaan talvitakissa saattaa olla huppu.
Vierailija kirjoitti:
Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.
Huono mielikuvitus sulla, jos tuo on tyhmintä mitä keksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tottakai. ukon kanssa käytetään pelkästään huppareita. se on käytännöllinen ja mukava vaate.
Näen violetiksi värjätyn pään ja kuulen tupakan karhentavan kirouksia suoltavan äänen.
Kuulen ukon pieraisevan ja akan pieraisevan kirosanojen säestyksellä kovempaa heti perään. Tiukalle kiristetty hupparin huppu pullistuu pierusta, sillä hupparin helma on työnnetty kätevästi verkkarin kauluksen sisään. Niin on mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun tyyli on rento lopun ikää sekä järkevän käytännöllinen. En osta ollenkaan tynkä takkeja siis huputtomia päällys ja väli takkeja. Ainoastaan paidat ovat huputtomia. 😊 En tykkää käyttää kaulaliinoja eikä ne mielestäni sovi lyhytkaulaselle. Olen kokeillut mutta en viihdy niissä tullen kurkuttava tunne. Iän myötä niskoissa pitää olla jotain lämmittävää. Kylmää ja viimaa ei ne eivät siedä enää ollenkaan.
Muitten mielipiteillä ei ole mitään vaikutusta vaan käytän sellaisia vaatteita joista tykkään ja viihdyn niissä. Joo, on omanikäisiäni kuuskymppisiä joilla en koskaan näe muita hupullisia vaatteita kuin ainostaan talvitakissa saattaa olla huppu.
Hupullinen päällystakki ei ole huppari
Vierailija kirjoitti:
Vain räppärit ja huumehörhöt käyttää hupparia ja niin että lippis on hupun alla. Kierrän aina nämä tyypit kaukaa.
Juu kyllä se lippis kuuluu olla hupun päällä.
Höh, mikä pirun kysymys tämä on? Kai nyt aikuinen voi pukeutua kuten haluaa, lasten pukeutumisesta varmaan päättää vanhemmat, eiks je??
On. Oliko AP:lla muitakin täysin idioottimaisia kysymyksiä vai oliko tämä tässä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaisi, montako niskaa sinulla on? Outoa, että lyhytkaulaisella on useampi niska. Niiden täytyy olla hyvin lyhyitä, maksimissaan kahden millimetrin korkuisia niskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaisi, montako niskaa sinulla on? Outoa, että lyhytkaulaisella on useampi niska. Niiden täytyy olla hyvin lyhyitä, maksimissaan kahden millimetrin korkuisia niskoja.
Et ole koskaan kuullut vaikka sellaisia lausahduksia kuin että joku nakkeli niskojaan tai putosi niskoilleen? Vai säntäätkö heti viisastelemaan silloinkin kun joku noita käyttää?
Sanottiinko siinä niin?