Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?

Vierailija
06.10.2023 |

Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.

Kommentit (267)

Vierailija
241/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radalla aina täysvalkoinen huppari, mirrit tykkää!

M68

Vierailija
242/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttiinko kilttejä hupparipoikiakin jänniin kotibileisiin? Oliko kaikilla tytöillä punainen tukka hupun alla?

Niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen aloitus. Ymmärtäisin jo ap vinkuisi siitä että ylipainoisilla nelikymppisillä naisilla on napapituinen olkaintoppi ja revityt farkut tms  mutta huppari on asiallinen vaate. 

Ei ole asiallinen vaate.

Vierailija
244/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teryleeni ja kahiseva tuulipuku aika on auttamatta ohi. Get over it.

Vierailija
245/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en  koskaan laittais hupparia koska silloin tatuointini eivät näy ja haluam niiden näkyvän koska ne oli kalliita ja ne on hienoja.  Mutta siis huppari,yäk ihan kuin ,kaapu päällä. En mä mikään nunna ole!

T. kuuma puuma

Mä leikkaan huppariin tatskojen kohdille reiät, on tyylikäs ja uniikki look.

T. kuumempi puumempi

Vierailija
246/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen aloitus. Ymmärtäisin jo ap vinkuisi siitä että ylipainoisilla nelikymppisillä naisilla on napapituinen olkaintoppi ja revityt farkut tms  mutta huppari on asiallinen vaate. 

Ei ole asiallinen vaate.

Perustele. Ei näy rinnat,ei näy vatsa,ei näy rekkamiehen hymy.

Ottaisitko mielummin työkaverin,  jonka rinnat tursuaa pikkutopista kuin  työkaverin hupparissa? Eikun älä vastaa,jos olet mies niin totta kai tissien pitää  roikkua pitkin pöytää.

Vierailija
247/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en  koskaan laittais hupparia koska silloin tatuointini eivät näy ja haluam niiden näkyvän koska ne oli kalliita ja ne on hienoja.  Mutta siis huppari,yäk ihan kuin ,kaapu päällä. En mä mikään nunna ole!

T. kuuma puuma

Mä leikkaan huppariin tatskojen kohdille reiät, on tyylikäs ja uniikki look.

T. kuumempi puumempi

Hitto hei,kiitti vinkistä sisko! Pusi pusi <3

Vierailija
248/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yks 60 v akankäppänä omistaa useita huppareita ja käyttää niitä vakituisesti. Ja tennareita ja farkkuja.

Mä kanssa ja olen jo 74 v. Ovat hyviä vaatteita kun mettässä, puutarhassa ja lenkillä alkaa satamaan niin huppu päähän vaan. On oikein hyvä suoja tuuleltakin. 

Vierailija
249/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallinen vaate.

Perustele. Ei näy rinnat,ei näy vatsa,ei näy rekkamiehen hymy.

Ottaisitko mielummin työkaverin,  jonka rinnat tursuaa pikkutopista kuin  työkaverin hupparissa? Eikun älä vastaa,jos olet mies niin totta kai tissien pitää  roikkua pitkin pöytää.

On olemassa muitakin pukineita kuin huppari ja pikkutoppi.

Vierailija
250/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni rakastaa paksuja collegepaitoja. Kerrohan vihaatko myös kolitseja ap vai rajoittuuko raivosi huppuun?

Vierailija
251/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallinen vaate.

Onpas. Käytännöllinen kaikin tavoin ja ei mitenkään muka vain jollekin teinille. Miksi niitä huppareita myytäisiin muuten XXXXXL kokoisinakin. 

Vierailija
252/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni rakastaa paksuja collegepaitoja. Kerrohan vihaatko myös kolitseja ap vai rajoittuuko raivosi huppuun?

Vihaan.

Eri

Vierailija
253/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallinen vaate.

Onpas. Käytännöllinen kaikin tavoin ja ei mitenkään muka vain jollekin teinille. Miksi niitä huppareita myytäisiin muuten XXXXXL kokoisinakin. 

Niitä myydään, koska tyylitajuttomia kaulattomia paksukaisia riittää niitä ostamaan.

Vierailija
254/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallinen vaate.

Niitä myydään, koska tyylitajuttomia kaulattomia paksukaisia riittää niitä ostamaan.

Kaikkea paskaa sitä joutuu lukemaan kuten tätäkin. Hyvä, että on isojakin huppareita kun ovat niin käytännöllisiä ja mukavia niin riittää kaiken kokoisille. 

Vierailija
255/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hupparia ja sukkahousuja& kumisaappaita.t.matilda

Vierailija
256/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallinen vaate.

Kaikkea paskaa sitä joutuu lukemaan kuten tätäkin. Hyvä, että on isojakin huppareita kun ovat niin käytännöllisiä ja mukavia niin riittää kaiken kokoisille. 

En väittänytkään, että niiden myyminen olisi huono asia. Mieluummin katselen tyylitajutonta kaulatonta paksukaista hupparissa kuin tyylitajutonta kaulatonta paksukaista alasti, ja alastihan he mielikuvituksettomuudestaan päätellen olisivat, mikäli heille ei noita käytännöllisiä, nuorekkaita ja mukavia säkinrumiluksia myytäisi.

Vierailija
257/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Osta minulle tilalle vaatteita joista itse pidät. Sinä tämän aloitit.

Vierailija
258/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Osta minulle tilalle vaatteita joista itse pidät. Sinä tämän aloitit.

Miksi otat mielipidekeskustelun henkilökohtaisena loukkauksena?

Eri

Vierailija
259/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini 75 v käyttää huppareita.

Mun isoäiti 175 v haudattiin hupparissa.

Hekoheko. Äiti ei käytä kuin 100% puuvillaa. Hupparit ovat aikuisten lastenlasten hylkäämiä. Häneltä löytyy myös reisitaskuhousuja, ajattele.

Hupparithan usein on 100 % puuvillaa.

Vierailija
260/267 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina huppar hyvä käyttä pimee lenki polul ei näy naama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän