Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.
Kommentit (267)
Minä taas en ymmärrä tunikoita, tai kireitä puseroita, koista tursuaa makkarat ja tissit roikkuu polvissa, tai tursuaa kaulaaukosta
tottakai. ukon kanssa käytetään pelkästään huppareita. se on käytännöllinen ja mukava vaate.
Hyvä ap,emme elä enää 80lukua jolloin keski-ikäisen ainoa hyväksyttävä asu oli tuulipuku ja naisilla hame sunnuntaisin.
En edes ymmärrä miksi iän pitäisi määritellä pukeutumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule johonkin IT-firmaan kattomaan, että kuinka monta aikuista siellä on huppareissa :D
IT-firmoille kaikki kunnia, mutta en pukeutumisvinkkejä sieltä suosittelisi kyselemään.
Mihin aikuinen tarvitsisi pukeutumisvinkkejä arkeensa? Miksi antaa niin iso painoarvo jollekin kangastuotteille? Oletteko te hupparien vihaajat jotain kirjolaisia, joille vain yksi tapa käyttää vaatteita tuottaa mielenrauhan, ja muut vaihtoehdot saa tasapainon järkkymään?
51v farkku- ja hupparityttö
Minä ja 50v siskonikin käytetään vielä :D
Itse tosin tykkään lähinnä vain vetoketjullisista hupparitakeista vai mitä ne nyt onkaan. Collegetakki?
N40
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy mulla on aina kumisaappaat ja loukkaannun tulisesti jos joku pitää niitä tyylittöminä yhyy yhyy minua ei saa pitää tyylittömänä minäminäminä tulen tänne puolustelemaan vaatevalintojani pöyristyneenä siitä että joku kehtaa olla eri mieltä
Tämä ketju kertoo kaiken olennaisen huppaväestä ja siitä miksi maailma on pilalla
Tyylitön? Sekö nyt olikin kaikki kaikessa, et on ap:n mielestä tyylikäs :D ? Koita nyt vähän kasvaa ahdasmielisyydestäsi aikuiseen ajattelun kypsyyteen.
58v ja rakastan löysiä viskoosi, veluuri, fleece ja puuvilla huppari takkeja. Niitä käytän sisätakkeina tai välitakkeina kevyt toppiksen alla pakkasilla. Huppu lämmittää niskassa tai päässä riippuen säästä.
Huputon takki on jotenkin tynkä takki josta puuttuu jotain. Kovilla pakkasilla hupparin hupusta on paljon hyötyä että saa päähänkin kolminkertaiset kerrokset.
Cellbesillä on monenlaista ihanan pehmeitä huppareita aikuisille esim. tämä:
https://www.cellbes.fi/naiset/loungewear-3/veluurijakku-musta-2
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä aloitus!
MITÄ se kellekään kuuluu ja näkyy, mitä pitää päällään!
Kätevä asu, lämmin ja mukava!
Meneppä AP itseesi ja vaihda tissinapapaita kunnon vaatteeseen!
Olipa typerä vastaus!
MITÄ se kellekään kuuluu ja näkyy, jos pitää tissinapapaitaa päällään!
Kätevä asu, viileä ja näyttävä!
Meneppä itseesi ja vaihda löysä kulahtanut hupparisi kunnon tissinapapaitaan!
Onko oikeasti ihmisiä jotka kysyy tänä päivänä että onko oikeasti olemassa jokin asia
Käytän päivittäin. Eilen juuri mietin että "treenihupparini" on poikkeuksellisen laadukas ja kestävä, paksua puuvillaa ja kestänyt jo lähes 20-vuotta. Käytän lenkillä ja kuntoillessa, tupakilla ja välillä ohkaisemman takin alla vilpoisrlla säällä. Hyvät vetskaritaskutkin.
Täytyy seuraavat verkkarihousutkin löytää tuollaisella paksulla kankaalla niin ehkä kestäisi.
M40
Huppari on nuorten huumejengien ja puliukkojen vaate, jotta kasvot eivät näkyisi.
Ihan parasta mitä omistan: musta, urheiluliikkeestä ostettu pehmeä hyvännäköinen huppari!
Mietin jo mistä saa samanlaisen kun tuo on entinen. On kyllä kestänyt jo vuosikausia.
Terv. eläkeläinen, n, 64 v.
Olen 49vuotias ja minua ahdistaa ajatus jostain paitapuserosta tai bleiseristä ja korkkareista.
Viihdyn hupparissa,farkuissa ja tennareissa ja onneksi työpaikka (kirjasto) tämän mahdollistaa.
Olen vilukissa joten huppari ei ole vain rento vaate, vaan myös lämmittävä. Vetoketjullinen huppari ja toppi alla mahdollistaa hupparin avaamisen jos sattuukin tulemaan hiki.
Lisäksi sateen yllättäessä kotimatkalla voi vetää hupun päähän.
En minä tiedä, olenko oikeasti aikuinen. Olen kyllä 39-vuotias ja KAIKKI mun pitkähihaiset on huppareita.
Aivan sama, onko se jonkun mielestä teinivaate tai olenko tyylitön tai mitä lie. Ei kertakaikkiaan kiinnosta. Jos ei silmät kestä katsoa, niin ole hyvä, ja katso johonkin muualle.
Itse en kyllä käytä, enkä edes omista yhtään hupparia , mutta on minullakin kavereita jotka toisinaan käyttää. (naapurin mies esim. sanoo sen suojelevan hyvin marjareissuilla hirvikärpäsiltä. Ja uskon kyllä että niin varmaan onkin. )
Jos joku tykkää pitää sellaista vaikka kauppareissuillaankin niin ihan ok minulle sekin.
Yleensäkään en paljon piittaa muiden ihmisten pukeutumistyyleistä,eikä kenenkään vaatetus sinänsä minua haittaa .
Mielestäni jokainen pukeutukoon ihan niin kuin haluaa. (vaatetukseen tekstinä painetut vihaviestit , merkit ,tunnukset ym. haistattelut ja haasteet ovat sitten asia erikseen , mutta niissähän ei sitten olekaan kysymys niistä vaatteista joille ne on painettu, mille ne on liimattu, kiinnitetty tai muulla tavalla laitettu VAAN ihan vaan niistä viesteistä ja merkeistä vaan ja niiden kantamisesta ja niiden kautta ulospäin muille viestimisestä vaatetuksessaan .
Juuri tällä hetkellä mulla on ylläni puna/siniruudulliset flanelliset pyjamanhousut ja velourisamettinen sininen huppari. Olen täysin musertunut, jos tämä yhdistelmä ei kaiken vaivannäköni jälkeen olekaan tyylikäs!
Vierailija kirjoitti:
Olen 49vuotias ja minua ahdistaa ajatus jostain paitapuserosta tai bleiseristä ja korkkareista.
Viihdyn hupparissa,farkuissa ja tennareissa ja onneksi työpaikka (kirjasto) tämän mahdollistaa.Olen vilukissa joten huppari ei ole vain rento vaate, vaan myös lämmittävä. Vetoketjullinen huppari ja toppi alla mahdollistaa hupparin avaamisen jos sattuukin tulemaan hiki.
Lisäksi sateen yllättäessä kotimatkalla voi vetää hupun päähän.
Voi hyvä luoja :D "Käytän mieluummin hupparia kuin jakkupukua." Ihan kuin maailmassa ei olisi kuin nämä kaksi vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Mee huppari ostoksille!
Mitä pitäis ostaa, kyselee huppari.
Tuskin asut Harlemissa.