Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ollaan kauheita suorittajia! Ilo puuttuu kokonaan elämästä

Vierailija
03.10.2023 |

Maailman onnellisin kansa! Just joo :D

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset menkö tämän pietarintrollin kusetukseen. Joka päivä muutama alotus huonosta suomesta sen pskoista suomalaisista kaikkine vikoineen.

Tarkoitus on saada aikaan

tappiomielialaa.

Trollille tiedoksi, että suomalaiset voivat kyllä ilokseenkin valittaa, mutta tosi paikan tullen pannaan kova kovaa vastaan ihan yhteispelillä.

Vierailija
102/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin aikanaan vajaan vuoden eräässä eteläisen Euroopan maassa, nykyään EU:n jäsenvaltio vieläpä. Voin sanoa että eipä se elämä siellä sen kummempaa ole kuin täällä. Samaa arkea ja työntekoa, vielä paljon huonommilla työehdoilla kuin Suomessa yhteisön kontrolli on todella kova. Naapureille esitetään kiillotettua pintaa ja tekohymyä ja samalla puukotetaan selkään minkä ehditään. Vanhemmat on yötä päivää töissä maksaakseen lastensa yksityistunnit kielissä ja matematiikassa koska kouluopetus on kelvotonta. Sairaalassa maksat henkilökunnalle lahjuksia että hoitavat sua hyvin eipä ne perheet myöskään kokoonnu sinne ravintoloihin oikeasti montaa kertaa kuukaudessa, kotona möllötetään omalla terassilla ja syödään jotain noutoruokaa. Lomilla syntyy vähän vääristynyt kuva siitä miten ihmiset jossain lomakohteessa oikeasti elää itse olin ainakin ikionnellinen päästessäni takaisin Suomeen eikä ole pienintäkään haaveenpoikasta enää että pitäis päästä jonnekin muualle 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy nousta aamulla ylös on työpaikka, mikäli uskoo hallitusta. Koko elämä raatamista ilman ilon pilkahdusta ja kun pääsee eläkkeelle, alkaa haukkuminen työikäisten rahojen kuppaamisesta. 

Vierailija
104/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa muka on huonommin? Euroopassa.

Vierailija
105/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saisin onnellisen elämän sillä, että saisin tehdä päivät pitkät pihahommia, kotiaskareita, voisin käydä kuntosalilla aamupäivällä, kävisin kaupoilla, jne. Täyttelisin ristikkoja, lukisin kirjoja, askartelisin. Päiväni täyttyisivät itselle merkityksellisistä asioista. Ehkä vielä joku päivä pystyn jäämään taloudellisesti riippumattomana kenestäkään / mistään kotiin. Siitä todella unelmoin ja sitä kohti menen. Ei kiinnosta raataa melkein 70-vuotiaaksi työelämässä (aikaisin arvioitu eläkeikä minun ikäluokalle, tosin en usko että mitään eläkettä edes on tulevaisuudessa).

No -ei tuokaan kovin houkuttelevalta kuulosta. Että vähän haravoi  ja askartelee? Onhan näitä mielenkiintoisia töitäkin. En jaksaisi nysvätä kotona, kirjoitella ristikoita ja käydä kaupassa. Teen noita muutenkin ja eläkkeellä ehtii taas. 

Minua ei houkuttele sun kaltaisten ihannoima oravanpyörä. Puhut itsekin eläkkeelle pääsystä, ikäänkuin se olisi jossain luvattu. Kaksi läheistä on kuollut alle 60-vuotiaina, toinen oli tasan 40. Eivät ehtineet sitten eläkkeellä elää leppoisaa elämää. Puhut myöskin "kotona nysväämisestä". Onko kenties mielikuvituksen puutetta, jos ei keksi kehittävää tekemistä ilman töitä?

Vierailija
106/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella mitä minusta puhutaan selkäni takana, kun olen 1,5-vuotiaan lapseni kanssa VIELÄKIN kotona. Minusta olisi silkkaa hulluutta laittaa lapsi meluiseen päiväkotiin hankkimaan pöpöjä, varsinkin kun siihen ei ole juuri nyt taloudellista pakkoa. Mutta sitä ei moni tunnu ymmärtävän. Olen päättänyt että tämä lapsi jää ainoaksi ja koen tasan kerran tämän pikkulapsiajan. Haluan mahdollistaa lapselleni kiireettömän alkuajan elämälle ja rutkasti hoivaa. Kyllä siihen oravanpyörään "pääsee" sitten isompana tutustumaan.

1,5v on kyllä lyhyt aika vielä, nytkö jo arvostellaan? Ite olin 6v eikä kiinnostanut yhtään muiden arviot mun elämästä.

Nykyään laitetaan 10 kk:n ikäisenä hoitoon, toki monilla painaa taloudelliset syyt siinä. Mutta harvinaista alkaa olla jos on 1,5-vuotiaan kanssa kotona.

Vierailija
107/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos pitää aloittaa aina itsestä. Olkaa siis itse se iloinen humoristinen suomalainen. Näyttäkää ilonne. Älkää kulkeeko pää alaspäin tai ylpeänä mutrusuuna.

Hymyilkää vastaantulijoille. Ajatelkaa hyvää lähimmäisistänne. Jättäkää kateus ja pahansuopuus historiaan, jonne se jo kuuluukin. Tsempataan ja iloitaan toistemme puolestakin. Menestys on aina hyvä asia. Se lisää hyvää koko maailmaan. Ollaan hyviä toisillemme. Ollaan me se muutos. Uudenlainen sukupolvi.

Vierailija
108/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella jos hymyilee tulee rautaputkesta päähän, Helsingissä viedään vaatteet päältä.

Ei auta kuin ottaa tuima ilme ja kävellä vastatuuleen

Vierailija
109/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kuin oodi ankeudelle. Ei ihme että monet syö lääkkeitä tai vetää viinaa ja aineita.

Vierailija
110/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin kateellista sakkia että huh huh

Vierailija
111/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa se on aina vaan työ, työ ja työ!   S...tana!!

Oletko käynyt Jenkeissä koskaan?

Ei tartte mennä Amerikkaan sen takia. Menee Saksaan töihin. Siellä työ on elämä myös. Tein siellä neljän vuosikymmenen työrupeaman joten tiedän asian. Ei kylläkään itseä häirinnyt olin näet samalla linjalla. Työkavereiden kanssa mentiin välillä viikolla töittein jälkeen kahvilaan tai kuppilaan ja keskusteltiin pitkään ja kiihkeästi työasioista. Kivaa oli aina. Nyt eläkeläisenä asun Italiassa mutta niin ne täälläkin tekevät, keskustellaan päivän töistä kun menen kahville baariin päivittäin, kuulen monen keskustelun siinä baaritiskillä kaffetta juoden. 

Vierailija
112/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin kateellista sakkia että huh huh

Niinpä. Suomalainen maksaa satasen siitä ettei toinen saa viittäkymppiä.

Vierailija
113/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo maailman onnellisin on kyllä iso vitsi. Miten se on oikein tutkittu? Joku terveydenhoitaja kysellyt satunnaisilta asiakkailta, että oletko onnellinen ja kaikki on vastanneet että kyllä, ettei vain masennusdiagnoosia tipahda elämää pilaamaan?

Se liittyy koulutukseen, yhteiskunnan palveluihin, sosiaali ja terveyspalveluihin, asumiseen ja sen laatuun, köyhyteen ym.. ym.. siinä on unohdettu kokonaan se syvempi aspekti. Tunne.

ja kaikki nämä tässä luetellut on käytännössä tuhottu Suomessa... eli koko tutkimus on pelkkää propagandaa... Marin ex viisikko hallinto toi tämän propagandan medioihin 2020-2023 jotta ei huomattaisi kuinka suomalaisten talous ja ostovoima tuhotaan ja rahat päätyivät EU/WEF rikkaalle eliitille...

Vierailija
114/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asuin aikanaan vajaan vuoden eräässä eteläisen Euroopan maassa, nykyään EU:n jäsenvaltio vieläpä. Voin sanoa että eipä se elämä siellä sen kummempaa ole kuin täällä. Samaa arkea ja työntekoa, vielä paljon huonommilla työehdoilla kuin Suomessa yhteisön kontrolli on todella kova. Naapureille esitetään kiillotettua pintaa ja tekohymyä ja samalla puukotetaan selkään minkä ehditään. Vanhemmat on yötä päivää töissä maksaakseen lastensa yksityistunnit kielissä ja matematiikassa koska kouluopetus on kelvotonta. Sairaalassa maksat henkilökunnalle lahjuksia että hoitavat sua hyvin eipä ne perheet myöskään kokoonnu sinne ravintoloihin oikeasti montaa kertaa kuukaudessa, kotona möllötetään omalla terassilla ja syödään jotain noutoruokaa. Lomilla syntyy vähän vääristynyt kuva siitä miten ihmiset jossain lomakohteessa oikeasti elää itse olin ainakin ikionnellinen päästessäni takaisin Suomeen eikä ole pienintäkään haaveenpoikasta enää että pitäis päästä jonnekin muualle 😅

Älä viitsi kertoa satuja jostain kansasta joiden maassa et edes vuotta asustellut. Alle vuodessa ei ehdi nähdä ja kuulla mitään ja kielitaitokin taisi olla huonompi kuin huono. Älä siis esiinny jonkun maan kansalaisten ja heidän elämänsä asiantuntijana. 

Vierailija
115/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi kertoa satuja jostain kansasta joiden maassa et edes vuotta asustellut. Alle vuodessa ei ehdi nähdä ja kuulla mitään ja kielitaitokin taisi olla huonompi kuin huono. Älä siis esiinny jonkun maan kansalaisten ja heidän elämänsä asiantuntijana. 

Et sinä itsekään tiedä toisten elämisistä mitään. Suomi on hyvä maa ja kyllä tänne on tulijoita ihan näilläkin edellytyksillä, usko pois.

Asenne ratkaisee.

Vierailija
116/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä itsekään tiedä toisten elämisistä mitään. Suomi on hyvä maa ja kyllä tänne on tulijoita ihan näilläkin edellytyksillä, usko pois.

Asenne ratkaisee.

Suomessa asennetta pidetään pahana. Nöyryys on se mitä suomalaisilta halutaan. 

Vierailija
117/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruoskinta! Siinäpä vasta suomalainen ominaisuus. Ja vielä koko ketju tätä. :D

Vierailija
118/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kuin oodi ankeudelle. Ei ihme että monet syö lääkkeitä tai vetää viinaa ja aineita.

Siinä sulla onkin jo hittibiisin lyriikka-ainekset koossa. :)

Vierailija
119/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseruoskinta! Siinäpä vasta suomalainen ominaisuus. Ja vielä koko ketju tätä. :D

Parempi niin kuin ruoskia muita.

Vierailija
120/133 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa ja hyötyä ilosta on jos siitä ei saa palkkaa?

Eipä olisi paljon kulttuurislan tekijöitä tuolla asenteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän