Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa ollaan kauheita suorittajia! Ilo puuttuu kokonaan elämästä

Vierailija
03.10.2023 |

Maailman onnellisin kansa! Just joo :D

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä just! Ei tarvitse mennä kuin Espanjaan, Portugaliin, Italiaan, Ranskaan niin huomaa eron. Ihmiset nauttii arjestaan, istuvat kahviloissa, ravintoloissa syödään päivittäin. Ollaan iloisia..

Ja oletko asunut yhdessäkään noista maista?

Vierailija
22/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tultiin just Kreikasta lomalta voi hitsi miten mä olisin halunnut jäädä sinne! Tää ilmapiiri on todella raskas mikä meillä on tässä maassa .

Lomamatkalla olo on vähän eri asia kuin elää arkeaan jossain maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen asiantuntijatöitä. Nautin työstäni. Nautin arjesta. Nautin erityisen paljon lomista ja vapaapäivistä. Suomi on ihan hyvä maa, ja oon kiitollinen simppelistä elämästäni. Olen onnellinen suomalainen. Täällä on tosi hyvin asiat!

Vierailija
24/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä leikataan vapaasta sivistyksestä, koulutuksesta, kulttuuripalveluista, nostetaan liikuntapalvelujen alvia, tapahtuma-ala ajettiin piippuun jo korona-aikaan.

Tämän junttihallituksen märkä uni, että ihmiset eivät harrasta, sivistä tai kehitä itseään. Tehkööt aivottomasti duunia kehdosta hautaan.

Vierailija
25/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole mitään onnellisuutta.

Vierailija
26/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä just! Ei tarvitse mennä kuin Espanjaan, Portugaliin, Italiaan, Ranskaan niin huomaa eron. Ihmiset nauttii arjestaan, istuvat kahviloissa, ravintoloissa syödään päivittäin. Ollaan iloisia..

Espanjalaisten nuorten mukaan ravintolanpitäjät ottavat pimeästi töihin mutta ei jos verot ja muut pitäisi maksaa.Halpoja ravintoloita epäilemättä.

No sehän se. Suomessa yrittäminen on tehty käytännössä mahdottomaksi ja ravintoloihin on varaa vain rikkailla. Kun Kreikka, Turkki, Espanja kuppilan voi laittaa pystyyn todella helposti ja hintataso on edullinen.

Jokainen voi sitten itse päättää onko tämä hyvä vai huono juttu. Mun mielestä suomessa holhotaan liikaa.

Vierailija
27/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko Pikku Myy?

Vierailija
28/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on päänsisäinen asia, mistä tulee onnelliseksi ja mistä tuntee iloa. Minulla esim. hyvä rullakebab ja sen jälkeen hyvän kirjan lukeminen voivat aiheuttaa sen, että koko illan on hyvä fiilis. Että on mahdollista joskus elämässään syödä kebabia ja että on niin paljon hyviä kirjoja, ei se huono asia ole.

Vierailija
29/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen asiantuntijatöitä. Nautin työstäni. Nautin arjesta. Nautin erityisen paljon lomista ja vapaapäivistä. Suomi on ihan hyvä maa, ja oon kiitollinen simppelistä elämästäni. Olen onnellinen suomalainen. Täällä on tosi hyvin asiat!

Kaikin mokomin. Onnea sinulle, että olet saanut hyvän työn ja toimeentulon. Ilman sitä täällä on melko ankeaa!

Vierailija
30/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset voi henkisesti pahoin lähes kaikki. Näkee kateutena, toisten haukkumisena, pahansuopuutena. 

Kuten sinä nyt?

Vierailija
31/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko Pikku Myy?

Hmm.. varmaan vähän. Kyllä meissä Myyn kanssa samaa on! :D

-ap

Vierailija
32/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kukaan koskaan käynyt Afrikassa tai Intiassa? Se köyhyys mikä on jokapuolella, mutta se elämänilo. Maailman mullistavia kokemuksia ollut nämä reissut.

Vierailija
33/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kurkotellaan kokoajan korkeammalle ja korkeammalle. Se tappaa sen mikä elämässä on tärkeintä. Kokeminen, eläminen.

Koko maa on burnoutissa.

Vierailija
34/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavaa on. Liian vakavaa.

Vierailija
35/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin heti lottovoiton saatuani kauas täältä. Tässä maassa ei ole enää mitään hyvää jäljellä.

Onpa outo kommentti. Miksi siihen lottovoitto tarvittaisiin? Täältä voi vapaasti lähteä mihin päin maailmaa vaan, jos ei kerran ole mitään hyvää mielestäsi. Ei ne muualle muuttavat mitään lottovoittajia ole.

Vierailija
36/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajista valittajat....

Vierailija
37/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa sääntöjä. Liikaa vahtimista.. ihmisten vapaus ja luovuus on käytännössä viety. Täällä marssitaan vain määrättyjä reittejä. Ahdistavaa minunkin mielestä.

Vierailija
38/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole mitään onnellisuutta.

Ihmisillä kun on elämä tarpeeksi helppoa, käy kuten sulle eli unohtuu kaikki se hyvä mikä on. C

Vierailija
39/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittajista valittajat....

Valittajista valittajista valittaja.

Vierailija
40/133 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittämisestä on tehty liian vaikeaa. Siinä olisi porkkana monelle päättäjälle, mihin tarttua. Ja saada ihmiset työllistyy. Ja tämä maa nousuun. Turha byrokratia pois! Annettava mahdollisuus menestyä!