UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on paljon vääristyneitä minäkuvia, kun pilaavat ulkonäkönsä täyteaineilla. He näyttävät tekoripsineen, liimahiuksineen ja ankkahuulineen kaikki ihan samoilta;13 tusinassa. Eikö persoonallinen ulkonäkö olisi mukavampi heille itselleenkin? Vai haluavatko muokkaamalla hävittää oman persoonansa?
Kun katsoo näitä muokattuja ja heidän aikaisempia kuvia olivat ennen toimenpiteitä kivan näköisiä, ei mitään vikaa. Muokattuina hirviöitä. Ikäistään parikymmentä vuotta vanhemman näköisiä. Sitäkö haluavat? Sitten vielä puolialasti lavalla, halpaa ja niin mennyttä aikaa. Mutta onhan se totta, että ihminen jämähtää johonkin menneeseen aikakauteen, eikä enää osaa uudistautua.
Ja mua kyllä ihmetyttää tämä joidenkin ihmisten pakonomainen tarve kommentoida ikävästi toisten, etenkin naisten, ulkonäköä. Anna ihmisten olla ja tehdä niin kuin he itse haluavat!
Käärijän jälkeen ei enää mikään esitys tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hoh hoh näitä kommentteja. Kaunis biisi päättyneestä rakkaudesta aiheutuneista sydänsuruista. Jotku tykkää, jotku ei, mutta jos saa raivatut siitä ettei UMK-biisi miellytä, niin ehkä vois katsoa ulos ikkunasta ja hengittää.
Biisi kertoo kylläkin tutun isän kuolemasta.
Mikä ei selvästi esittäjää itseään paskaakaan kiinnosta.
Tykkään biisin nimestä, se on rehellinen. Jatkaa hyvin suomalaista linjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin vaan vihaiseksi tosta biisistä. Vittuilin miehellekin aamulla. Nostattava? Not.
Paska fiilis jäi.
Kyllä muakin lähinnä alkoi ärsyttämään kun kuulin ton biisin, semmosen tunteen sai aikaan tämä "kaunis" kappale.
Ja biisistä on kerrottu näin: Paskana sai idean Siipolan tuttavan isän poismenosta.
paskassa
paskasta
paskaan
paskalla
paskalta
paskalle
paskana
paskaksi
paskatta
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen my ass. Alatyyliä.
Vieras artisti mulle, mutta miksihän myös minä tulin tuosta vihaiseksi? Joku aiemmin kirjoitti myös samaa.
Ärsytti ulkonäkö, lauluääni, laulun sanat, kumihuulet ja varsinkin ne punaiset saappaat videolla. Yhtään haastattelua en edes häneltä kuullut tai lukenut.
Ehkä joku epäaitous, feikkaaminen kuin Saara Aallollakin. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän jälkeen ei enää mikään esitys tunnu miltään.
Kun mikään ei tunnu miltään
Paska korvaa Käärijää
Vierailija kirjoitti:
Sara Siipola muistuttaa tuossa esityksessään maneereiltaan, ulkonäoltään ja melkein ääneltääkin Antti Tuiskua. Mixattu ja stailattu samannäköiseksi ja kuuloiseksi. Ei siis mitään uutta.
Täh? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hoh hoh näitä kommentteja. Kaunis biisi päättyneestä rakkaudesta aiheutuneista sydänsuruista. Jotku tykkää, jotku ei, mutta jos saa raivatut siitä ettei UMK-biisi miellytä, niin ehkä vois katsoa ulos ikkunasta ja hengittää.
Mikä ei selvästi esittäjää itseään paskaakaan kiinnosta.
Itseäni häiritsee juurikin tuo teennäisyys. Olevinaan välitetään jostain jonka isä on juuri kuollut, mutta oikeasti halutaan vaan huomiota itselle.
Vierailija kirjoitti:
Joo sopii hyvin paskaan biisiin.
Miksi kikit ja pläsi duunattu??? En ummarra!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska mäihä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
On hyvin asiat, kun kappaleen sanoitukset kutittaa paskapersettä, eikä keskitytä kappaleeseen.
Taitaa olla epämusikaalisia Sexmanen faneja asialla.
Mitä voi olettaa, jos artisti itse lähtee alatyylin ilmaisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaiset muka sexyt saappaat, kun laulelee jonkun vainaja isästä.. joopa joo taas.
Kummallinen stailaus vei valitettavasti huomion itse laulusta. Punaiset saappaat ja muuten kuin alusvaatteisillaan olisi ollut.
On muutenkin mauton pukeutuja. Monesti mekotkin sellasia että näyttää kuin olisi silkkinen yöpaita päällä. Kun katsoo sitä yhtä UMK:n ryhmäkuvaa, niin muilla naisilla ihan kunnolliset vaatteet päällä mut tämä yks erottuu sillä kun "unohtanu" paidan kultaisen bleiserinsä alta.
Laihialta ja itsensä silti pilannut?? Voi voi ja lämmin leipä.
Törö törö sano ankka torilla kun huulet turpos.
Sara Siipola muistuttaa tuossa esityksessään maneereiltaan, ulkonäoltään ja melkein ääneltääkin Antti Tuiskua. Mixattu ja stailattu samannäköiseksi ja kuuloiseksi. Ei siis mitään uutta.