UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Tällä hetkellä biisi tulee YleXltä ja Siipola haastattelussa. Paskaa tulee tuutin täydeltä.
Tällä on ääni jotenkin kurkussa. Ikään kuin ei laulaisi omalla äänellään.
On hyvin asiat, kun kappaleen sanoitukset kutittaa paskapersettä, eikä keskitytä kappaleeseen.
Taitaa olla epämusikaalisia Sexmanen faneja asialla.
Saran alahuuli näyttää venytetyltä, sellaiselta mitä joku afrikkalainen heimo harjoittaa.
Mä tulin vaan vihaiseksi tosta biisistä. Vittuilin miehellekin aamulla. Nostattava? Not.
Vinkatkaa joku hyvä reaktiovideoiden tekijä! Siis sellainen joka ei nuoleskele katsojiaan vaan aidosti reagoi ja arvostelee?
Sara Siippola yllätti positiivisesti! Ehdottomasti paras näistä kolmesta tähänastisesta, eikä odotukset ole korkealla loppujen suhteen. En ollut tätä ennen kuullutkaan kyseisestä artistista, eikä yleensä tuon tyylinen musiikki uppoa, mutta tämä oli hyvä! Vielä kun tuohon saataisiin vähäeleinen, mutta dramaattinen esitys, niin voisi oikeasti menestyä viisuissa! Ja olisi erilaista kuin viimeksi.
Ihmisillä on paljon vääristyneitä minäkuvia, kun pilaavat ulkonäkönsä täyteaineilla. He näyttävät tekoripsineen, liimahiuksineen ja ankkahuulineen kaikki ihan samoilta;13 tusinassa. Eikö persoonallinen ulkonäkö olisi mukavampi heille itselleenkin? Vai haluavatko muokkaamalla hävittää oman persoonansa?
Kun katsoo näitä muokattuja ja heidän aikaisempia kuvia olivat ennen toimenpiteitä kivan näköisiä, ei mitään vikaa. Muokattuina hirviöitä. Ikäistään parikymmentä vuotta vanhemman näköisiä. Sitäkö haluavat? Sitten vielä puolialasti lavalla, halpaa ja niin mennyttä aikaa. Mutta onhan se totta, että ihminen jämähtää johonkin menneeseen aikakauteen, eikä enää osaa uudistautua.
Vierailija kirjoitti:
Punaiset muka sexyt saappaat, kun laulelee jonkun vainaja isästä.. joopa joo taas.
Laulu kertoo päättyneestä rakkaudesta. Toi kuolema oli ihan some-spekulointia, ei mitään tekemistä biisin kanssa.
Voisi kuvitella, että Sanna Marin on laulamassa, kun lukee kommentteja.
Puheenaiheena saappaat, huulet, vaatteet ja lähikuvien häiritsevyys.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin vaan vihaiseksi tosta biisistä. Vittuilin miehellekin aamulla. Nostattava? Not.
Johtuu vaan siitä, ettet ollut vielä käynyt aamupaskalla. Sitähän se Sarakin biisissään antaumuksella karjuu, että etteks te tajuu ettei mua just nyt kiinnosta mikään muu ku mä oon paskalla!
Varmaan hankala laulaa, kun alahuulen tilalla on suuri suorakaide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaiset muka sexyt saappaat, kun laulelee jonkun vainaja isästä.. joopa joo taas.
Laulu kertoo päättyneestä rakkaudesta. Toi kuolema oli ihan some-spekulointia, ei mitään tekemistä biisin kanssa.
Missäs näin on kerrottu että biisi kertookin päättyneestä rakkaudesta?
No hoh hoh näitä kommentteja. Kaunis biisi päättyneestä rakkaudesta aiheutuneista sydänsuruista. Jotku tykkää, jotku ei, mutta jos saa raivatut siitä ettei UMK-biisi miellytä, niin ehkä vois katsoa ulos ikkunasta ja hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Laulaa kuin pöntöllä p*skaa ponnistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan suussa paskan maku?
Vierailija kirjoitti:
No hoh hoh näitä kommentteja. Kaunis biisi päättyneestä rakkaudesta aiheutuneista sydänsuruista. Jotku tykkää, jotku ei, mutta jos saa raivatut siitä ettei UMK-biisi miellytä, niin ehkä vois katsoa ulos ikkunasta ja hengittää.
Biisi kertoo kylläkin tutun isän kuolemasta.
Lantaa, lantaa, enemmän lantaa.