UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Siipola sekä näyttää että kuulostaa Amy Winehouselta.
Todennäköisesti Cyan Kicksin, Sexmanen ja Gabrielin fanit tulee hukuttamaan Siipolan kakkaemojien läjään, mutta ei nekään pilaa hyvää kappaletta.
Mitä hyvää tai mahtavaa tossa biisissä muka oli?
Siipolan biisille kävi niin kuin Cyan Kicksin biisille, kuuntelukerrat parantavat. Ekalla kerralla tuntui liian tasapaksulle, tokalla tuli jo kylmiä väreitä.
Ongelma meillä on nyt vaan se, että mistään biisistä ei voi tulla niitä viboja, kun Käärijästä tuli heti ekalla kuuntelukerralla. Eli että tää se on. Ei se tarkoita kuitenkaan sitä, että biisit olis ihan paskoja.
Hyviä biisejä nämä on! Jee!
Toisaalta haluaisin tämän voittavan, mutta toisaalta tämä on jo Cyan Kicksin toinen kerta, kun hakevat. Voi olla ettei kolmatta tule ja ovat kuitenkin niin sanotusti täydellinen viisurockbändi ja haluaisin saada heidät joskus edes edustamaan Suomea. Räpartistia en toista vuotta peräkkäin haluaisi lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Siipola biiseineen muistuttaa liikaa viime vuoden voittajaa. Se ei ikinä kannata.
Yhteistä noille on vain tumma nainen laulamassa.
Itse sävellyksellä, sen rakenteella ja sovituksella ei ole mitään yhteistä.
Saran biisi olikin hulvattoman hauska:
Perukaa häät, ristiäiset
Linnut, junat ja internet
Pysäyttäkää
Ettekste nää?
MÄ OON PASKALLA!
Vierailija kirjoitti:
Vitsit mua ärsytti video, kun lähikuvaa tosta naamasta. Kauempaa varmaan ok.
En pidä tosta Siipolan kiekumisesta. Biisi sinänsä ok, mutta jätin laulamisen vuoksi kuuntelematta loppuun asti. Taitaa tänä keväänä jäädä umk hypettämättä...
Olipa positiivinen yllätys! Todella miellyttävä r&b viboilla varustettu melankolia-balladi jossa on voimaa. Tehty Siipolan tummalle äänensävylle. Parasta kuitenkin, että tämä kuvaa aika hyvällä tavalla suomalaista pop-genreä, eli mikä suomalaisia radiokanavilla miellyttää, ollen kuitenkin tunnistettava ja mieleenjäävä. Suomalaisuus toimii myös sanoituksissa, jota ennakkoon karsastin. Kun muualla sanottaisiin hillitysti mun sydän on rikki, niin ihan se aika Suomi-juttu sanoa karheasti että oon paskana. Mitä sitä kaunistelemaan prkl€! :D
Jos livenä laulu toimii hyvin, ei harmita yhtään jos tämä meitä edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaukaa varmaan ok. Ulkonäköhän on toisaalta sivuseikka, kun eihän naamalla lauleta, mut on kyllä törkee määrä pakkelia ja huuliin käyty laittamassa täytettä, jonka Siipola myöntäny iteki. Miten sen sanois, vaikka nyt näin että on muovisen näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Pidän biisistä. Hyvä jos kerrankin Suomelta tulisi jurybaitlaulu, varsinkin tällaisena vuonna, kun muut maat Käärijän jälkijunassa lähettävät vitsikappaleita.
Saa nyt nähdä, mitä muut maat loppujen lopuksi lähettävät. Nyt on valittu vasta kolme kappaletta, joista Albanian biisi on samaan genreen menevä vahvan naislaulajan midtempolaulu kuin Saran biisi. Ranskalla on klassinen tosi kovan mieslaulajan balladi. Tšekin biisi on sitten aika kehno rokahtava pop. Toistaiseksi ei siis ole valittu yhtään vitsikappaletta.
Hävettäs mennä Nokia Areenalle. Niin kova myötähäpeä on
Vierailija kirjoitti:
Hävettäs mennä Nokia Areenalle. Niin kova myötähäpeä on
Ei hävettäisi yhtään. Tämä ei ole mikään "pylly vasten pyllyä, pump pump", mitä Suomella oli tapana lähettää. Et tiedä myötähäpeästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaukaa varmaan ok. Ulkonäköhän on toisaalta sivuseikka, kun eihän naamalla lauleta, mut on kyllä törkee määrä pakkelia ja huuliin käyty laittamassa täytettä, jonka Siipola myöntäny iteki. Miten sen sanois, vaikka nyt näin että on muovisen näkönen.
Okei, en viitsinyt huulista kirjoittaa, mutta nyt kun sanoit, että täytettä on laitettu... Aamulla, kun katsoin videon ja tää muide on mulle ihan vieras, sekä ulkonäöltä, että musiikillisesti, mua vaivasi hänen toispuoleiset huulensa. Olisi tehnyt mieli koko ajan parannella, niin, että ei olisi kuin halvauksen saanut. Huulten täyttäminen on siis epäonnistunut..Silmäluomet näyttivät roikkuvan liiallisen ripsivärin tai tekoripsien vuoksi.
Olisi ollut luonnollinen, hillitty iltapuku päällä ja ei mitään teini paskana huutoja. Voiko tuon paskana vielä vaihtaa? Ei kai, nimi on nolo.
Mitä muita käännöksiä biisille on kuin A f*cking wreck, Shitt tai I'm a f*cking wreck?
Vierailija kirjoitti:
Siipolan biisille kävi niin kuin Cyan Kicksin biisille, kuuntelukerrat parantavat. Ekalla kerralla tuntui liian tasapaksulle, tokalla tuli jo kylmiä väreitä.
Ongelma meillä on nyt vaan se, että mistään biisistä ei voi tulla niitä viboja, kun Käärijästä tuli heti ekalla kuuntelukerralla. Eli että tää se on. Ei se tarkoita kuitenkaan sitä, että biisit olis ihan paskoja.
Hyviä biisejä nämä on! Jee!
"Ihan paskoja?" Mitä ihmettä tämä paskan viljely oikein on?