Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
18341/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää on muuten totta. Kumma että joku alapeukuttaa tällaista asiallista analyysiä."

No mä en ollut tuosta analyysista ihan samaa mieltä ja siksi alapeukutin sitä, vaikka se asiallinen on. Minusta tuo semi ei ole vaan mitenkään erityisen paha, siellä on muutamia vahvoja maita, mutta myös sellaisia, jotka eivät ole usein menestyneet kummoisesti. Toki ei ole vielä kaikkia valittu, mutta moni on jo ja voi tasosta jo jotain sanoa. Mut näin me nähdään asiat eri tavalla. Ei niitä alapeukkuja tartte niin vakavasti ottaa. :D 

Vierailija
18342/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hesarikin lähtenyt mukaan tähän noloon Kroatian viisuedustajan dissaamiseen https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010254380.html

Toimittajat kirjoittelee nykyään tuollaisia juttuja, joissa ei suoraan väitetä mitään, mutta annetaan lukijan ymmärtää että vihjailuissa on jotakin perää. 

Ja onhan niissä 👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18343/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hesarikin lähtenyt mukaan tähän noloon Kroatian viisuedustajan dissaamiseen https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010254380.html

Toimittajat kirjoittelee nykyään tuollaisia juttuja, joissa ei suoraan väitetä mitään, mutta annetaan lukijan ymmärtää että vihjailuissa on jotakin perää. 

Ja onhan niissä 👍🏻

Käärijän olisi pitänyt patentoida hihansa ja muuvinsa. Tai ainakin EBUn pitäisi tiukasti puuttua tällaiseen suomalaistähden matkimiseen. 

Vierailija
18344/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh pari bannii tullu jo tänää. Tosi herkkiä nuo modet

Vierailija
18345/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kroatian esitts on kiusallista katsoa, onneksi sen voi muuttaa. Mutta en kyllä tiedä, onko se biisikään nyt ihan niin hyvä 🤔

Mulla on soinut kohta sen pari kuukautta päivittäin. Tykkään yksinkertaisista mutta nerokkaasta sanoituksesta. Markokin on niin symppis, että kiintyminen on siinä kohtaa itsellä varmaa.

Vierailija
18346/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa vähän balkanilaista kulttuuria, pässit, ennen kuin alatte vouhkata jostain saakelin "kopioiduista" hihoista.

Vierailija
18347/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keisteristä on tehty viittauksia Güntheriin. Tuli mieleen tämä v. 2017 UMK-biisi.

Ai hitsi, miten mä olin täysin unohtanut tän helmen!! Ei mitään muistikuvaa että ois ollut UMK:ssa, tuo vuosi taisi mulla mennä jotenkin vähän ohi. Harmi kun ei silloin voittanut.

Siis tuohan oli monin verroin mauttomampi kuin No Rules!

Vierailija
18348/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tuolla ekassa semissä tähän mennessä valituista yksikään oikein muistuta No Rulesia. Ja oon katsonut kaikki tähän mennessä valitut. :D Ehkä se Baby Lasagna on lähimpänä,  mutta sekin on aika eri genreä ja esitys ihan erilainen. Kroatia esiintyy ekana, Suomi tokalla puoliskolla. Toka puolisko on yleensä hyvä paikka. Että en ihan saa kiinni siitä, miten Suomi muka hukkuu massaan ja jää jalkoihin.

Hyvällä säkällä Suomi saattaa esiintyä jopa vipana. Riippuu paljolti siitä, miten ja missä kohtaa farkkumuna on kätevintä tuoda lavalle.

Vierailija
18349/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmiselvä Günther kopio on, käyttää samanlaista matalaa lauluääntä ja ulkonäkö esityksessä samankaltainen

Vierailija
18350/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kroatialla pyykin pesuakin, sekin on nähty jo viisuissa

Vierailija
18351/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuossa Baby Lasagnassa häiritsee enemmän liiat vaikutteet Rammsteinista kuin Kärtsä-yhtymät. 

Vierailija
18352/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kroatian esitts on kiusallista katsoa, onneksi sen voi muuttaa. Mutta en kyllä tiedä, onko se biisikään nyt ihan niin hyvä 🤔

Mulla on soinut kohta sen pari kuukautta päivittäin. Tykkään yksinkertaisista mutta nerokkaasta sanoituksesta. Markokin on niin symppis, että kiintyminen on siinä kohtaa itsellä varmaa.

Minustakin BL aka Marko on todella sympaattinen. Hänen haastattelujaan on kiva katsoa ja uskon, että hän vetää ihmisiä puoleensa samaan tapaan kuin Käärijä teki viime vuonna pre-partyissa ja Euroviisuissa. Markon kanssa on helppo kommunikoida senkin takia, että hänen englannintaitonsa on erittäin hyvä.

Vierailija
18353/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt vähän epäselväks että kummat tätä "lasagne on käärijäkopio" enemmän tuolla twittereissä hokee, käärijäfanit vai käärijävihaajat/loreenfanit?

Vai taitaa olla niin että molempien fanien ääripäät?

Vierailija
18354/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmiselvä Günther kopio on, käyttää samanlaista matalaa lauluääntä ja ulkonäkö esityksessä samankaltainen

Se onkin kai vähän tarkoitus, kun siinä kevyesti parodioidaan ysäribiisejä. Muutenhan Windowsmies on ihan oma hahmonsa.

Vierailija
18355/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vattu, komento takas!

Hannibal Lecterin illallistoive oli Baby Lasagna.

No ne oli lyhyet dinner partyt!

-winner-

Baby Lasagnan puhvihiat toimii hyvinä lautasliinoina.

Vierailija
18356/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuossa Baby Lasagnassa häiritsee enemmän liiat vaikutteet Rammsteinista kuin Kärtsä-yhtymät. 

Rammstein etoo sen jälkeen, kun nollarivitouhut paljastui.

Vierailija
18357/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolalla oli aikoinaan ne isohinkkiset muijat pyykkäämässä

Vierailija
18358/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikillisia vaikutteita ja vaikutteita musiikkivideoon on Rammsteinista, mutta muutenhan BL on on ihmisenä ja esiintyjänä täysin erilainen kuin Rammstein. Varsinkin Till Lindeman on varsinainen törkimys. Muista bändin jäsenistä en osaa sanoa.

Vierailija
18359/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolalla oli aikoinaan ne isohinkkiset muijat pyykkäämässä

Oliko pyykkäämässä? Itse muistelen, että voita kirnuamassa.

Vierailija
18360/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mainosta suomelle jos jostain sanotaan Käärijä kopionti varsinkin kun suomen biisi on tyylitön.

Ketju on lukittu.