UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Nyt se tapahtu. Sortsit tekivät tehtävänsä. Olen rakastunut varattuun mieheen, Teemuun. Kun Teemu makoili sängyllä ja luki Espoon kaupungilta saamaansa tervehdystä, olin pyörtyä. Mikä mies.
Hanki elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se tapahtu. Sortsit tekivät tehtävänsä. Olen rakastunut varattuun mieheen, Teemuun. Kun Teemu makoili sängyllä ja luki Espoon kaupungilta saamaansa tervehdystä, olin pyörtyä. Mikä mies.
Hanki elämä
Eiköhän sun kannattais hankkia niin ei menis aika täällä trollatessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se makasi lumihangessa eikä sängyllä...
Oikeesti. No nyt mun mielikuvitus lähti laukalle.
Baby Lasagna ei osannut kyllä alkuunkaan laulaa livenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistan usein omaa kakkaani pöntöllä käytyäni
-winner-
Kiitos kun jaoit tämän todella tärkeän ja tarpeellisen tiedon meidän muiden kanssa. Emme olisi pystyneet elämään ilman tätä tietoa.
Taitaa olla wiinerillä lääkkeet ottamatta...
Taitaa olla ennemminkin joku eritetrolli asialla.
Kyllä vaan, feikki-winner-wiener siellä taas huutelee äitiä pyyhkimään. Minulla on näitä erikoisia "faneja" ;D
-winner-
Baby Lasagna oli parempi tänään.
Mutta niinpä vaan mentiin vauhdilla jo sivulle 901, kun 900 ennustelin aiemmin päivällä ;D
-winner-
Yleensä tässä vaiheessa kun kehuskelen miten päästään jollekin sivulle ketjussa, niin eräällä alkaa maaninen poistovimma ;DDDD
Ja seiskan/Seiskan aamuvuorolaiset näkevät sivun 845 viimeisenä sivuna ;DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Sexyfinnishguy ei vielä tehnyt tehtäväänsä?
Vierailija kirjoitti:
Baby Lasagna ei osannut kyllä alkuunkaan laulaa livenä
Jep. Heti perään tullut Gasoline kuulosti paljon paremmalta.
Onko Feniks W. täällä joku persona non grata 😳😳
Suurin osa kappaleista aika tylsiä Kroatiassa. Se yksi on kuin tehty Abba-viisuihin :D Ihan hyviä laulajia osa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Feniks W. täällä joku persona non grata 😳😳
Moi Feniks Meininkisi somessa teki ainakin muhun tosi luotantyöntävän vaikutelman enkä ole ilmeisesti ainut. T: P*rsuh*rhö
Toivottavasti Teemu ja Henri ovat hankkineet itselleen turvamiehet. Sen verran rajua psykoosia aiheuttavat naisissa.
Mä en oikein saa tuon Baby Lasagnan jutusta kiinni. Se siis valittiin tosiaan eilen. Siis biisihän on studioversiona ihan hyvä, mutta tuo live ei ollut musta kovin kummoinen. Mulle se toi vaan liikaa Rammsteinin ja Käärijän mieleen eikä sillä tavalla, että se olisi vaikuttanut hienolta kunnianosoitukselta, vaan jopa vähän liikaa otettu vaikutteita. Laulu ei ollut myöskään kovin hyvää. Sekin menisi, jos esityksessä olisi enemmän persoonnallisuutta. Enkä myöskään näe, että tämä vie Suomelta ääniä, koska nuo ovat ihan eri genreä ja esitykset todella erilaiset.
Mut ehkä oon väärässä ja tämä vetoaa isommin viisukansaan. :D
Suomella kotikutoinen tylsähkö euroviisu. Ja noi typerät vaatteet.
Kroatian karsinnan voittaja sitten osoitti, että Euroviisuissa voi kun voikin menestyä matkimalla avoimesti edellisvuoden menestyjää. Maa nousi heti valinnan jälkeen käytännössä voittajasuosikiksi.
Surkea Käärijä-kopio. Onneksi sen on muutkin huomanneet kun kommentteja katsoo. Toivottavasti näkyy äänestyksessä. Halpa maista mennä hakemaan menestystä toisen keksimällä konseptilla. Osoittaa kyllä ettei artistilla omaa mielikuvitusta juuri ole
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein saa tuon Baby Lasagnan jutusta kiinni. Se siis valittiin tosiaan eilen. Siis biisihän on studioversiona ihan hyvä, mutta tuo live ei ollut musta kovin kummoinen. Mulle se toi vaan liikaa Rammsteinin ja Käärijän mieleen eikä sillä tavalla, että se olisi vaikuttanut hienolta kunnianosoitukselta, vaan jopa vähän liikaa otettu vaikutteita. Laulu ei ollut myöskään kovin hyvää. Sekin menisi, jos esityksessä olisi enemmän persoonnallisuutta. Enkä myöskään näe, että tämä vie Suomelta ääniä, koska nuo ovat ihan eri genreä ja esitykset todella erilaiset.
Mut ehkä oon väärässä ja tämä vetoaa isommin viisukansaan. :D
Kroatia on samassa semissä Suomen kanssa ja vaikka esiintyykin sen alkupuolella, tulee nyt käytännössä täysin varmasti olemaan yleisöäänten ehdoton ykkönen ja selkeä finalisti. Hyvin todennäköisesti vie runsaasti niitä ääniä, jotka muuten olisi voineet tulla Suomelle.
Se makasi lumihangessa eikä sängyllä...