UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tylsää, jos Winkkarin show on Malmössa samanlainen kuin UMK:ssa. Ei riitä siitäkään sitten mitään uutta spekuloitavaa. Tuskin Henri ja W mitään keikkoja vetävät ennen viisuja, kun ohjelmistonsa olisi vain tuo yksi biisi. Käärijällähän oli ennestäänkin materiaalia, mitä esittää.
Keikat olisi kyllä vähän hassu ajatus kun on tosiaan vaan yksi biisi. Ehkä jossain TV-ohjelmassa voisivat käydä sen vetämässä?
No Windowsmieshän voisi vetää sellaisen DJ-setin ja Henri sitten tulla No Rulesiin. Onhan Windowsmies buukattu jo useille kesän festareillekin, että miksei nyt keväälläkin voisi olla vaikka pari keikkaa myös? Tietty heidän oman jaksamisen mukaan.
Esityksessä ei ole mitään korjattavaa. Se esitetään tuollaisen kun nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistan usein omaa kakkaani pöntöllä käytyäni
-winner-
Kiitos kun jaoit tämän todella tärkeän ja tarpeellisen tiedon meidän muiden kanssa. Emme olisi pystyneet elämään ilman tätä tietoa.
Taitaa olla wiinerillä lääkkeet ottamatta...
Olen todettu täysin terveeksi :D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä San Marinon kappaleesta? Mielestäni aika tekemällä tehtyä erikoisuuden ja hurjuuden tavoittelua.
Kappaleen esittäjä espanjalaisbändi Megara on erikoinen ja vähän hurjakin, joten tuo San Marinon edustusbiisi ei poikkea heidän tyylistään. Hehän osallistuivat viime vuonna Espanjan karsintaan, mutta jäivät neljänneksi. Viimevuotinen biisi oli parempi.
Hyvä jos ovat tyylilleen uskollisia, se on mielestäni aina tärkeää. En vaan jostain syystä ihan ostanut sitä.
Ilmeisesti eivät olleet kuitenkaan kaikkien mieleen... Näin videon missä heidän oli kai tarkoitus esittää vielä biisi uudestaan mutta yleisö alkoi poistua paikalta ennen sitä. Laulaja sanoi mikkiin että miksi lähdette kesken pois ja sitten paikalle juoksi j
Oh no :D Olen kyllä pahoillani bändin puolesta, ei ole kovin kivasti tehty yleisöltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan iso tää Henri-fanien joukko on? Haluan nähdä hänet joskus livenä enkä todellakaan toivo samanlaisia jonoja kuin Käärijän keikoille. 😆
Mulla kävi hyvä tsägä kun kävin ennen viisuja. Pääsin Käärijän eturiviin, enkä ollut edes ajoissa 😂 Kerran elämässä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan iso tää Henri-fanien joukko on? Haluan nähdä hänet joskus livenä enkä todellakaan toivo samanlaisia jonoja kuin Käärijän keikoille. 😆
Mulla kävi hyvä tsägä kun kävin ennen viisuja. Pääsin Käärijän eturiviin, enkä ollut edes ajoissa 😂 Kerran elämässä kokemus.
Selvä juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen viisuja oon päässyt kahdelle keikalle 1-2h jonotuksella. Oi niitä aikoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen viisuja oon päässyt kahdelle keikalle 1-2h jonotuksella. Oi niitä aikoja
Siis eturiviin
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Suksi kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksen pitää sujua nappiin, Malmössä oneri kameramiehet, luultavasti. Niin ja, että pyro tulee ajoissa, voisi olla voimakaampi suihku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Suksi kuuseen.
En. Pysyn täällä see if i care see me slay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksen pitää sujua nappiin, Malmössä oneri kameramiehet, luultavasti. Niin ja, että pyro tulee ajoissa, voisi olla voimakaampi suihku.
Sitä on harjoiteltu tarpeeksi jo
Nyt se tapahtu. Sortsit tekivät tehtävänsä. Olen rakastunut varattuun mieheen, Teemuun. Kun Teemu makoili sängyllä ja luki Espoon kaupungilta saamaansa tervehdystä, olin pyörtyä. Mikä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Baby Lasagne ei voita Kroatian karsinnoissa. Niin Käärijä vibat tulee että on jo noloa...
Ärsyttää jo valmiiks juntti suomalaisten hyökkäys kun Baby Lasagna tulee voittamaan. Marko on ihana.
Käärijä oli muidenkin kuin suomalaisten suosikki. Muutkin sen näkevät mistä hän "inspiroitunut". Kyllä artistien olisi hyvä käyttää omaakin mielikuvitusta eikä napata parhaat palat viime vuoden suosikeilta.
Sekä Käärijä että Baby Lasagna ovat inspiroituneita Rammsteinista ja tämä seikka on suurin yhteinen nimittäjä heidän biiseissään.
Baby Lsagna on kyllä ilmiselvästi inspiroitunut Kärtsärin bolerostakin ja tanssiliikkeistä
Vierailija kirjoitti:
Nyt se tapahtu. Sortsit tekivät tehtävänsä. Olen rakastunut varattuun mieheen, Teemuun. Kun Teemu makoili sängyllä ja luki Espoon kaupungilta saamaansa tervehdystä, olin pyörtyä. Mikä mies.
Ei se haittaa Henri. Sovitte hyvin yhteen Teemun kanssa.
En mä mikään Henri ole. Olen Terhi ja rakastunut nainen. Katsoin juuri Teemun juhannusvideoita joistain keikalta. Mikä lanteiden pyöritys.
Taitaa olla ennemminkin joku eritetrolli asialla.