UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby Lasagna oli joutunut sulkemaan somen vihapalautteen vuoksi. Teemu ja Henri saa vihaa aivan helvetisti. Kaikki ovat tunnustautuneet ahdistuneiksi ihmisiksi. Tulen surulliseksi kaikesta pskasta jonka joutuvat käsittelemään.
Ymmärsin, että BL sulki instan sen jälkeen kun oli ilmoitettu että hän osallistuu Doraan. Pelkäsi vihapalautetta, mutta tulikin kannustusta ja ig on taas auki.
Jos olenkin ymmärtänyt jotain väärin, niin ihanaa kun tulit korjaamaan. Parantaa mieltä. Hienoja miehiä ovat kaikki 💙
Vierailija kirjoitti:
Baby Lasagna oli joutunut sulkemaan somen vihapalautteen vuoksi. Teemu ja Henri saa vihaa aivan helvetisti. Kaikki ovat tunnustautuneet ahdistuneiksi ihmisiksi. Tulen surulliseksi kaikesta pskasta jonka joutuvat käsittelemään.
No näkeehän se jo tässäkin ketjussa, miten ikäviä ihmiset voi olla. Some on pilannut ihmiset. Anonyyminä voi suoltaa mitä vaan paskaa, siinä nopeasti katoaa kontrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähäkkää keskustelua ketjussa.
Missä trollit? Pilviä kuuntelemassa?
Röllit nukkuu vielä.
Ihanaa nyt täällä taitaa olla kuumistelu sallittu. :D Oisin halunnut jo tammikuussa kuumistella enemmän, mutta menee se näinkin! Henri on siinä musavideolla etenkin niissä kahleissa aivan super kuuma. Niin itsevarman seksikäs ja upea heittäytyjä. Oon katonut sen musavideon varmaan tuhat kertaa ilmestymisestä lähtien enkä kyllästy siihen varmaan koskaan. :D Ja tietty No Rules on myös biisinä tosi kova, kuulin heti, että tässä on aineksia vaikka mihin!
Livessä on kiva, että Henrin silmät näkyy koko ajan, koska ne on kieltämättä todella valloittavat. Ja siinä on häivähdys sitä kilttiä Henriä, vaikka onkin hieno ja itsevarma heittäytyjä myös siinä. Etenkin siinä, kun laulaa toista kertaa kertosäettä ja its how I learn to fly ja hymyilee avoimen suloisesti. Se lempeä hymy sulattaisi jäätikönkin!
Juu oon ihan mennyttä Henrin suhteen :D Mutta en ole ilmeisesti onneksi ainoa! 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Baby Lasagne ei voita Kroatian karsinnoissa. Niin Käärijä vibat tulee että on jo noloa...
Ärsyttää jo valmiiks juntti suomalaisten hyökkäys kun Baby Lasagna tulee voittamaan. Marko on ihana.
Käärijä oli muidenkin kuin suomalaisten suosikki. Muutkin sen näkevät mistä hän "inspiroitunut". Kyllä artistien olisi hyvä käyttää omaakin mielikuvitusta eikä napata parhaat palat viime vuoden suosikeilta.
Sekä Käärijä että Baby Lasagna ovat inspiroituneita Rammsteinista ja tämä seikka on suurin yhteinen nimittäjä heidän biiseissään.
Kyse ei ole pelkästään biisistä. Kun lisää puhvih
En usko että hihat lentävät yhtään minnekään. Ovat jotain Kroatian perinneasua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röllit nukkuu vielä.
Trollit uinuu pilvilinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa nyt täällä taitaa olla kuumistelu sallittu. :D Oisin halunnut jo tammikuussa kuumistella enemmän, mutta menee se näinkin! Henri on siinä musavideolla etenkin niissä kahleissa aivan super kuuma. Niin itsevarman seksikäs ja upea heittäytyjä. Oon katonut sen musavideon varmaan tuhat kertaa ilmestymisestä lähtien enkä kyllästy siihen varmaan koskaan. :D Ja tietty No Rules on myös biisinä tosi kova, kuulin heti, että tässä on aineksia vaikka mihin!
Livessä on kiva, että Henrin silmät näkyy koko ajan, koska ne on kieltämättä todella valloittavat. Ja siinä on häivähdys sitä kilttiä Henriä, vaikka onkin hieno ja itsevarma heittäytyjä myös siinä. Etenkin siinä, kun laulaa toista kertaa kertosäettä ja its how I learn to fly ja hymyilee avoimen suloisesti. Se lempeä hymy sulattaisi jäätikönkin!
Juu oon ihan mennyttä Henrin suhteen :D Mutta en ole ilmeisesti onneksi ainoa! 🙈
Muista hankkia toukokuuksi joku tehokkaasti viilentävä tuuletin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi täysin Henristä hullaantunut 😊
Henri on ihana 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä juuri toivottu. Ei saanut pelkästään hehkuttaa Henriä ja Teemua.
Hyvä, että tulee muutakin keskustelua kuin pelkkää Henri ja Teemu -hehkutusta. Se ei ole kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko jo ikävä?
Vierailija kirjoitti:
No rules pianoversio vau
Osaisiko joku jakaa YouTubesta, en ole itse jakanut sieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen että keskustelu on laajentunut muihinkin ehdokkaisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röllit nukkuu vielä.
Trollit uinuu pilvilinnassa.
Pilvi on kyllä just sen oloinen, että sillä vois olla joku hieno pumpulinen linna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näkeehän se jo tässäkin ketjussa, miten ikäviä ihmiset voi olla. Some on pilannut ihmiset. Anonyyminä voi suoltaa mitä vaan paskaa, siinä nopeasti katoaa kontrolli.
Palautetta on toki monenlaista mutta ei se väärin ole sanoa että voisi itsekin keksiä jotain omaa esitykseensä eikä vain kopioida muilta. Käärijä kuitenkin teki tiiminsä kanssa kovan työn oman shownsa eteen ja ihmiset tykkäsivät siitä. Tuntuu hullulta että seuraavana vuonna joku tulee ja nappaa sieltä monta elementtiä eikä vaivaudu itse keksimään uusia juttuja. Ja vielä kuvittelee ettei kukaan huomaa tai kommentoi? Itse en ainakaan arvosta sellaista ja kyllä sen nyt jo näkee somessa että monet on samaa mieltä. Törkeää kirjoittelua en ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rules pianoversio vau
Osaisiko joku jakaa YouTubesta, en ole itse jakanut sieltä
Onhan noita aika monta https://youtube.com/watch?v=u-uFilXCJl4
https://youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=no+rules+piano
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röllit kielsivät etenkin Henrin kuolaamisen.
En pysty katsomaan BL hehkuttavia reaktiovideoita. Biisi on hyvä, mutta en halua hänen hyötyvän Käärijän nosteesta, yhtäläisyyksiä on vaan liikaa. Lähtisin miellelläni mukaan hypettämään jotain artistia, mutta tämän yhtäläisyydet K:n ja viime vuoden haavat ovat vielä sen verran tuoreita, ettei pysty. En pysty näkemään tätä kunnianosoituksena K:lle, päin vastoin tämän menestyminen olisi suolaa haavoille. Viisujen voitto olisi pahin mahdollinen lopputulos. En menisi ikinä kenenkään someen haukkumaan artistia, avaudun vaan täällä että olen huono häviäjä.