UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Meinaatteko nyt ruveta harrastamaan vedonlyöntiä?
Kattelin muuten ensimmäistä kertaa UMK:n finaaliesityksestä yleisön kuvaaman videon, ja nauratti, miten Windows95man menee eri kuvakulmasta katsoen hetkinä, jolloin kamera ei suoraan häntä ruutuun kuvaakaan. Kertaakaan en ole valitettavasti ollut UMK:n liveyleisössä, mutta yritän ainakin saada lipun tuonne Nokia Areenalle katsomaan Keiinoa ja Emmelietä, muita artisteja ja toki sitä finaaliakin. Ja ties vaikka Käärijä ja Verka Serduchka saisivat yhteistä lava-aikaa, tosin Käärijää ei artisteiksi kai ole sinne kiinnitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kuinka paljon tykkäyksiä tuolla Pilvi-ketjulla on <3 ja jopa liekkisymboli jo
Ennen UMK-finaalia Pilvi sai kylläkin pelkästään negatiivista palautetta ja ettei vaan olis ollut tämä sama ketju asialla 😂
Luuletko, että jonnet muistavat enää ;DDD Olihan Winkkarimiehen UMK-voitostakin jo kaksi vuotta Vauvan mukaan ;DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään enemmän No Rulesista kuin Mon Cheristä. Kuuntelen No Rulesia nyt Spotifysta ja ai luoja miten tämä vaan toimii, vaikka oon luukuttanut tätä säännöllisesti julkaisupäivästä lähtien.
No todellakin No rules >>> Mon Cheri. MC oli ihan hyvä väliaikanumerona, mutta Spotifysta kuunneltuna ei mitenkään hääppöinen.
Mulla on koko päivän soinut No rules! päässä. Varsinkin tää kohta jotenkin iskee syvälle:
If I'm not alright, tell me why do I
Feel so beautiful tonight?
💙👖💙🥚💙
Vierailija kirjoitti:
Kattelin muuten ensimmäistä kertaa UMK:n finaaliesityksestä yleisön kuvaaman videon, ja nauratti, miten Windows95man menee eri kuvakulmasta katsoen hetkinä, jolloin kamera ei suoraan häntä ruutuun kuvaakaan. Kertaakaan en ole valitettavasti ollut UMK:n liveyleisössä, mutta yritän ainakin saada lipun tuonne Nokia Areenalle katsomaan Keiinoa ja Emmelietä, muita artisteja ja toki sitä finaaliakin. Ja ties vaikka Käärijä ja Verka Serduchka saisivat yhteistä lava-aikaa, tosin Käärijää ei artisteiksi kai ole sinne kiinnitetty.
Mulla on ihan kirjanmerkeissä tää kenraalissa läheltä lavaa kuvattu video:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään enemmän No Rulesista kuin Mon Cheristä. Kuuntelen No Rulesia nyt Spotifysta ja ai luoja miten tämä vaan toimii, vaikka oon luukuttanut tätä säännöllisesti julkaisupäivästä lähtien.
No todellakin No rules >>> Mon Cheri. MC oli ihan hyvä väliaikanumerona, mutta Spotifysta kuunneltuna ei mitenkään hääppöi
nen.
Mä en tykkä Pilvi Hämäläisestä enkä sen biisistä, se jos mikä on tönkkö Vitsi.
Olen miettinyt että mikä Henristä tulee mieleen, jotain kilttiä ja kaunista. Sitten keksin - ilmielävä kerubi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan kirjanmerkeissä tää kenraalissa läheltä lavaa kuvattu video:
on sullakin pakkomielet
Seurasin juutuupin arvosteluvideoita sekä sijoitusasetelmia. Oli loppukilpailun oloinen pisteiden antaminen, No Rules oli siellä jälkikolmannekselle. Siinä heitti arvostelut ja lopussa olleita maita siirtyi ihan alkuun. No Rules melko tasaisena.
Sitten nämä muut olivat myös samaa No Rules sijoitusta.
Yksi rohkeni laittaa ensimmäiseksi ja arvostelut olivat sen mukaisa suurta sympatiaa.
Jos nyt käy tulos vähän alle odotusten, niin ehdotan, että iloitaan siitä mitä tulee.
Euroopan reunamaat eivät ymmärrä muuta muin tavallista mikrofoniin laulua ja tanssijat siinä mukana. Huom. Espanjan esitys.
No Rules on niin poikkeava ja olen iloinen siitä, kunhan saavat mainostettua itseään
Seuraan ulkomaisia arvosteluja videoina.
Nämä parhaat paikat saaneet ovat minusta raskaita ja demonisia, en tule hyvälle mielelle.
Bändin pitäis olla nimeltä Henri & Windows95man. Henrihän tuossa laulaa 90%. Windowsmies häärii vaan koko biisin ajan
Puoliseiskan juontajat oli ihan pihalla, Se haastattelijajätkä tyyliin suu auki istui ja näytti siltä ettei tiennyt missä oli. Haastattelijaeukko korjasi tilannetta, mutta jotenkin asiaan perehtymättömiltä vaikuttivat. Oli lähes vaivaannuttavaa seurata. Winmiehet kuitenkin juttelivat hyvin, mutta haastattelijat kyllä ihan ulapalla ja akka jotenkin puolustusasemissa. Onko ne aina noin huonoja vai aiheestako se johtui (vai ovatko nekin jotain aktivitsejä).
Kaikki saa olla mitä ovat ja rakkautta kaikille. Paitsi p*rsuille ja niiden hyysääjille ja f*sisti Halliksen äänestäjille. Ne ei saa olla sellaisia kuin ovat. Laulaja toivottavasti sisäistää sen, että kaikki saavat todella olla myös mielipiteitään sitä, mitä ovat.
En viitsi enää yrittää lainata kommentteja, kun en osaa siihen näköjään enää vastata, pahoittelut... Mutta tuohon top ranking -videot kommenttiin sanon, että eivät ne kyllä juuri liikaa kerro kuin muutaman fanin mielipiteen, ellei biisi ole ylivoimainen, kuten Loreen ja Käärijä viime vuonna. Reaktiovideot ovat parempia, ja suurin osa äänestäjistä ei koskaan kerro mielipidettään missään julkisesti. Kyllä viime vuonnakin hävettiin Käärijää Suomessa ja häntä inhottiin myös kansainvälisesti, ja sitten sijoittui noin hyvin, toki myös pitäjiä oli enemmän kuin tänä vuonna. Mutta mikä tulos tahansa tulossa tänä vuonna, on No Rules kyllä hyvä veto meiltä, ja molemmat artistit osaavat esiintyä.
No ehdokkaat ei olleet umk:ssa huippuja.
Sori.
Ens vuonna toiv. Parempia,eikä niin paljon räppiä.
Vierailija kirjoitti:
Puoliseiskan juontajat oli ihan pihalla, Se haastattelijajätkä tyyliin suu auki istui ja näytti siltä ettei tiennyt missä oli. Haastattelijaeukko korjasi tilannetta, mutta jotenkin asiaan perehtymättömiltä vaikuttivat. Oli lähes vaivaannuttavaa seurata. Winmiehet kuitenkin juttelivat hyvin, mutta haastattelijat kyllä ihan ulapalla ja akka jotenkin puolustusasemissa. Onko ne aina noin huonoja vai aiheestako se johtui (vai ovatko nekin jotain aktivitsejä).
Lloyd on YleX viikonloppujuontaja. Varmaan joku vetänyt sen käytävältä Puoli seitsemän studioon ja sanonut että nyt juonna tätä :D
Maa-------Voittoprosentti------Kerroin
Ukraina----------18%----------------3.75
Italia--------------9%------------------9
Kroatia-----------6%------------------8