UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Katsotteko tänään muiden maiden karsintoja?
Mee hiiteen täällä puhutaan Teemusta ja Henristä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku koko Siipolaan niiden haukkukommenttien tykkäilyjen myötä. Höpöhöpö se kukaan muu ole ollut. Itse ollut varma voitostaan ja vituttanut.
Kenen kommenteista on tykännyt?
Somesa ollut voittajasta ikäviä kommentteja jota on Siipolan tililtä käyty tykkäilemässä. Selitti.sen olleen joku muu, mutta otti kyllä tosi lepsusti asian jos näin olisi ollut. Itse antaisin ihan kenkää ihmiselle joka tililtäni tykkäilee asiattomasta sisällöstä ja näin mustaa mainettani
Aika outoa. Kuka muu se muka olisi ollut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee hiiteen täällä puhutaan Teemusta ja Henristä
mee ite trolli
Vierailija kirjoitti:
Teemu Henri💕🙈🙈
Kakka pieru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan just miljoona katselukertaa rikki!!!
Mistä tämän löydän? Onko se suomalainen ja miten on ulkomaan katselujen laita, sillä on suuri merkitys kisoihin mentäessä.
Kommentti videon alta YouTubesta:
You know you have watched it too many times when all the adds are about jeans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku koko Siipolaan niiden haukkukommenttien tykkäilyjen myötä. Höpöhöpö se kukaan muu ole ollut. Itse ollut varma voitostaan ja vituttanut.
Somesa ollut voittajasta ikäviä kommentteja jota on Siipolan tililtä käyty tykkäilemässä. Selitti.sen olleen joku muu, mutta otti kyllä tosi lepsusti asian jos näin olisi ollut. Itse antaisin ihan kenkää ihmiselle joka tililtäni tykkäilee asiattomasta sisällöstä ja näin mustaa mainettani
Väitti sen olleen joku joka hoitaa hänen sitä tiliä. Tili on kuitenkin tosi henk. Koht. oloinen. Ei yhtään sen oloinen, että joku ulkopuolinen sitä hoitaisi
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri Ruotsin karsinnan 1. osakilpailun ja ihan vaan sen perusteella arvioisin, että Smash Into Pieces voittaa tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu Henri💕🙈🙈
Kakka pieru
Ok jäin kiinni :D
Ihme kyllä muistitte tuon kakka pieru läpän t. Se trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä maita ja mistä näkee?
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Tänään tulee melloja, Kroatian finaali, San Marinon finaali ja Portugalin eka semi. Tuolla kun katsoo sivua alemmas löytyy myös linkit jos haluaa katsoa lähetyksiä
Joskus oon katsonu Portugalin ja se oli aika 🥱 live-tasollisesti. San Marinokin sitten vähän sillai kompakti. Kroatia oli ehkä mielenkiintoisin. Kroatiaa vois vilkuilla, jos, ja kun ehtii, tekemistä olisi. Myöhempi olis parempi.
Tänään Melloissa Marcus ja Martinus kiinnostaa minua, rakastin viime vuoden biisiä "Air" (lohdutti surussa paljon olematta suruun tarkoitettu, mutta hautajaishumussa kuuntelin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämän löydän? Onko se suomalainen ja miten on ulkomaan katselujen laita, sillä on suuri merkitys kisoihin mentäessä.
Tunnustetaan. Jokunen farkkumainos näkynyt viime aikoina...
Vierailija kirjoitti:
Tänään Melloissa Marcus ja Martinus kiinnostaa minua, rakastin viime vuoden biisiä "Air" (lohdutti surussa paljon olematta suruun tarkoitettu, mutta hautajaishumussa kuuntelin).
Oho onko ne ehdolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustetaan. Jokunen farkkumainos näkynyt viime aikoina...
uBlock Origin. Blockaa mainokset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä maita ja mistä näkee?
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Tänään tulee melloja, Kroatian finaali, San Marinon finaali ja Portugalin eka semi. Tuolla kun katsoo sivua alemmas löytyy myös linkit jos haluaa katsoa lähetyksiä
Joskus oon katsonu Portugalin ja se oli aika 🥱 live-tasollisesti. San Marinokin sitten vähän sillai kompakti. Kroatia oli ehkä mielenkiintoisin. Kroatiaa vois vilkuilla, jos, ja kun ehtii, tekemistä olisi. Myöhempi olis parempi.
Jaa, Islannin semi-2 tulee tänään, se olisi ehkä tän illan mielenkiintoisin, Kroatia olikin huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku yli-innokas sukulainen tai kaveri johon on kuitenkin ollut luottoa? Ei halua kys. henkilöä valokeilaan eikä antaa "potkujakaan".
Pilven spotify kuuntelijat päivittyny! Nyt jo 80 000 kuukausittaista kuuntelijaa
Wow! Saran UMK video ylitti tänään miljoonan katselun rajan. Ihan mahtavaa, kun katselut tulee siitä että biisiä halutaan kuunnella, ei siitä että vain tsekataan millainen on Suomen edustaja,
Oho kiitos