UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on siis poistettu mun tavallisia viestejä, mutta samalla tuotu kopiona toisesta ketjusta. Mit vit. >D
Kai sitä nyt saa olla huolissaan Spotify-tilastoista vaikka fanittaa.
Jep jotenkin tosi herkästi lähtee viestejä nyt, aiheettomiakin sellasiia
Johtunee siitä trollista. Ehkä mode poistaa samassa rytäkässä vahingossa muitakin viestejä kuin sen trollin.
No aika huolimatonta on. Kai sillä on työkalut nähdä että tuli eri henkilöiltä
Jos retardit vaan lopettaisivat spämmimisen niin ei tarvis poistella mitään
Vauhkot alapeukuttajat ja totaalisen huumorintajuttomat poistelijat ovat poistaneet minulta vuosien aikana kylläkin tuhansia kommentteja.
Ja sehän vaatii moderointia. Tekeepä sen sitten joku työaikanaan tai koti-justiina innokkaasti kotoaan monelta ip-osoitteelta botin tekeminä massapoistoina.
-winner-
Mä tykkään enemmän No Rulesista kuin Mon Cheristä. Kuuntelen No Rulesia nyt Spotifysta ja ai luoja miten tämä vaan toimii, vaikka oon luukuttanut tätä säännöllisesti julkaisupäivästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on siis poistettu mun tavallisia viestejä, mutta samalla tuotu kopiona toisesta ketjusta. Mit vit. >D
Kai sitä nyt saa olla huolissaan Spotify-tilastoista vaikka fanittaa.
Jep jotenkin tosi herkästi lähtee viestejä nyt, aiheettomiakin sellasiia
Johtunee siitä trollista. Ehkä mode poistaa samassa rytäkässä vahingossa muitakin viestejä kuin sen trollin.
No aika huolimatonta on. Kai sillä on työkalut nähdä että tuli eri henkilöiltä
Jos retardit vaan lopettaisivat spämmimisen niin ei tarvis poistella mitään
Jos retardit eivät kirjoittelisi mitään, niin modelta loppuisi palkanmaksu. Siksi jos joku retardi löytyy, niin sitä trollataan, että se kirjoittelisi ahkerammin.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vauhkot alapeukuttajat ja totaalisen huumorintajuttomat poistelijat ovat poistaneet minulta vuosien aikana kylläkin tuhansia kommentteja.
Ja sehän vaatii moderointia. Tekeepä sen sitten joku työaikanaan tai koti-justiina innokkaasti kotoaan monelta ip-osoitteelta botin tekeminä massapoistoina.
-winner-
Ite sain kotikoneella ip bänät tänne päiväksi ilmeisesti eivät tykänneet ilta-sanomien omista artikkeleista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Ite sain kotikoneella ip bänät tänne päiväksi ilmeisesti eivät tykänneet ilta-sanomien omista artikkeleista
IS:n toimittaja ei silloin ilmeisesti tykännyt, jos laitoit linkin artikkeliin, josta toimittaja itse halusi saada omassa OFFICIAL-ketjussaan klikkauksia.
-winner-
Kohta menee miljoona rikki Euroviisujen virallisella kanavalla. Kova luku Suomen kokoiselle maalle. Suomi kiinnostaa tänä vuonnakin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Oon joskus saanut, ton saa helposti pois, kun laittaa lentotilan+wifin puhelimeen päälle välillä niin vaihtuu ip
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Oon joskus saanut, ton saa helposti pois, kun laittaa lentotilan+wifin puhelimeen päälle välillä niin vaihtuu ip
Kiitos. Hyvä tietää että muillekin tapahtuu tuota
Ihanaa kuinka paljon tykkäyksiä tuolla Pilvi-ketjulla on <3 ja jopa liekkisymboli jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri leipoo hapanjuurileipää, kun haluaa maadoittua ja tekee kuulemma aika hyvää leipää. Haluan Henrin leipomaan mun keittiöön! <3
Söpöä. Härkä maamerkkinä tarvitsee maadoittumista :)
Henri essu päällä leipomassa leipää <3
Miks mulla tuli mielikuva Teemusta essussa ilman älushöysuja
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vint_Cerf
Esimerkiksi Vint Cerf, joka kehitti Robert Kahnin kanssa TCP/IP stackin, on saanut National Medal of Technology- palkinnon, Turing-palkinto ja Presidential Medal of Freedomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Pilveä rakastetaan. Täällä vihataan
Mä oon neutraali. En oo kuullut sitä biisiä. En tiedä kuka Pilvi on.
Eli myönnät ettet katsonut UMK:ta. Vaikka koko ketju liittyy siihen?
Mä katoin UMK:n mutta skippasin Pilvin osuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Pilveä rakastetaan. Täällä vihataan
Mä oon neutraali. En oo kuullut sitä biisiä. En tiedä kuka Pilvi on.
Eli myönnät ettet katsonut UMK:ta. Vaikka koko ketju liittyy siihen?
Mä katoin UMK:n mutta skippasin Pilvin osuuden.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kuinka paljon tykkäyksiä tuolla Pilvi-ketjulla on <3 ja jopa liekkisymboli jo
Ennen UMK-finaalia Pilvi sai kylläkin pelkästään negatiivista palautetta ja ettei vaan olis ollut tämä sama ketju asialla 😂
Top 3 kertoimet
Maa Voittoprosentti Kerroin
Ukraina 18% 3.75
Italia 9% 9
Kroatia 6% 8
En ole. Perustin kyllä aikanani tänne itselleni -winner- OFFICIAL fan club -keskustelun ja sehän tietysti poistettiin saman tien, koska Vauvassa vain tietyt henkilöt saavat tehdä OFFICIAL-ketjuja ;DDDDD
-winner-