UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Pilveä rakastetaan. Täällä vihataan
Mä oon neutraali. En oo kuullut sitä biisiä. En tiedä kuka Pilvi on.
Trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode seuraa keskustelua.
Taas on harhat tulilla
Kyllä seuraa. Täällä on jopa minuuttien sisällä poistunut tuoreita kommentteja. Selvästi mode tarkkailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Pilveä rakastetaan. Täällä vihataan
Mä oon neutraali. En oo kuullut sitä biisiä. En tiedä kuka Pilvi on.
Mäpäs avaan. Tämä ketju käsittelee Uuden Musiikin Kilpailua, ja Uuden Musiikin Kilpailussa yksi Juontajista oli Pilvi ja lauloi "ylen hyllytämän" kappaleensa. Virkistääkö tämä muistia vai etkö edes seurannut UMK:ta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD:ta voidaan hoitaa lääkityksellä. Ei oo mikään tekosyy että saa puhua muiden päälle.
No laita Teemulle viestiä,että hankkii lääkityksen.
Tai sitten et laita. Ehkä parempi.
Ei taida olla Teemulla diagnoosia. Jospa annettaisi asian olla tältä osalta?
No toi "laita viestiä' oli sitten sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode seuraa keskustelua.
Taas on harhat tulilla
Sinulla.
Ei mode näitä ketjuja seuraa, ilmiannetut viestit tietysti poistuu, oottepa tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode seuraa keskustelua.
Taas on harhat tulilla
Kyllä seuraa. Täällä on jopa minuuttien sisällä poistunut tuoreita kommentteja. Selvästi mode tarkkailee
Kaikki OFFICIAL -ketjut ovat moden aloittamia. Trollaavat ja poistelevat ja peukuttavat ja leikkivät innostuneita Käärijä/Damiano ym. -faneja.
Siksi ei jaksa tähänkään enää kirjoitella.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD:ta voidaan hoitaa lääkityksellä. Ei oo mikään tekosyy että saa puhua muiden päälle.
No laita Teemulle viestiä,että hankkii lääkityksen.
Tai sitten et laita. Ehkä parempi.
Ei taida olla Teemulla diagnoosia. Jospa annettaisi asian olla tältä osalta?
No toi "laita viestiä' oli sitten sarkasmia.
Hups ehdin jo lähettää 🙈🙊
Kielikellon mukaan muuten molemmat on ok eli Pilvin tai Pilven
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode seuraa keskustelua.
Taas on harhat tulilla
Kaikki OFFICIAL -ketjut ovat moden aloittamia. Trollaavat ja poistelevat ja peukuttavat ja leikkivät innostuneita Käärijä/Damiano ym. -faneja.
Siksi ei jaksa tähänkään enää kirjoitella.
-winner-
Moi winner
ootko mode
Henri leipoo hapanjuurileipää, kun haluaa maadoittua ja tekee kuulemma aika hyvää leipää. Haluan Henrin leipomaan mun keittiöön! <3
Vierailija kirjoitti:
Henri leipoo hapanjuurileipää, kun haluaa maadoittua ja tekee kuulemma aika hyvää leipää. Haluan Henrin leipomaan mun keittiöön! <3
Söpöä. Härkä maamerkkinä tarvitsee maadoittumista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri essu päällä leipomassa leipää <3
Vierailija kirjoitti:
Kielikellon mukaan muuten molemmat on ok eli Pilvin tai Pilven
Pilvi -> Pilvenä
Pilvi -> Pilvinä
Meni maku koko Siipolaan niiden haukkukommenttien tykkäilyjen myötä. Höpöhöpö se kukaan muu ole ollut. Itse ollut varma voitostaan ja vituttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Härkä on harkitseva nautiskelija, jolle aistinautinnot ovat hyvin tärkeitä, erityisesti kosketusaisti. Härkä rakastaa mukavuutta ja itsensä hemmottelua, joka voi johtaa myös paino-ongelmiin. Härkä on voimakastahtoinen, miellyttävä ja kärsivällinen luonne. Härkä kommunikoi usein paremmin kosketuksen tai läsnäolon kautta kuin puhumalla. Härkä arvostaa juuria ja kunnioittaa perinteitä."
Vierailija kirjoitti:
Meni maku koko Siipolaan niiden haukkukommenttien tykkäilyjen myötä. Höpöhöpö se kukaan muu ole ollut. Itse ollut varma voitostaan ja vituttanut.
Kenen kommenteista on tykännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on siis poistettu mun tavallisia viestejä, mutta samalla tuotu kopiona toisesta ketjusta. Mit vit. >D
Kai sitä nyt saa olla huolissaan Spotify-tilastoista vaikka fanittaa.
Jep jotenkin tosi herkästi lähtee viestejä nyt, aiheettomiakin sellasiia
Johtunee siitä trollista. Ehkä mode poistaa samassa rytäkässä vahingossa muitakin viestejä kuin sen trollin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on siis poistettu mun tavallisia viestejä, mutta samalla tuotu kopiona toisesta ketjusta. Mit vit. >D
Kai sitä nyt saa olla huolissaan Spotify-tilastoista vaikka fanittaa.
Jep jotenkin tosi herkästi lähtee viestejä nyt, aiheettomiakin sellasiia
Johtunee siitä trollista. Ehkä mode poistaa samassa rytäkässä vahingossa muitakin viestejä kuin sen trollin.
No aika huolimatonta on. Kai sillä on työkalut nähdä että tuli eri henkilöiltä
Sinulla.