UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinne viroon meni? Olisko heittää linkkiä?
Brother apollo - bad boy
Tämähän oli hyvä. Nauroin videon lopulle :D Minusta parempi kuin nämä kaksi UMK-biisiä mitkä nyt on julkaistu.
Ulkomaalaiset kritisoi bad boy kliseetä, mutta itse otin huumorilla. Yhden räppäribiisin olisi voinut jättää väliin ja valita tää. Mut kai nyt halutaan viedä Suomiräppiä maailmalle. 😞
En ole oppinut pitämään Käärijän esiintymisistä, biiseistä vaikka kakkoseksi tulikin. Sijoitus oli hyvä vaikka, en vieläkään ymmärrä miksi. Kyllä kanava vaihtuu kun sen biisi alkaa soida. Vielä karmeampaa kuraa tänä vuonna tarjolla. Eipä tarvitse katsoa eikä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brother apollo - bad boy
Tämähän oli hyvä. Nauroin videon lopulle :D Minusta parempi kuin nämä kaksi UMK-biisiä mitkä nyt on julkaistu.
Miten tämä on otettu Virossa vastaan? Näkyy olevan warner music Finlandin listoilla.
Vierailija kirjoitti:
Siipolan isä on ihan elävien kirjoissa eli biisi kertoo hänen isänsä tuttavan kuolemasta.
Netissä pyörivän lyhyen pätkän perusteella ei vakuuttanu toi Siipolan biisi yhtään, aivan sontaa. Saa nähä minkälaisen vastaanoton saa kun kokonaan kuulee ton biisin, mutta itse voin jo sanoa että ei mulle ainakaan tuu olemaan mikään voimabiisi, ei hänen muutkaan biisit anna mulle mitään. Siipolahan ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, vaikka se olisi rakentaavaa. Siipola on saanut joskus kommentteja sosiaalisen median sivustoilleen hänen pukeutumisesta, äänestä ja musiikista ja aina hän on tälläiset kommentit poistanut. Kun kerran lähtee tähän julkisuusleikkiin, pitää myös kestää se että ei niitä kivoja kommentteja kaikilta tuu, ei hän vaan ole kaikkien mieleen.
Joo eikä oo riittänyt pelkkä kommentin poistaminen vaan on joutunu heti estolle, naurettavaa touhua.
Varmaan musiikkimaku paskana, mutta minä tykkään tosta bad boysta. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brother apollo - bad boy
Ulkomaalaiset kritisoi bad boy kliseetä, mutta itse otin huumorilla. Yhden räppäribiisin olisi voinut jättää väliin ja valita tää. Mut kai nyt halutaan viedä Suomiräppiä maailmalle. 😞
Mäkin luulin ensin että siinä olis sellanen bad boy klisee, mutta se loppu paljastikin huumorin :D
Vierailija kirjoitti:
Auts virolaisetkin puhuu Käärijästä, niin kuin olisi voittanut. Loreen on kyllä nyt unohtunut kokonaan.
Teen veikkauksen jo tässä vaiheessa, että Norjan tekoäly-kappale voittaa. Jos valitaan ehdokkaaksi, siis.
Juuri sen tyyppinen, mitä viisuissa äänestetään. Mutta Norja teki sen mitä Suomi viimeksi, eli karsinnan taso on niin kova, että saa nähdä miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Huhujen mukaan Kari Tapion hologrammi osallistuu.
Räpillä tietty
Lähtiskö uudistunut Popeda kisoihin, jos maksetaan? 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brother apollo - bad boy
Miten huumori saadaan liveen, jotta yleisö äkkää? Viron tykkäyslistassa noin 11-7 sija, niillä on se Cecilia
Miten nopeasti terroristiuhan vuoksi saadaan ruotsista viisut nokia arenalle, niin, että Ruotsi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brother apollo - bad boy
Video on tosiaan ihan mahtava. Harmi ettei päässyt UMK:hon. Viro tuskin valitsee suomalaista edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brother apollo - bad boy
Video on tosiaan ihan mahtava. Harmi ettei päässyt UMK:hon. Viro tuskin valitsee suomalaista edustajaa.
No nyt luukuttaan katsojamääriä. Näyttää suositummalta. 😄
Tällä Wiwibloggsin live talk - videolla ruoditaan UMK:n julkaistuja biisejä 19 min. kohdalta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, etenkin siitä videosta.
No sehän menis hyvin, jos Viroa edustaisi suomalainen bändi ja Suomea virolainen räppäri :D
Siipola on 100% teennäinen naurettavuuteen saakka. Yleisö vaistoaa tällaiset jutut.