Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
1721/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun oon kuunnellut pari kertaa ne 2 julkistettua biisiä, niin taidan tykätä Sexmanen kappaleesta enemmän. Sanoituksissa on enemmän syvyyttä. 

Mun mielestä tossa on jotain kornia kun pitää painottaa kulta ja platinalevyjä. No kai toi isottelu kuuluu räppiin. Syvyys tulee ehkä siitä kun todetaan että mielenterveyden vuoksi saavutuksetkaan ei aina tunnu millekään 

Saa kai niistä mainita? Ei ollu mun mielestä mitenkään pullistelevaan tyyliin sanoitettu, vrt. vaikka jenkkiräppäreiden omakehu. 

Vierailija
1722/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta: jos esim. Saran kappale ei innostais yhtään suomalaisia, mutta saavuttais ihan jäätävän suosion ulkomailla ja nostais Suomen vedonlyöntitilastoissa korkealle niin haluaisitteko lähettää sen vai jonkun muun biisin mikä on enemmän omaan mieleen?

Ihan tyhmä kysymys mut oon tätä miettinyt enkä tiedä omaa mielipidettäni tähän :D

Tänä vuonna ihan sama. Muina vuosina tietenkin sen millä on paras potentiaali menestyä.

Mua ei nappaisi lähettää jotain josta joku ehkä tykkäisi mutta itse en yhtään. Hauskinta on katsoa jos joku oma lemppari lähetetään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millos näitä kappaleita saadaan lisää kuunteluun? 

Vierailija
1724/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tuo Baby Lasagna. Tuskin silti voittaisi, niin vahvasti tulee Käärijä mieleen. Yleensä menestystä ei tule jos kopioidaan edellisvuotta. 

Kappaleena on kyllä niin erityinen, että en usko Käärijällä olevan vaikutusta menestykseen. 

Vierailija
1725/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliltaöin julkaistaan seuraava ja viimeinen tulee kun torstai vaihtuu perjantaiksi. Viralliset julkaisut siis, vuotoja en huomioi. 

Vierailija
1726/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini tuskin jaksaisi Euroviisurumbaa kun jo pelkkä musavideon kuvaus on saanut hänet hermostumaan ja karjumaan avustajalleen.

Vierailija
1727/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaistaanko seuraava biisi tänä yönä?

Vierailija
1728/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän jesse Markista, niin äänestän häntä vaikkei lähtisi viisuihin. Menköön sitten toiseksi tullut

Vierailija
1729/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä tulee paskalla

Vierailija
1730/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun oon kuunnellut pari kertaa ne 2 julkistettua biisiä, niin taidan tykätä Sexmanen kappaleesta enemmän. Sanoituksissa on enemmän syvyyttä. 

Saako noihin kappaleisiin vielä lisätä elementtejä? Tuli mieleen, että Sexmanen biisissä se kertsi on niin semmonen pehmeä, että siihen sopisi viulut taustalle! 

Sellot

Vierailija
1731/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hienoa jos Suomi näyttäisi tietä ja ilmoittaisi ekana jäävänsä pois euroviisuista jos Israel saa osallistua. Vuonna 2022 näin kävi Venäjän osallistumisen kanssa ja täytyy sanoa et silloin olin ihan helkutin ylpeä YLE:n rohkeudesta. 

Vierailija
1732/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis hienoa jos Suomi näyttäisi tietä ja ilmoittaisi ekana jäävänsä pois euroviisuista jos Israel saa osallistua. Vuonna 2022 näin kävi Venäjän osallistumisen kanssa ja täytyy sanoa et silloin olin ihan helkutin ylpeä YLE:n rohkeudesta. 

No äänestetään jesse mark voittoon, saa ainakin julkisuutta.

Vierailija
1733/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Israelin puolella. En terrorismin. 

Vierailija
1734/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoha missään ketjua näistä UMK 393 ei valitusta.

Mitä noille biiseille tapahtuu?

Vierailija
1735/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkoha missään ketjua näistä UMK 393 ei valitusta.

Mitä noille biiseille tapahtuu?

Artistit saa itse päättää mitä biiseillään tekevät. Yksihän lähetti viron karsintoihin ja pääsi sinne. Muuten voi vaikka parannella ja hakea ens vuonna uudestaan!

Vierailija
1736/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on käyttökelpoista kamaa, ettei yle ole siinä osuuksia vaatimassa?

Eli voi lähettää ens vuonna uudestaan, hioo vähän, lisää viulut, sellot tai saksofonin. Voi lykästää!

Vierailija
1737/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinne viroon meni? Olisko heittää linkkiä?

Vierailija
1738/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta: jos esim. Saran kappale ei innostais yhtään suomalaisia, mutta saavuttais ihan jäätävän suosion ulkomailla ja nostais Suomen vedonlyöntitilastoissa korkealle niin haluaisitteko lähettää sen vai jonkun muun biisin mikä on enemmän omaan mieleen?

Ihan tyhmä kysymys mut oon tätä miettinyt enkä tiedä omaa mielipidettäni tähän :D

Mä luotan siihen että tunnistan hyvän biisin kun kuulen sellaisen. Esim. Käärijä ja Blind Channel. Silloin ei tarvinnut miettiä hetkeäkään mitä aikoo äänestää. Jos taas kaikki biisit on pliisuja, niin sitten valinta on vaikeampi.  Mutta siis varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata :D Parasta biisiä kuitenkin aina äänestän enkä mieti sitä mikä sopisi viisuihin, koska uskon että hyvä biisi on hyvä biisi missä vaan.

Vierailija
1739/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän hyökkäyssota Ukrainassa on aivan eri t

asia kuin Israelin taistelu terroristijärjestöä vastaan.

Vierailija
1740/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinne viroon meni? Olisko heittää linkkiä?

Brother apollo - bad boy

Ketju on lukittu.