Kuinka monta kertaa kuukaudessa imuroitte?
Kommentit (65)
Äiti käski imuroimaan neljä kertaa kuussa, ja yleensä imuroin aina alkukuusta monta kertaa, niin sitten loppukuusta ei tartte enää imuroida...
Imuroin päivittäin, yleensä aamulla. Joskus illalla uudestaan, jos näyttää likaiselta tai joku on käynyt kylässä.
Imuroin 2 kertaa viikossa ja asun yksin. Inhoan sotkua.
Imuroin vain kokkelia mallitytön tisseiltä, muut ihmiset hoitavat siivouksen
Semmoisia viiden minuutin pikapyrähdyksiä varmaan tuhat. Pidempään ei pysty imuroimaan. Imurin ääni on yksi maailman rasittavimmista.
Kerran viikossa imuroin. Ja sitten toki jos vaikka riisinjyviä putoaa lattialle ruokaa laittaessa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Imuroin vain kokkelia mallitytön tisseiltä, muut ihmiset hoitavat siivouksen
Ai sen tytön siivouksen sinun jäljiltäsi? Kuulostaa jo vähän oudolta. Onkohan se edes laillista.
2 kertaa viikossa koko talo ja 2-4 kertaa päivässä pahin kohta. Talossa kaksi koiraa, kaksi kania ja kaksi lasta, kaksi aikuista.
Jokainen meistä (ihmisistä) imuroi, joten en tiedä montako kertaa juuri itse.
Yhteensä n.20 x kuussa.
Imuroin 1-2 kertaa viikossa. Kuluneena viikkona olen imuroinut kaksi kertaa ja pessyt kerran lattiat.
Laskutaito hukassa, siis n. 110 x kk. Ylläoleva.
Vierailija kirjoitti:
Imuroin 1-2 kertaa viikossa. Kuluneena viikkona olen imuroinut kaksi kertaa ja pessyt kerran lattiat.
Asun yksin mutta tykkään siististä kodista.
Itse en imuroi koskaan, siivooja imuroi kerran viikossa.
Noin viiden päivän välein mutta joskus vain aika kevyesti. Asun yksin pienessä kaksiossa. Pidän puhtaudesta ja siisteydestä.
Melkein joka päivä. Koirasta lähtee karvaa ja aina tulee hiekkaa, ym. roskaa eteiseen.
Imuroin kerran viikossa