Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
1681/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua suoraan sanottuna v_tuttaa tämä nykyinen seitsikko kappaleineen ja klippeineen. Tiktokissa ja muissa someissa muut artistit ja yhtyeet ovat alkaneet julkaista hylättyjä hakukappaleitaan ja sieltä on löytynyt jo tosi hienoja helmiä jotka joutuivat siirtymään jonkun saamarin Sinin sipulirenkutuksen ja Winmanin eurodancen takia.

Ketkä artistit on julkaisseet hylättyjä biisejään? Kiinnostaisi kuulla.

Vierailija
1682/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua suoraan sanottuna v_tuttaa tämä nykyinen seitsikko kappaleineen ja klippeineen. Tiktokissa ja muissa someissa muut artistit ja yhtyeet ovat alkaneet julkaista hylättyjä hakukappaleitaan ja sieltä on löytynyt jo tosi hienoja helmiä jotka joutuivat siirtymään jonkun saamarin Sinin sipulirenkutuksen ja Winmanin eurodancen takia.

No jep. Oon ihan varma että esim Sini on päässyt vaan nimensä takia tonne. Jos joku nobody olisi tehnyt tuollaisen sipuli-seksi-renkutuksen ei taatusti olisi otettu mukaan.

Mä en vielä tiedä Sinin biisistä mitään. Tää sipuliseksi kuulostaa kyllä mielenkiintoselta, not gonna deny 😃 Sipulia ja paskaa tänä vuonna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt sitten Mikael Gabrielin harteilla koko homma. Harmi vain etten ole koskaan kyseiseen artistiin tykästynyt niin taisi tän vuoden Umk olla mulle vähän huti. Windows95 man, ootteko tosissanne? 

Jesse ja Sini ei vissiin lähde viisuihin (ei siinä että todennäköisesti olisin Sinin halunnutkaan lähtevän menneiden musiikillisten ansioiden perusteella). Jessen biisi voi ollakin ihan mielenkiintoinen. 

Jesse ja Sinikö ei lähde viisuihin? No, mitä ihmettä, ne tekevät Nokia Areenalla? Voisivat antaa paikat kahdelle seuraavalle!

Vierailija
1684/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vuosi esiintyjineen aiheuttaa mussa samat tunnetilat kuin Portion Boys viime vuonna. Tää vuosi on kuin Portion Boys kerrottuna monella artistilla. Oispa siellä karkkipussissa jotain hyviäkin karkkeja.

No ei viime vuotta voi varmaan voittaakaan koskaan että eipä siinä. Löyty sellanen helmi.

Ei oo hyviä karkkeja. Ei nallekarkin karkkia. Paskoja ovat.

Vierailija
1685/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sit tapahtuu jos Jesse tai Sini valitaan, ketkä ei aio kuitenkaan viisuihin mennä

Vierailija
1686/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt sitten Mikael Gabrielin harteilla koko homma. Harmi vain etten ole koskaan kyseiseen artistiin tykästynyt niin taisi tän vuoden Umk olla mulle vähän huti. Windows95 man, ootteko tosissanne? 

Jesse ja Sini ei vissiin lähde viisuihin (ei siinä että todennäköisesti olisin Sinin halunnutkaan lähtevän menneiden musiikillisten ansioiden perusteella). Jessen biisi voi ollakin ihan mielenkiintoinen. 

No nyt tarvittais sitten 2 uutta kilpailijaa Jessen ja Sinin tilalle. Nuo voisi heivata kisasta eikä julkaista heidän videoitaan, jos kerran eivät viisuihin ole menossa.

Vierailija
1687/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sit tapahtuu jos Jesse tai Sini valitaan, ketkä ei aio kuitenkaan viisuihin mennä

Katotaan listalta seuraava? Mua ainakin tympis mennä tavallaan varavaihtoehtona. 

Vierailija
1688/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse ja Sinikö ei lähde viisuihin? No, mitä ihmettä, ne tekevät Nokia Areenalla? Voisivat antaa paikat kahdelle seuraavalle!

No esiintyvät tietenkin umk kisassa nokia areenalla. Tyhmä kysymys.

Vierailija
1689/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska myy!

Vierailija
1690/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset boikotti-viisut oliskin ikimuistoiset, jos muitakin maita jättäytyisi pois. Vähän kuin se taannoinen Formula 1 -kisa, jossa jonkun rengasfirma-boikotin takia kisaan lähti kuusi autoa.

Vierailija
1691/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran hysteerisesti, jos sen Paska-balladin esityksessä lavalla on Euroviisu-tyylinen tuuletin tai tuulikone.

Vierailija
1692/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska myy!

No niinpä. Nykyään radioissa soi paskaa sielutonta musiikkia josta suuri osa on jotain räppiä vailla melodiaa tai jotain vanhoja melodioita valittu vanhoista kappaleista jotka on lisätty johonkin geneeriseen renkutusbiisiin joka on tehty mahdollisimman helposti vailla vaatimusta suurempaan luovuuteen

Vierailija
1693/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs he sinne menevät jos ei viisutkaan kiinnosta?

Vierailija
1695/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan ei tarjoa Israelille sympatiaa Hamasin terrori-iskun jälkeen? 

Vierailija
1696/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nauran hysteerisesti, jos sen Paska-balladin esityksessä lavalla on Euroviisu-tyylinen tuuletin tai tuulikone.

Paska lentää tuulettimeen.

Vierailija
1697/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shit hit the fan! 

Vierailija
1698/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs he sinne menevät jos ei viisutkaan kiinnosta?

Haistattavat viisuille paskan?

Vierailija
1699/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kukaan ei tarjoa Israelille sympatiaa Hamasin terrori-iskun jälkeen? 

Niinpä. Hamashan tämän koko sopan aloitti.

Vierailija
1700/20622 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään UMK ja vetäydytään kisoista. Sit ei tarvii miettiä mitään poliittisia tilanteita tai ketä ollaan tukemassa jos osallistutaan

Passaa mulle erityisen hyvin, etenkin tänä vuonna :D

Luin, että paskaa mulle erityisen hyvin

Ketju on lukittu.