UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtevät, niin on korkea aika ruveta tekemään ulkomaille tunetuksi biisiä ja antaa haastatteluita.
Voi tätä ymmärtämätöntä YLEn toimintaa.
Sen suhteen ei todellakaan ole mikään kiire. Vuosi sitten UMK:ta ei tässä vaiheessa oltu edes pidetty, kun nyt jo hötkyillään ja hermoillaan kiirettä ja hoppua.
Juu ei tässä kiire ole haastisten ja vastaavien kanssa. Mun puolesta voivat tehdä vaikka nolla haastista ja jättää somen niin vähälle käytölle kuin haluavat, kunhan lähtevät sinne Ruotsiin. Ja me äänestäjät halutaan tästä pian varma tieto. Myös muut UMK-ehdokkaat nyt elävät epävarmuudessa, kun eivät tiedä, tuleeko kutsu kisoihin. Tämän suhteen olisi nyt tärkeää, että päätös tulisi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko wiwibloggsin instastoorissa eilen no rules-aiheisen julkaisun/meemin?
Tyyliin euroviisufanit tanssimassa nyt no rulesin tahtiin, vaikka ensin vihasivat sitä 🥳
Suhtautuivat Käärijäänkin ensin hieman varauksella, mutta lopulta lämpesivät sille.
Wiwibloggs niin salaa rakastaa tätä.
Olen kolme kertaa yrittänyt laittaa tämän viestin. Ei vaan julkaista. Ja pahoittelut jos tulee sitten kolmeen kertaan.
Eli, wiwimuija Susan on ainakin ihan in lööv Windows95maniin. Tässä joku video siitä:
https://www.instagram.com/reel/C3aTDr9N4Tt/?igsh=emM1a3c2aXRxOHN4
Keisteri itse jakoi tuon puoli seiskan mainoksen. Eli päätös on tehty mutta Yle ei halua vielä ilmoittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juhlin vasta sitten, kun ilmoittavat kunnolla että lähtevät viisuihin. Kiva tosin, että osa jaksaa olla positiivisia ja mäkn vielä olin viime viikolla jossain vaiheessa. Tälle päivälle oli odotukset et tulisi joku tiedote. No tuo Puoli Seitsemän lisää vähän toivoa.
Niin millainen puoli seitsemän siinä oli?
Jos oli 1/7 tai 1/2 7, vai 6:30 tai 18:30
Kai ne voivat mennä Puoli Seitsemään selittelemään myös sitä, jos eivät lähde.
Miksi YLE panttaisi tätä tietoa?
Belgian dark pop iskee kyllä. Biisin nimi julkistettiin jo aiemmin ja sen perusteella luultiin vissiin että se ois tanssia koska party mainittu mutta se onkin synkkää ja kasvaa stadionmaiskeksi.
Tässä siis se vika minuutti jos jollekin ei näkyny klipin toinen osa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liettua ei ole vielä koskaan voittanut. Oli epäonnisesti ennakkosuosikki koronavuonna, kun viisut peruttiin. Nyt voisi olla niiden aika. Kuuntelin tänään niiden biisiä repeatilla, on hyvä.
Koronavuosi ois ollu tosi hyvä laadultaan, mutta Liettua ois ollu kärkikahinoissa ehdottomasti. The roopin paras biisi oli se.
Siellä olisi tosiaan ollut niin paljon muitakin hyviä biisejä että voittajaa olisi ollut aika mahdoton etukäteen ennustaa.
Oma suosikkini koronavuoden biiseistä oli Italian Diodaton Fai Rumore, mutta hänen tämänvuotinen San Remo -biisinsä oli pettymys.
Onko tässä viivyttelyssä vain ja ainoastaan kyse siitä palstiinan-israelin asiasta?
Voiko tähänliittyä jotain muuta? Kansaivälinen tapahtuma ja 200 miljoonaa katsojaa on jokaiselle uskomaton kokemus.
Sitten kun on taas kotona voi lepäillä ja miettiä hankinko elämälle rahallisen turvallisuuden keikkailemalla ja säästän ja investoin muutaman vuoden ajan. Elämä jatkuu helpompana No Rules meiningillä.
Loreen korvaa winukat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liettua ei ole vielä koskaan voittanut. Oli epäonnisesti ennakkosuosikki koronavuonna, kun viisut peruttiin. Nyt voisi olla niiden aika. Kuuntelin tänään niiden biisiä repeatilla, on hyvä.
Koronavuosi ois ollu tosi hyvä laadultaan, mutta Liettua ois ollu kärkikahinoissa ehdottomasti. The roopin paras biisi oli se.
Siellä olisi tosiaan ollut niin paljon muitakin hyviä biisejä että voittajaa olisi ollut aika mahdoton etukäteen ennustaa.
Luultavasti Islantiin mutta tosiaan vaikee ennustaa. Harmi islannille ja Liettualle, joilta molemmilta voitto puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Keisteri itse jakoi tuon puoli seiskan mainoksen. Eli päätös on tehty mutta Yle ei halua vielä ilmoittaa sitä.
Voihan se jakaa mainoksen myös siksi, että selittää siellä päätöstään myös siinä tapauksessa, että ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juhlin vasta sitten, kun ilmoittavat kunnolla että lähtevät viisuihin. Kiva tosin, että osa jaksaa olla positiivisia ja mäkn vielä olin viime viikolla jossain vaiheessa. Tälle päivälle oli odotukset et tulisi joku tiedote. No tuo Puoli Seitsemän lisää vähän toivoa.
Ketä se sitten kiinnostaisi? Olisi kyllä virhe arvio Yleltä laittaa perjantain prime timeen jätkät selittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi YLE panttaisi tätä tietoa?
Hyvä kysymys. En ymmärrä heidän toimintaansa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtevät, niin on korkea aika ruveta tekemään ulkomaille tunetuksi biisiä ja antaa haastatteluita.
Voi tätä ymmärtämätöntä YLEn toimintaa.
Sen suhteen ei todellakaan ole mikään kiire. Vuosi sitten UMK:ta ei tässä vaiheessa oltu edes pidetty, kun nyt jo hötkyillään ja hermoillaan kiirettä ja hoppua.
Juu ei tässä kiire ole haastisten ja vastaavien kanssa. Mun puolesta voivat tehdä vaikka nolla haastista ja jättää somen niin vähälle käytölle kuin haluavat, kunhan lähtevät sinne Ruotsiin. Ja me äänestäjät halutaan tästä pian varma tieto. Myös muut UMK-ehdokkaat nyt elävät epävarmuudessa, kun eivät tiedä, tuleeko kutsu kisoihin. Tämän suhteen olisi nyt tärkeää, että päätös tulisi nopeasti.
Nopeasti? Ovat jahkailleet jo reilun viikon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se sitten kiinnostaisi? Olisi kyllä virhe arvio Yleltä laittaa perjantain prime timeen jätkät selittelemään.
Katsojaluvut?
No sehän vasta katsojia keräisikin, kun ilmoittavat raskain mielin, etteivät lähde viisuihin. :D Toivottavasti näin ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä viivyttelyssä vain ja ainoastaan kyse siitä palstiinan-israelin asiasta?
Voiko tähänliittyä jotain muuta? Kansaivälinen tapahtuma ja 200 miljoonaa katsojaa on jokaiselle uskomaton kokemus.
Sitten kun on taas kotona voi lepäillä ja miettiä hankinko elämälle rahallisen turvallisuuden keikkailemalla ja säästän ja investoin muutaman vuoden ajan. Elämä jatkuu helpompana No Rules meiningillä.
Ilman muuta tässä on kyse siitä, että Israel neuvottelee parhaillaan Hamasin kanssa, koska Windows95man jättäisi muuten osallistumatta Euroviisuihin. Windows95man ilmoittaa ratkaisustaan heti, kun Gazaan on saatu tulitauko. Toinen varteenottava vaihtoehto on, ettei näillä asioilla ole oikeasti mitään tekemistä keskenään. Kumpaa veikkaatte?
Näin saksit oikeaoppiset Windows95man-shortsit
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-saksit-oikeaoppiset-windows95m…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma suosikkini koronavuoden biiseistä oli Italian Diodaton Fai Rumore, mutta hänen tämänvuotinen San Remo -biisinsä oli pettymys.
Fai rumore oli niin kaunis ja koskettava, että tuntuu että se oli jotenkin tarkoitettu siihen vuoteen. Sehän veti sen tyhjällä stadionilla rajoitusten aikaan ja ihmiset luukutti sitä parvekkeelta. Viisuissa väliaikaesityksensä oli myös liikuttava.
Tän vuotinen ei ollu niin hyvä mutta silti kelpo, Italiassa arvostavat sitä että säveltää ja sanoittaa kaiken itse.