UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Mä juhlin sitten, kun tulee virallinen vahvistus asiaan. Haluun olla täysin varma siitä, että lähtevät ja siitä tulee Yleltä tiedote.
NO RULES!
Juhlimiseenkaan ei oo sääntöjä. Juhlitaan kukin milloin parhaalta tuntuu.
Mä avaan nyt shampanjan. Oon töissä mutta ei haittaa. No rules! It's how I live my life!
Vierailija kirjoitti:
Tuo palestiina-aktivismi on ihan täysin pienen piirin vallankäyttöä ja se kumpuaa syvästä Israel-/USA-vihasta joka tietyllä laidalla on vallinnut aina. Ei nuo oikeasti lapsista välitä, muutenhan kiinnostaisi myös kibbutseilla tapetut lapset.
Tai mm. Joensuun tapaus.
Nyt akat ja ukot veikkauksia tiskiin, saadaanko tiedote tänään ennen klo 17?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin viime yönä jotain tosi sekavaa unta jossa puoli seiskan Olli-Pekka ja Teemu oli jotenkin sama henkilö, tai ne sekoittui siinä, en muista enää tarkemmin unta, mutta olikohan enne :D
Ja mä en siis edes katso puoli seiskaa tyyliin koskaan.
Näet enneunia. Olet noita!
Tuon lisäksi sain viikonloppuna tosi vahvan etiäisen siitä, että Henri on nyt tehnyt päätöksen, että lähtee. Mutta koska tässä on itsellä niin paljon tunteita pelissä, niin ei voi ihan täysin luottaa noihin intuitioihin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoinhan että Vainu hoitaa homman! Mulle tuli hyvä fiilis tästä kun katselin aamulla Ryhmä Hauta 👍🏻
😁👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin viime yönä jotain tosi sekavaa unta jossa puoli seiskan Olli-Pekka ja Teemu oli jotenkin sama henkilö, tai ne sekoittui siinä, en muista enää tarkemmin unta, mutta olikohan enne :D
Tuon lisäksi sain viikonloppuna tosi vahvan etiäisen siitä, että Henri on nyt tehnyt päätöksen, että lähtee. Mutta koska tässä on itsellä niin paljon tunteita pelissä, niin ei voi ihan täysin luottaa noihin intuitioihin.
Mulla taas ollut koko päivän tunne, että Henri saanut levättyä viikonlopun aikana ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä juhlin sitten, kun tulee virallinen vahvistus asiaan. Haluun olla täysin varma siitä, että lähtevät ja siitä tulee Yleltä tiedote.
Luulisi kohta tulevan, jos kerran lähtevät. Jos ei tänään kuulu mitään, niin edustajuutta vielä selvitellään, ja nuo Puoli Seitsemän ohjelmatiedot ovat oikeasti vanhentuneet.
Mä en uskalla vielä nuolaista ennen kuin tipahtaa :/
Vierailija kirjoitti:
Yleltä paha virhe päästää vanhentuneet ohjelmatiedot julki. Tai ehkä joku siellä haluaa hämmentää ja provosoida.
Höpö. Sulla ittelläs on nyt vanhaa tietoo.
IHANAAA HENRIII 💛
Juhlitaankohan me liian aikasin? Oon myös ihan valmis poksauttaa kuohuvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi kohta tulevan, jos kerran lähtevät. Jos ei tänään kuulu mitään, niin edustajuutta vielä selvitellään, ja nuo Puoli Seitsemän ohjelmatiedot ovat oikeasti vanhentuneet.
Eikös nuo Puoli seitsemän viikon vieraat -lista ole ilmestynyt 35 min sitten.
Oon valmis antamaan kaiken anteeksi kaikille, jos he nyt oikeesti lähtee :D
Vierailija kirjoitti:
IHANAAA HENRIII 💛
Juhlitaankohan me liian aikasin? Oon myös ihan valmis poksauttaa kuohuvaa
Pistäkää nyt virallinen tiedote niin voin poiketa tänään vielä Alkossa. Oon lomalla ja parin päivän päästä myös synttärit niin vois juhlistaa 😂🥳
Kukaan ei ainakaan voi syyttää, etteikö vauvapalstalaisten usko olisi vahvaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ollut koko päivän tunne, että Henri saanut levättyä viikonlopun aikana ihan kunnolla.
Jos tässä nyt useammalla on tällaista vahvaa intuitiivista fiilistä asiasta, niin mä jo melkein tän perusteella oon valmis luottamaan... Intuitio on niin usein oikeassa, vaikka tässä keississä isot tunteet saattaa kyllä sekoittaakin.
Teemu ja Henri me rakastetaan teitä!!!