Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
15241/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ja Henri me rakastetaan teitä!!!

Vierailija
15242/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juhlin sitten, kun tulee virallinen vahvistus asiaan. Haluun olla täysin varma siitä, että lähtevät ja siitä tulee Yleltä tiedote.

NO RULES!

Juhlimiseenkaan ei oo sääntöjä. Juhlitaan kukin milloin parhaalta tuntuu. 

Mä avaan nyt shampanjan. Oon töissä mutta ei haittaa. No rules! It's how I live my life!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15243/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo palestiina-aktivismi on ihan täysin pienen piirin vallankäyttöä ja se kumpuaa syvästä Israel-/USA-vihasta joka tietyllä laidalla on vallinnut aina. Ei nuo oikeasti lapsista välitä, muutenhan kiinnostaisi myös kibbutseilla tapetut lapset. 

Tai mm. Joensuun tapaus.

Vierailija
15244/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt akat ja ukot veikkauksia tiskiin, saadaanko tiedote tänään ennen klo 17?

Vierailija
15245/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä jotain tosi sekavaa unta jossa puoli seiskan Olli-Pekka ja Teemu oli jotenkin sama henkilö, tai ne sekoittui siinä, en muista enää tarkemmin unta, mutta olikohan enne :D

Ja mä en siis edes katso puoli seiskaa tyyliin koskaan.

Näet enneunia. Olet noita!

Tuon lisäksi sain viikonloppuna tosi vahvan etiäisen siitä, että Henri on nyt tehnyt päätöksen, että lähtee. Mutta koska tässä on itsellä niin paljon tunteita pelissä, niin ei voi ihan täysin luottaa noihin intuitioihin.

Vierailija
15246/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisukuppila toimii taas

Vierailija
15247/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoinhan että Vainu hoitaa homman! Mulle tuli hyvä fiilis tästä kun katselin aamulla Ryhmä Hauta 👍🏻

😁👍

Vierailija
15248/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä jotain tosi sekavaa unta jossa puoli seiskan Olli-Pekka ja Teemu oli jotenkin sama henkilö, tai ne sekoittui siinä, en muista enää tarkemmin unta, mutta olikohan enne :D

Tuon lisäksi sain viikonloppuna tosi vahvan etiäisen siitä, että Henri on nyt tehnyt päätöksen, että lähtee. Mutta koska tässä on itsellä niin paljon tunteita pelissä, niin ei voi ihan täysin luottaa noihin intuitioihin.

Mulla taas ollut koko päivän tunne, että Henri saanut levättyä viikonlopun aikana ihan kunnolla.

Vierailija
15249/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juhlin sitten, kun tulee virallinen vahvistus asiaan. Haluun olla täysin varma siitä, että lähtevät ja siitä tulee Yleltä tiedote.

Luulisi kohta tulevan, jos kerran lähtevät. Jos ei tänään kuulu mitään, niin edustajuutta vielä selvitellään, ja nuo Puoli Seitsemän ohjelmatiedot ovat oikeasti vanhentuneet.

Vierailija
15250/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla vielä nuolaista ennen kuin tipahtaa :/

Vierailija
15251/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleltä paha virhe päästää vanhentuneet ohjelmatiedot julki. Tai ehkä joku siellä haluaa hämmentää ja provosoida.

Höpö. Sulla ittelläs on nyt vanhaa tietoo.

Vierailija
15252/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAAA HENRIII 💛

Juhlitaankohan me liian aikasin? Oon myös ihan valmis poksauttaa kuohuvaa 

Vierailija
15253/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HENRI, HENRI, HENRI!! 

Vierailija
15254/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi kohta tulevan, jos kerran lähtevät. Jos ei tänään kuulu mitään, niin edustajuutta vielä selvitellään, ja nuo Puoli Seitsemän ohjelmatiedot ovat oikeasti vanhentuneet.

Eikös nuo Puoli seitsemän viikon vieraat -lista ole ilmestynyt 35 min sitten.

Vierailija
15255/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon valmis antamaan kaiken anteeksi kaikille, jos he nyt oikeesti lähtee :D

Vierailija
15256/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANAAA HENRIII 💛

Juhlitaankohan me liian aikasin? Oon myös ihan valmis poksauttaa kuohuvaa 

Pistäkää nyt virallinen tiedote niin voin poiketa tänään vielä Alkossa. Oon lomalla ja parin päivän päästä myös synttärit niin vois juhlistaa 😂🥳

Vierailija
15257/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wooohooo 🥳

Vierailija
15258/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää lähtekää LÄHTEKÄÄ

Vierailija
15259/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ainakaan voi syyttää, etteikö vauvapalstalaisten usko olisi vahvaa :D 

Vierailija
15260/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas ollut koko päivän tunne, että Henri saanut levättyä viikonlopun aikana ihan kunnolla.

Jos tässä nyt useammalla on tällaista vahvaa intuitiivista fiilistä asiasta, niin mä jo melkein tän perusteella oon valmis luottamaan... Intuitio on niin usein oikeassa, vaikka tässä keississä isot tunteet saattaa kyllä sekoittaakin.

Ketju on lukittu.