UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juhlin sitten, kun tulee virallinen vahvistus asiaan. Haluun olla täysin varma siitä, että lähtevät ja siitä tulee Yleltä tiedote.
Luulisi kohta tulevan, jos kerran lähtevät. Jos ei tänään kuulu mitään, niin edustajuutta vielä selvitellään, ja nuo Puoli Seitsemän ohjelmatiedot ovat oikeasti vanhentuneet.
Eikös nuo Puoli seitsemän viikon vieraat -lista ole ilmestynyt 35 min sitten.
Siksi luulisikin, että Yle olisi jo varmistanut tai varmistaa pian Win95manin edustajuuden.
Toiseen kertaan juhliminen tuntuu jo viisuvoitolta. Mua on viimeksi jännittänyt viisuissa näin paljon Käärijän pisteenlasku.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ainakaan voi syyttää, etteikö vauvapalstalaisten usko olisi vahvaa :D
Kyllä elämässä pitää olla uskoa ja toivoa, aina!
MANIFESTOIDAAN SE PIRUN TIEDOTE KLO 14 KIITOS JA NAM
Myönnän, että itellä on hieman latistuneet fiilikset edelleen tästä venkoilusta. Mutta ehkä se fiilis tästä nousee kattoon, jos tulee se virallinen tiedote lähdöstä ja annan anteeksi tämän jahkailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon valmis antamaan kaiken anteeksi kaikille, jos he nyt oikeesti lähtee :D
Mäkin toivon että pystyn. Kyllä tästä pieni särö tuli. Mutta jos he nyt ovat oikeasti ylpeitä, innostuneita ja motivoituneita Suomen edustajia niin eiköhän se tästä.
Vtut tuli. Älä yritä
Kiitos Käärijä. Se niitä tsemppas ja jako ohjeita miten koitoksesta selvitään. Ihmemies
Jos tän jälkeen vielä viedään pois, niin se on yleläiselle kenkää joka antoi tuon tiedon mennä läpi!
En halunnut tuuliviiriä presidentiksi, enkä halua tuuliviiriä euroviisuedustajaksi. Toivottavasti päätös on tehty ja pysyvät sen takana rehdisti. Ei jaksa enää mitään juupas-eipäs pelleilyä.
En olis ikinä uskonut, että saadaan näin nopeasti uusi "Käärijä"- kevät! Jeee!!!
Täälläkö te kaikki Henrin fanit ootte? Ihanaa että löysin teidät 😍
Henri on ihana! 🧡🧡🧡
Jos ne lähtee niin Käärijällä on taatusti näppinsä pelissä tsempin muodossa. 💚
Miettikääpä mimmosia pre-partyja W95M pystyy vetämään, dj:n valmiilla kokemuksella, festareitakin pistänyt sekaisin. Clippy taustalle joraamaan. Missäköhän ne tänä vuonna on? Joku Saksa ja Englanti ois erittäin hyviä kohteita ;) 12 pts!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon valmis antamaan kaiken anteeksi kaikille, jos he nyt oikeesti lähtee :D
Mäkin toivon että pystyn. Kyllä tästä pieni särö tuli. Mutta jos he nyt ovat oikeasti ylpeitä, innostuneita ja motivoituneita Suomen edustajia niin eiköhän se tästä.
Vtut tuli. Älä yritä
Kyllä mulla vähän meni fiilikset. Finaalin jälkeen olin vielä onnesta soikeana. Mutta katsotaan nyt. Ehkä heillä on hyvä selitys.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkö te kaikki Henrin fanit ootte? Ihanaa että löysin teidät 😍
Henri on ihana! 🧡🧡🧡
TERVETULOAAA! Ollaan ihan haipeissa huh en saa happee
Toivottavasti suloinen Clippykin lähtee matkaan mukaan häärimään.
Jos ne lähtee, annan Henrille ainakin kevän ajaksi anteeksi että olen sen mielestä na*si. 😆
Voisko Käärijä lainata Henkalle Bojanin pitsipaitaa?