Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
15201/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto että tämä on hyvä!! Mulla on ollut vähän taukoa tämän kuuntelussa ja katselussa, koska ärsyttää tämä tilanne että eivät ehkä lähde. Nyt kun ekaa kertaa viikkoon katsoin tuon videon niin harmittaisi kyllä jos eivät mene. Tuo vaan pitää nähdä Malmössa!! Biisikin saa heti jammaamaan ja show kruunaa kaiken. 

Vierailija
15202/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi reaktiovideon katselija totesi, että Suomi tosiaankin osaa tehdä kunnon shown. Olen 100% samaa mieltä, kun win95 esitystä vertaa muihin maihin. Biisi ei voita eikä tarvitsekaan, mutta show on mahtava ja tuo paljon sisältöä Euroviisuihin ja sen saamia äänimääriä on mielenkiintoista seurata. Saraa olisi sikäli mielenkiintoista seurata Euroviisuissa, että varsinkin jos saisi lauluun ehkä vielä parannusta niin miten se mahtava alkusuosio sitten lopulta tulisi näkyviin esim. äänestyksessä ja ylipäätään, miten suomenkielisellä balladilla menestytään. Myös Saran lavastus oli paikoitellen ihan näyttävä, se lamppu oli kuitenkin aika hankalan näköinen, kun katseli areenalla toisesta kulmasta kuvattua materiaalia. Pari mustiin pukeutunutta kävi sitä lamppua pallottelemassa ja liikuttelemassa, välillä tuntui, että miten hitossa Sara voi keskittyä siihen lauluun, kun lamppu viuhuu edestakaisin ihan siinä vieressä ja piti koko ajan pitää mielessä, kenen vuoro olikaan sitä nyt heittää jne. Aika vaikeita tosiaan nämä ylen koreografiat, esim. Sinillä pilattiin kaikki mahdollisuudet ja Henrillä kipuaminen tikkaita pitkin sinne munan päälle oli aika vaikeen näköistä, siinä ei saa kompuroida yhtään jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15203/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu ja Henri Ylen Puoli Seitsemän ohjelmassa vieraana perjantaina. Onkohan tää merkki?🙏

ONKO?? Kyllä, tämä on merkki!!

Vierailija
15204/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemu ja Henri Ylen Puoli Seitsemän ohjelmassa vieraana perjantaina. Onkohan tää merkki?🙏

NO NYT!

telsu.fi ohjelman kuvauksessa lukee:

Windows95man Teemu Keisteri ja laulaja Henri Piispanen pysähtyvät studiossa matkalla Euroviisuihin. Näytämme, miten euroviisushow syntyy.

WE WANT TO BELIEVE!!!

Vierailija
15205/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mainoskikka? Vai viisufanien hysteeristä sekoilua?

Vierailija
15206/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO NYT!

Windows95man Teemu Keisteri ja laulaja Henri Piispanen pysähtyvät studiossa matkalla Euroviisuihin. Näytämme, miten euroviisushow syntyy.

Alkaa olla selvää pässinlihaa tää juttu nyt. Ylen ohjelma. Ne tietävät. Ohjelmatiedot päivitetty ja lyöty lukkoon.

Vierailija
15207/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkki korkeintaan siitä että selittävät siellä vetäytymispäätöstään.

Itse uskoisin että jos vetäytyvät niin sitten myös vetäytyvät hetkeksi julkisuudesta, eivätkä mihinkään tv-ohjelmiin mene selittelemään. Ellei sitten Yle jotenkin vaadi sellaista selittelyä.

Vierailija
15208/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein jaksa sitä lässytystä enää, että "tuemme teitä, oli päätös mikä vain" Oon ehkä sitten julma tai jotain, mutta jos päätös on ei, niin kyllä mulla menee vähän maku kumpaakin. En nyt ala heitä haukkumaan tai laittamaan mitään yksityisviestejä, mutta en mä kovin mielelläni heitä sitten katso tai kuuntele missään. Äänestäjän ja fanina koen oloni silloin huijatuksi ja petetyksi ja jo nyt on vähän semmoinen olo. Toivottavasti päätös on kyllä ja päästään nauttimaan hienosta keväästä ja voin kannustaa heitä täysillä. Vaikka no, ei tämäkään venkoilu nyt mitään hirveän kunnioittavaa ole.

Vierailija
15209/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saadaan juhlia?

Vierailija
15210/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO NYT!

WE WANT TO BELIEVE!!!

Nyt alkaa popitus! Eli Jessekin on matkalla Suomeen! 🥳😍🥰🔥Pakahdun ilosta!!

Vierailija
15211/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO NYT!

Teksti on varmaan tehty heti UMK-voiton jälkeen ja tulee muuttumaan. Euroviisuhinhan he eivät ole menossa.

Vierailija
15212/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO NYT!

Se pitää nyt pistää viisukahvit porisemaan :D Oliko tämä sitten se askel, jonka Yle lupasi telkkaritietoihin julkaistavaksi vaikkei virallista lausuntoa oo tullut. "Ei sitä vielä kukaan huomaa kuitenkaan."

Vierailija
15213/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan tuo nyt noloa jos esiintyjä yhtäkkiä vaihtuisi, kun Euroviisuille on jo ilmoitettu kuka on valittu ja fanit ovat alkaneet innostua. 

Eniten ihmettelen eikö vaakakupissa paina yhtään pettymys minkä aiheuttaa suomalaisille? Ja antaa pahan voittaa.

Suomalaiset tulevat aina viimeisenä näille aktivisteille. Ei heitä paina yhtään se että Windows95 oli ylivoimainen kansansuosikki ja suomalaisten harmitus. Äänestäjien rahatkin vietiin. 

Vierailija
15214/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO NYT!

Ei juma.... nyt lähti syke nousuun! Pliiis, let it be true!!!

Vierailija
15215/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mainoskikka? Vai viisufanien hysteeristä sekoilua?

Mainoskikka tai virhe, koska Ylellä on oltava jo tiedossa poisjäänti. Tieto ei ole kulkenut talon sisällä.

Vierailija
15216/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli Seitsemän Facebookissa myös postattu hetki sitten Teemun ja Henrin kuva <3

Vierailija
15217/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

In the heat of the night, in the thrill of the fight

I don't even care what's wrong or right

It's how I live my life, no rules!

Tämä on tavattoman kaunista tekstiä. 

Itse ihastuin aivan ensimmäiseksi biisin sanomaan, lyriikkaan. Siinä on elämänohjetta kaikille, jotka ajattelee liikaa mitä muut ajattelee.

Minäkin pidän erityisesti lyriikasta. Auttaa jaksamaan kaikkien kiusaajien keskellä. See me slay! 

Vierailija
15218/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kuunnellut biisin julkaisusta asti melkein joka päivä. Pari päivää on jäänyt välistä. On ainakin itselle iskenyt heti alusta saakka lujaa. Varsinkin ne Henrin laulamat kohdat. Että kyllä, olen tykännyt biisistä ja tykkään edelleen. Oli koko ajan mun voittaja suosikki viisuihin ja äänestinkin No rules!

Vierailija
15219/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime yönä jotain tosi sekavaa unta jossa puoli seiskan Olli-Pekka ja Teemu oli jotenkin sama henkilö, tai ne sekoittui siinä, en muista enää tarkemmin unta, mutta olikohan enne :D

Ja mä en siis edes katso puoli seiskaa tyyliin koskaan.

Vierailija
15220/20622 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.