UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, että myös Irlanti pohtii boikotointia. Maahan on Euroopan antisemitistisin valtio. Ihmettelen, jos ei aio boikotoida.
Ei ole kuulunut mitään boikottipuheita Irlannista.
In the heat of the night, in the thrill of the fight
I don't even care what's wrong or right
It's how I live my life, no rules!
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain Suomen ja ehkä Islannin karsintojen voittajat jäävät pois viisuista? Onko siitä jotain konkreettista hyötyä jos kaksi pientä maata jää pois?
Ei ole mitään hyötyä tietenkään, eikä Suomi maana ole edes jäämässä pois, kuten ei varmaan Islantikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin nyt vasta katsomassa tuon Viron biisin. Olen järkyttynyt. Pitävätkö ihmisestä tuosta oikeasti? 😁
Pitääkö joku oikeesti Suomen biisistä?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Näillä ohjeilla voisivat ihan hyvin lähteä kisaan! No rules! Mitä väliä jollain pienellä joukolla ahdistelevia pale-änkyröitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö lentojen aikataulut näe netistä 🧐😅
Ilmeisesti. Tää alkaa muistuttaa Käärijä/Jokrut huumaa pahimmillaan 😂
Todellakin :D Kohta löytyy winmanxhenkka official-ketju.
Heti kun näin musavideon, niin olin aika varma, että tämmöinen ketju tulee vielä tänne etenkin jos tulevat valituksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain Suomen ja ehkä Islannin karsintojen voittajat jäävät pois viisuista? Onko siitä jotain konkreettista hyötyä jos kaksi pientä maata jää pois?
Ei ole mitään hyötyä tietenkään, eikä Suomi maana ole edes jäämässä pois, kuten ei varmaan Islantikaan.
Miksi aktivistit sitten kuvittelevat että Suomen voittajien kiusaaminen auttaa? En tavoita ajatusta.
Oon täysillä hermoilemassa win95manin lähdöstä, mutta tasapuolisuuden nimissä täytyy sanoa, ettei tämä reilua ole Sara-faneillekaan. Koko viikko pidetty jännityksessä, jos oma suosikki kuitenkin tuleekin valituksi. Aika montaa äänestäjää tässä on kyllä viikon ajan jo vedätetty. Että eikö niitä päätöksiä olisi jo aika ylen ilmoittaa? Presidenttikin saatiin tähän maahan äänestyksen jälkeen samana iltana, mutta Euroviisuedustajaa piilotellaan kuin suurintakin valtiosalaisuutta. Nyt niitä päätöksiä julki, Yle!
Euro trance-tyyppinen viba on palaamassa nykymusiikkiin, esim yks tubettaja vertasi Calvin Harrisin tuotantoon. Tästähän ei euro dancen puitteissa puutu kuin nainen laulamassa, ja mies räppäämässä, joten tämä on nyt modernisoitu tähän päivään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan keskittyä ihailemaan vaikka virolaisia sillä välin kun suomalaiset arpoo lähtijää. Toinen Viron jouhikon soittajista nimittäin asuu Suomessa.
Viron bändissä oli komeita miehiä. Kelpasi katsella. Ja hienot puvut.
No jep. Jos ei oo käyttöä finaaliin mun Windows95 paidalle, niin laitan mustan puvun! Sopii hyvin Suomenkin kannustamiseen sellanen surupuku.
Kyllä minun mielestäni Umk voisi antaa jonkun kommentin tähän touhuun.
Koska jotain selviää? Mitä tapahtuu jos Win95 ei lähde? Kuka korvaa äänestäjille? Itse olisin äänestänyt Miklua ja Nublua jos olisin tiennyt että Win95 ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tavattoman kaunista tekstiä.
No rulesista kertoo jotakin se, että biisin ilmestymisen jälkeen sitä tietysti kuunneltiin, mutta sen jälkeen kuuntelu romahti. Lavashown ja voiton jälkeen kuuntelu taas kasvoi, mutta sekin lähinnä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin nyt vasta katsomassa tuon Viron biisin. Olen järkyttynyt. Pitävätkö ihmisestä tuosta oikeasti? 😁
Järkyttää ekalla kerralla, katsot lisää niin oot koukussa. Sama kuin Suomella.
Haluaisin niin olla kärpäsenä katossa siellä palaverissa.
Meidän verorahoillamme tällaista sekoilua😤
En minä muuta halua vaihtoon kuin ne Keisterin kalsarit. Ne vois olla kunnon lahkeelliset kalsarit, kuten farkkumunasta kuoriutuvalla on aluksi.
Farkkumunaa ei saa rikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aktivistit sitten kuvittelevat että Suomen voittajien kiusaaminen auttaa? En tavoita ajatusta.
No sitähän tässä on ihmetelty, kun ei niillä mitään logiikkaa siinä ole. Fanaattisuus on sokaissut järjen vissiin. Tai elävät jotenkin irti todellisuudesta ja kuvittelevat että Israelia hetkauttaisi joku laulukilpailun kohtalo ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää ekalla kerralla, katsot lisää niin oot koukussa. Sama kuin Suomella.
Mä sekosin, kun näin meemin Eurovision Transylvania 2024. 😂
Todellakin :D Kohta löytyy winmanxhenkka official-ketju.