UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyökätkää viisukuppilan kimppuun. En halua Saraa edustamaan euroviisuihin. Jos tämä vääryys tapahtuu en kato tuota humppaohjelmaa enää ikinä. 😠
Ne uhkailee meidän viisuedustajaa. Ei kuulu reiluun kilpailuun.
Ihan älytöntä komnentointia. Viisukuppilassa on paljon tukea Win95manille.
Vierailija kirjoitti:
Mun pumppu ei kestä toistamiseen tätä jännitystä että Sara valittais. Ärsyttävintä näiden fanien uudelleen aktivoituminen, saavat lisää syitä kiusata voittajaa!
Niinpä. Mutta turhaan sitä tekevät. Win mies Malmöon ja piste. Niin se vaan menee, vaikkei se kaikkia miellyttäisikään. Taas on kärpäsestä tehty härkänen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Winmiehet viisuihin lähtee. Pelaavat nyt vaan vähän aikaa lisää että kohu ehtii laantua. Me näemme heidät Malmössa, ihan varmasti. Joten Sara jankkaajat voivat rauhoittua.
Lupaatko?🕺👯💃💃🤓
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Winmiehet viisuihin lähtee. Pelaavat nyt vaan vähän aikaa lisää että kohu ehtii laantua. Me näemme heidät Malmössa, ihan varmasti. Joten Sara jankkaajat voivat rauhoittua.
Itse aiheuttivat kohun, kun haastattelussa antoivat ymmärtää harkitsevansa edustusta uudelleen.
Noloimmat umk-voittajat ikinä. Äänestäjillä ei varmaan ole yhtään huijattu olo tämän jälkeen? Toivottavasti Yle viisastuu tästä ja amatöörit suljetaan kisan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pumppu ei kestä toistamiseen tätä jännitystä että Sara valittais. Ärsyttävintä näiden fanien uudelleen aktivoituminen, saavat lisää syitä kiusata voittajaa!
Niinpä. Mutta turhaan sitä tekevät. Win mies Malmöon ja piste. Niin se vaan menee, vaikkei se kaikkia miellyttäisikään. Taas on kärpäsestä tehty härkänen.
No Henri sinne ei ainakaan lähde.
Sara sitten Euroviisuihin, koska voittaja ei arvosta Suomen kansalta saamiaan ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Noloimmat umk-voittajat ikinä. Äänestäjillä ei varmaan ole yhtään huijattu olo tämän jälkeen? Toivottavasti Yle viisastuu tästä ja amatöörit suljetaan kisan ulkopuolelle.
Tapio Hakanen sanoi yhdessä haastattelussa, etteivät he mielellään ota ketään, jolla ei ole levy-yhtiötä takanaan. No, Win95manilla ja Henrillä ei ole, ja se näkyy esim. viestinnässä.
Blääh. Meni maku koko touhuun. Sielläpä jahkailkoot.
Suomen uusi trendi: Ei me voittoa haeta, vaan kakkospaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh, kyllä mä uskon että he lähtee, kunhan saavat ekaksi lepuuttaa päätä ja kroppaa. Voitto ja alun äkillinen mediahässäkkä oli selvästi iso pala haukattavaksi. Joku ulkopuolinen voi hoitaa somen niin ei tule kytättyä mitä viesteissä on.
Joku ulkopuolinen vois delegoida myös haastattelut. Osaa sanoa EI osalle, eikä kenenkään tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa.
Kenelle se ulkopuolinen delegoisi ne haastattelut? Alkaa mennä älyttömyyksiin nämä ideat.
Täh? No Teemulle tietysti välittää tiedon, jos on jotain kiinnostavaa haastista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt olekaan siitä kyse, ettei ihmisiä osallistuminen miellyttäisi, vaan siitä että valittua ehdokasta ei miellytä osallistua.
Miksi tällaista paskaa tehdään. Euroviisiut voitettaisiin Bessin Ram pam pam kappaleella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh, kyllä mä uskon että he lähtee, kunhan saavat ekaksi lepuuttaa päätä ja kroppaa. Voitto ja alun äkillinen mediahässäkkä oli selvästi iso pala haukattavaksi. Joku ulkopuolinen voi hoitaa somen niin ei tule kytättyä mitä viesteissä on.
Joku ulkopuolinen vois delegoida myös haastattelut. Osaa sanoa EI osalle, eikä kenenkään tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa.
Kenelle se ulkopuolinen delegoisi ne haastattelut? Alkaa mennä älyttömyyksiin nämä ideat.
Täh? No Teemulle tietysti välittää tiedon, jos on jotain kiinnostavaa haastista
Et oikein taida käsittää mitä delegointi tarkoittaa.
Mä tajusin että täällä oli aiemmin kommentti, että Henri on alkanut epäilemään. Luulin että provoilua.
Epäluotettavien ihmisten ei pitäisi osallistua yhtään mihinkään.
Haastattelujen perusteella Keisteri on vähän täynnä itseään 😂 Käärijä oli alusta alkaen liikkeellä nöyremmällä asenteella.
En kyllä usko hetkeäkään, että Henri sinne lähtee. Windowsmiehen kohdallahan mitään ongelmaa ei ole ollutkaan. Hän on ollut koko ajan valmis edustamaan Suomea.