UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara-fanina olen kiitollinen kaikille niille jotka ovat olleet aktiivisia. Ehkä saadaan sittenkin ihana Sara meitä edustamaan ja voittamaan! Helsinki 2025!
Tukeeko Sara tollasta kiusaamistoimintaa? En kyllä haluaisi, että Suomea edustaa kiusaajien ja joukkohäiriköinnin puolestapuhuja.
Tukee tietenkin, menestymisen halu on kova.
Tässä pitäisi nyt edustaa Suomea, ei pelkästään Sarjaa kiusaajajoukkoineen.
Suomea Sara tietenkin edustaa, jos lähtee Malmöhön. Jos alunperäinen voittaja ei voi lähteä viisuihin, on luontevaa, että kakkonen lähtee. Sara on sitä paitsi W95manin mielestä paras.
Jos Sara lähtee Malmöhön, se tapahtuu ainoastaan siitä syystä, että voittaja ei halua lähteä. Sara on syytön siihen, jos voittajaduon pää ei kestä leikkiä, johon on ryhtynyt tai Henrin tapauksessa pakotettu.
Toki Saran pitää tarkasti miettiä, jaksaako hänkään läpikäydä rumban, jossa takuulla tulee kuraa niskaan esim. aggressiivisilta W95man-faneilta. Kyllähän tässäkin ketjussa on nähty, että he ovat aggressiivisimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä äänestettiin rahalla
Mitä sitten? Minäkin äänesti CK:ta rahalka.
Jos olisi ollut tiedossa, etteivät lähde, ihmiset eivät olisi tuhlanneet rahojaan äänestykseen.
Näin. Olin hyvilläni kun Jesse sanoi hyvissä ajoin, ettei ole lähdössä.
Minä laitan tämän palstan nyt tauolle , koska täällä lietsotaan nyt kauhukuvia kaiken peruuntumisesta. Jollen olisi palstalla käynyt, niin en tietöisi mitään. Somessa ihan entinen meininki, myös itse Windows95manilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi ollut tiedossa, etteivät lähde, ihmiset eivät olisi tuhlanneet rahojaan äänestykseen.
Minä laitan tämän palstan nyt tauolle , koska täällä lietsotaan nyt kauhukuvia kaiken peruuntumisesta. Jollen olisi palstalla käynyt, niin en tietöisi mitään. Somessa ihan entinen meininki, myös itse Windows95manilla.
Itsekin nyt rajoitan kirjoittamista ja keskityn itse biisin luukuttamiseen. Tsemppiä pojille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietohan on kaikissa iltapäivälehdissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkäs hysteerikköjen kokoontumisajot täällä nyt on ?? Valvominen ja palstoilla roikkuminen näyttää syövän mammojenkin kuntoa 😂
Ei kai täällä mitään hysteriaa ole? Todetaan vaan että parempi kun ei lähetetä ketään, jos pojat ei halua lähteä
Jotkut toteavat näin, eivät kaikki. On myöskin päivänselvää, että YLE lähettää Suomesta viisuedustajan. Jos se ei ole W95man, se on joku muu, todennäköisesti Sara.
Mun pumppu ei kestä toistamiseen tätä jännitystä että Sara valittais. Ärsyttävintä näiden fanien uudelleen aktivoituminen, saavat lisää syitä kiusata voittajaa!
Mulla on tästä ollut niin hyvät vibat. Todella hyvät energiat päällä ja näyttökerrat vaan nousee ja nousee. Toivon todella, että jätkät lähtevät ja pistävät keväällä bileet pystyyn. Tulee vähän viime kevät mieleen, kun hyvä viisufiilis latistettiin heti politikoinnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara-fanina olen kiitollinen kaikille niille jotka ovat olleet aktiivisia. Ehkä saadaan sittenkin ihana Sara meitä edustamaan ja voittamaan! Helsinki 2025!
Tukeeko Sara tollasta kiusaamistoimintaa? En kyllä haluaisi, että Suomea edustaa kiusaajien ja joukkohäiriköinnin puolestapuhuja.
Tukee tietenkin, menestymisen halu on kova.
Tässä pitäisi nyt edustaa Suomea, ei pelkästään Sarjaa kiusaajajoukkoineen.
Suomea Sara tietenkin edustaa, jos lähtee Malmöhön. Jos alunperäinen voittaja ei voi lähteä viisuihin, on luontevaa, että kakkonen lähtee. Sara on sitä
MINÄ EN HALUA SARAA MALMÖÖN! PISTE😭
Tämähän on mielipideilmaisua, ei mitään kiusaamista. Jos joku ei kestä suoraa puhetta asiantilasta niin pitäytyköön pois tältä palstalta. Nuoret euroviisufanit eivät tajua politiikkaa ja sotien syntyä, niin tokihan sen heille voi kertoa. Palestiinan Hamas-terroristijärjestö aloitti siis sodan Israelia vastaan, mikä siinä on niin vaikea tajuta. Ja miksi demokraattisen kansan väestö puolustaa terroristeja, jotka tukevat Venäjää ja Venäjän sotaa Ukrainaa vastaan. Täysin käsittämätöntä. Ja jos sanotaan sääntöjen mukaisesti, että kisassa toiseksi tullut edustaja lähtee edustamaan Suomea Euroviisuihin, ei se tarkoita sitä, että jotkut Sara-fanit intoilee. Puhutaan asioista niiden oikealla nimellä realistisesti.
Nääh, kyllä mä uskon että he lähtee, kunhan saavat ekaksi lepuuttaa päätä ja kroppaa. Voitto ja alun äkillinen mediahässäkkä oli selvästi iso pala haukattavaksi. Joku ulkopuolinen voi hoitaa somen niin ei tule kytättyä mitä viesteissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menköön Israel mukaan ja jäääköön ainakin minun osalta ilman pisteitä. Sitä pitää nyt tähdentää.
Täyttä kaksinaismoralismia kaikilta Venäjän ja Valko-Venäjän osallistumista vastustaneesta ja vastustavilta, jotka nyt kuitenkin mukisematta hyväksyy Israelin mukaan kisoihin.
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Israeliin hyökättiin, ja nyt he puolustavat itseään. Aikamoinen ero siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänet olis pitänyt diskata siinä vaiheessa, ja ottaa toinen kilpailija tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyökätkää viisukuppilan kimppuun. En halua Saraa edustamaan euroviisuihin. Jos tämä vääryys tapahtuu en kato tuota humppaohjelmaa enää ikinä. 😠
Ne uhkailee meidän viisuedustajaa. Ei kuulu reiluun kilpailuun.
Cyan Kicksin olisi voinut laittaa suoraan Euroviisuihin. Toimivat varmasti ja ammattimaisesti. Ei olisi tarvinut seurata mitään lähdetään, eipäs lähdetäkään pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Nääh, kyllä mä uskon että he lähtee, kunhan saavat ekaksi lepuuttaa päätä ja kroppaa. Voitto ja alun äkillinen mediahässäkkä oli selvästi iso pala haukattavaksi. Joku ulkopuolinen voi hoitaa somen niin ei tule kytättyä mitä viesteissä on.
Joku ulkopuolinen vois delegoida myös haastattelut. Osaa sanoa EI osalle, eikä kenenkään tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ulkopuolinen vois delegoida myös haastattelut. Osaa sanoa EI osalle, eikä kenenkään tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa.
Kenelle se ulkopuolinen delegoisi ne haastattelut? Alkaa mennä älyttömyyksiin nämä ideat.
Kyllä Winmiehet viisuihin lähtee. Pelaavat nyt vaan vähän aikaa lisää että kohu ehtii laantua. Me näemme heidät Malmössa, ihan varmasti. Joten Sara jankkaajat voivat rauhoittua.
Ehkä sen mielipide muuttuu uudestaan kun kuulee ettei nämä ehkä osallistukaan 😄