UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilassakin on jo innostuttu toivosta saada Sara Malmööseen. Ovatkohan itse olleet lähettämässä Windows95manille palautetta?
Viisukuppilan väestä osa on laittanut W95manille ja Henrille tsemppiviestejä.
Se on tiedossa, että Sara oli kuppilan ylivoimainen suosikki, joten totta kai siellä innostutaan toivosta, että Sara voikin lähteä viisuihin.
Tuossa on kyllä hyvä pointti. No rules on Teemun ja Henrin ensimmäinen biisi ikinä, taustalla ei ole omien biisien kanssa keikkailua ollenkaan (Henrin taustoja en tiedä, mutta Teemulla ainakaan, poislukien muut esiintymiset).
Artisti kasvaa oman kokemuksen myötä, ja yleensä esiintyminen aloitetaan tuttaville, pienillä lavoilla, ja tyhjille baareille. Nyt tätä kokemusta ei ole ollenkaan.
Onkohan koskaan kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Ensimmäinen esiintyminen ikinä UMK-finaalissa, ja toinen esiintyminen Euroviisuissa (taisi olla välissä jotain keikkoja muistaakseni)? Vähän sama kuin menisit ensimmäistä kertaa urheilukisoihin, ja samantien EM-kilpailuihin.
Paine on varmasti valtava. Itse voisi kuvitella tilanteen, et saisin nyt tietää esiintyväni toukokuussa koko Euroopalle. Nii tai niin, ei sitä oikeasti voi edes kuvitella.
Esim. UMK:ssa kuiten kaikki muut olivat kokeneita artisteja! Tätä ei varmaan kukaan ole huomannut edes ajatella, millaiseen tilanteeseen miehet joutuivat!
Toivotaan, että saavat tähän riittävästi ammattiapua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara-fanina olen kiitollinen kaikille niille jotka ovat olleet aktiivisia. Ehkä saadaan sittenkin ihana Sara meitä edustamaan ja voittamaan! Helsinki 2025!
Tukeeko Sara tollasta kiusaamistoimintaa? En kyllä haluaisi, että Suomea edustaa kiusaajien ja joukkohäiriköinnin puolestapuhuja.
Tukee tietenkin, menestymisen halu on kova.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää palsta on näköjään tänään lähteny aika arveluttaville urille, liekö vain pari äänekästä vai mitä, mutta keskustelun taso on täällä ollut paaaaljon oikeammalla kuin mitä kv-viisuyhteisö on. jos asia vaivaa niin tutkiskelkaa sitä ennen viisuja koska keskustelu ei tähän lopu ja protesteja tullaan näkemään, niin artisteilta kuin faneiltakin. ette voi välttyä siltä tänä keväänä, eikä pitäisikään niin kauan kun israel on mukana.
Nyt tiedoksi että tämä ei ole mikään vassaripalsta vaan vauvalla on kaikenlaisia ihmisiä jotka nauttivat viisuista. Euroopassa Israelilla on enemmistön tuki mikä voi olla vaikeaa nähdä jos on itse kuplassa. Ja esim. sukupuolivähemmistöjen asia voi olla hyvinkin sydäntä lähellä ja ihminen olla liberaali vaikka ei ole propalestiina. Muutenkin hamas heittäisi
Totta, koska euroviisuissa edustetaan Suomea. Jätetään politikointi politiikoille. Jokainen pysyköön lestissään.
Aamulla kun heräsin soi heti No rules päässä, ja sit mä muistin. Fiilis muuttui siihen että voihan helvetti 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilassakin on jo innostuttu toivosta saada Sara Malmööseen. Ovatkohan itse olleet lähettämässä Windows95manille palautetta?
Viisukuppilan väestä osa on laittanut W95manille ja Henrille tsemppiviestejä.
Se on tiedossa, että Sara oli kuppilan ylivoimainen suosikki, joten totta kai siellä innostutaan toivosta, että Sara voikin lähteä viisuihin.
Ihan varmasti ovat olleet myös kiusaamassa ja uhkailemassa. Se paikka on paskaviemäri ja pahin on R-kirjaimella alkava nimimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kun heräsin soi heti No rules päässä, ja sit mä muistin. Fiilis muuttui siihen että voihan helvetti 🤔
😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara-fanina olen kiitollinen kaikille niille jotka ovat olleet aktiivisia. Ehkä saadaan sittenkin ihana Sara meitä edustamaan ja voittamaan! Helsinki 2025!
Tukeeko Sara tollasta kiusaamistoimintaa? En kyllä haluaisi, että Suomea edustaa kiusaajien ja joukkohäiriköinnin puolestapuhuja.
Tässä pitäisi nyt edustaa Suomea, ei pelkästään Sarjaa kiusaajajoukkoineen.
Suomea Sara tietenkin edustaa, jos lähtee Malmöhön. Jos alunperäinen voittaja ei voi lähteä viisuihin, on luontevaa, että kakkonen lähtee. Sara on sitä paitsi W95manin mielestä paras.
Pelottavaa miten hirveitä ihmiset ovat nykyään. Ketään ei saa kiusata. En jaa poikien poliittisia näkemyksiä näin jokseenkin persuna, mutta en koskaan kiusaisi ketään.
Hyökätkää viisukuppilan kimppuun. En halua Saraa edustamaan euroviisuihin. Jos tämä vääryys tapahtuu en kato tuota humppaohjelmaa enää ikinä. 😠
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kyllä hyvä pointti. No rules on Teemun ja Henrin ensimmäinen biisi ikinä, taustalla ei ole omien biisien kanssa keikkailua ollenkaan (Henrin taustoja en tiedä, mutta Teemulla ainakaan, poislukien muut esiintymiset).
Artisti kasvaa oman kokemuksen myötä, ja yleensä esiintyminen aloitetaan tuttaville, pienillä lavoilla, ja tyhjille baareille. Nyt tätä kokemusta ei ole ollenkaan.
Onkohan koskaan kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Ensimmäinen esiintyminen ikinä UMK-finaalissa, ja toinen esiintyminen Euroviisuissa (taisi olla välissä jotain keikkoja muistaakseni)? Vähän sama kuin menisit ensimmäistä kertaa urheilukisoihin, ja samantien EM-kilpailuihin.
Paine on varmasti valtava. Itse voisi kuvitella tilanteen, et saisin nyt tietää esiintyväni toukokuussa koko Euroopalle. Nii tai niin, ei sitä oikeasti voi edes kuvitella.
Esim. UMK:ssa kuiten kaikki muut olivat kokeneita artisteja! Tätä ei varmaan kukaan ole huo
Kyllähän Teemu on keikkaa heittänyt vaikkei varmaan varsinaisesti laulakaan. Esiintymistä se on silti, lavalla huomion keskipisteenä oloa. Henrille on instassa useita kuvia joissa on keikalla ja mikin varressa. Pienimuotoista varmaan joo mutta niinhän ne Käärijänkin keikat oli olleet pienissä pubeissa.
Vierailija kirjoitti:
Heitä äänestettiin rahalla
Mitä sitten? Minäkin äänesti CK:ta rahalka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pitäisi nyt edustaa Suomea, ei pelkästään Sarjaa kiusaajajoukkoineen.
Suomea Sara tietenkin edustaa, jos lähtee Malmöhön. Jos alunperäinen voittaja ei voi lähteä viisuihin, on luontevaa, että kakkonen lähtee. Sara on sitä paitsi W95manin mielestä paras.
Se ei vaan tunnu oikealta, jos hän pääsee joukkokiusaamisen vuoksi jatkoon. Parempi kun ei lähetetä ketään.
Mitkäs hysteerikköjen kokoontumisajot täällä nyt on ?? Valvominen ja palstoilla roikkuminen näyttää syövän mammojenkin kuntoa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä äänestettiin rahalla
Mitä sitten? Minäkin äänesti CK:ta rahalka.
Jos olisi ollut tiedossa, etteivät lähde, ihmiset eivät olisi tuhlanneet rahojaan äänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitkäs hysteerikköjen kokoontumisajot täällä nyt on ?? Valvominen ja palstoilla roikkuminen näyttää syövän mammojenkin kuntoa 😂
Ei kai täällä mitään hysteriaa ole? Todetaan vaan että parempi kun ei lähetetä ketään, jos pojat ei halua lähteä
Williamin tiktok. Me dancing to Windows95man two days after saying I hated this song.
Good for you. Juuri kun pääsit fiiliksiin 🙉
Mua sitten viduttaa nää muusikot, jotka sotkevat itsensä pilitiikkaan. Juurikin tälläisinä aikoina tarvitaan sitä iloa ja valoa. Sota ei lopu, vaikka suomalaiset muusikot kaikki lopettaisi oman uransaja pummaisivat leipää kadulla.